Best of the 2012

By | 16:40 9 comments
     Ďalší rok je pomaly za nami a všetci tak nejak podvedome bilancujeme, hodnotíme, dávame si predsavzatia, a veríme že rok 2013 bude pre nás pomyselným "novým začiatkom" . 

Zvažovali sme akým článkom zakončiť tento rok a nakoniec sme sa rozhodli pre klasiku a ukážeme vám naše najobľúbenejšie a najvydarenejšie kozmetické produkty tohto roka.... O niektorých sme sa už niekoľko krát zmieňovali v článkoch o iných ešte čo to v novom roku popíšeme takže sa máte načo tešiť :) A budeme rady ak nám svojimi komentármi, pripomienkami, názormi a otázkami, (či už tu alebo na fb či formspringu) pomôžete aj naďalej vylepšovať náš blog, ktorý je v prom rade pre vás!

A tu sú top finalisti roku 2012






















...

Napíšte nám aj vy svojich favoritov, alebo ak máte podobné články tak pošlite linky, sme strašne zvedavé či sa aspoň na niektorých s vami zhodneme :) Marry a Missy



9 komentárov: Leave Your Comments

  1. matriciane, kate moss rúže tie make upy súhlas ;) ostatné nemám nejako odskúšané :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekné! :)) kate moss suhlasím! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Holky proč tolik opěvovaný Pore refiner od Biodermy na mě nefunguje? Byla to moje jediná záchrana, dostala jsem ho pod stromeček a tolik se těšila že moje nenáviděné póry zmizí... a ono nic, vůbe nic :-( Na vás všechny zabírá???

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. póry je téma o ktorej by sa dalo diskutovať do nekonečna ... myslím si že neexistuje krém, ktorý by póry vymazal ... je to ako s pehami ak ich raz máš ta sa ich už nezbavíš môžeš ich len zjemniť alebo zosvetliť ... krém "pore refiner" pracuje na báze toho, že rozšírené póry vypĺňa, vyhladzuje a tým sú menej viditeľné a neupchávajú sa ... dôležité je aj aby si si pleť dôkladne čistila hlavne večer, používala tonikum, ktoré póry stiahne a tento krém nanášaj vždy na vyčistenú a odmastenú pleť ... máš ho ešte len pár dní tak nehádž flintu do žita :) možno si pokožka za pár dní zvykne :) ak nie tak nie ... tiež mám doma výrobky ktoré na všetkých okolo mňa fungujú len na mňa nie :(

      Odstrániť
    2. Ano, to máš pravdu :-) No stále mu dávám šanci ale nic se nemění, je to věčný boj, co si budeme povídat :-)

      Odstrániť
  4. matt control makeup je fajnovýý, ale zatiaľ som mala len vzorku :) flipstick sa mi veľmi páči, ale asi si vystačím s náhradou v podobe dvoch rúžov alebo očných tieňov

    OdpovedaťOdstrániť
  5. bioderma pore refiner,rúže katte od rimmelu a elseve aj u mňa ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)