BOURJOIS 3D EFFET GLOSS

By | 14:50 23 comments
Na sviatočnú sobotu, som si pripravila niečo oddychové a jednoduché.
 Neviem ako vy, ale ja v chladných mesiacoch uprednostňujem pred rúžom skôr lesk. Nemám pocit takých suchých pier. V ďalších príspevkoch sa budeme venovať starostlivosti o pery a pokožku v týchto chladných mesiacoch a ukážeme vám produkty, ktoré nám pomáhaju zimu prežiť. Ale to až nabudúce, dnes si ešte vyložíme nohy a budeme oddychovať ako sa na sviatok patrí :))
 A vy sa pripojte k nám!




Takže,  máme tu lesk menom BOURJOIS, ktorý by mal mať 3D efekt. To vám hneď na úvod môžem oznámiť, že ho nemá . Je to klasický lesklý povrch , na aký ste zvyknuté, ale! po pár minutách po aplikovaní na ústa sa akoby do pier vpije a ostane po ňom taká zvláštna vrstva akoby rúžu. Je to trochu divné, ale rozhodne zaujímavé. Celkovo farba aj konzistencia mi príde ako u tekutého rúžu. Zrejme tým autor chcel dosiahnuť 8 hodinovú výdrž, ale neskôr som zistila, že by malo ísť o 8 hodinovú hydratáciu a to môžem potvrdiť. Pery vyslovene rozmaznáva. Výdrž je ťažko hodnotiť, pretože to nie je klasický lesk ale skôr tekutý rúž ako som už spomínala. Vydrži dlhšie ako obyčajný lesk, ale zároveň nie je taký "kričiaci" a lesklý. Skúste si ho vyskúšať niekde v parfumérke, i keď na ruke to zrejme nebude to, čo na perách. Je jemný, nevtieravý a pritom  ho je dostatočne vidieť. Takže taký ideál do práce, alebo školy na bežné nosenie. Ja som si ho obľúbila hlavne kôli konzistencii a tomu, že nevysušuje, ale zároveň nie je prehnane mastný a ťažký. Pre mňa má elegantný flakón a mne osobne vyhovuje aj tento "štetinkový" aplikátor. Výdrž by mohla byť lepšia, ale u leskov je to  proste nemožné. 

 hnedoružová farba
krémový
nelepí
výdrž cca 2 hodiny
príjemná vôňa
hydratačný
5,7ml
cca 8,50 eur

Ukážem vám ho aj v akcii v trošku strašidelnom líčení s korektorovým podkladom a zelenými očami :) Vždy som túžila po farebných a výrazných šošovkách a vyzerá to tak, že si nejaké naozaj zaobstarám, len ešte neviem v akej farbe...
Páči sa?
MARRY

in love

Produkt na testovanie poskytol internetový obchod Promenada.sk, kde môžete okrem rôznych značiek kozmetiky kúpiť aj originálne parfumy.

Prajeme krásny pokojný víkend, uživajte si tú čarovnú atmosféru ...
MARRY & MISSY

23 komentárov: Leave Your Comments

  1. vypadá fakt perfektně i ten odstín. Já taky používám lesky a kde co v tomhle období a nejen v zimních měsících ale i přes rok, protože od mala trpím na suché rty. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tento problém mám aj ja, už od mala mi veľmi rýchlo pery vysychajú. Jelení loj a pomádu od biodermi mám nostop so sebou, pretože mi najviac pomáhajú:)

      Odstrániť
  2. úplne božsky vyzerá! milujem ♥♥ všetko nude ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skvelú nude farbu má hlavne s korektorovám podkladom, bez neho je ale tiež krásny, jemný ako je vidieť na horných fotkách :)

      Odstrániť
  3. Mám raději rtěnky ale někdy obměnit rtěnku s leskem není vůbec špatné, u toho tvého mě zaujala krásná barva :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám obdobia kedy radšej používam rúže a niekedy zas len lesky...ale najčastejšie si dám rúž a nato ešte lesk :D Potom sa zo mňa každý smeje, koľko vrstiev si to na seba patlám..:d

      Odstrániť
  4. :) miluji lesky na rty, ale mám to přesně naopak, teď v zimě používám rtěnky :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na zimu sa viac hodia matné tmavšie farby a to máš pravdu , že takéto odtiene majú skôr rúže :)

      Odstrániť
  5. má nádhernu farbu, ja pred ružom a leskom ešte viac uprednostnim klasicky balzam :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha :D ja taky, ale na ten balzám si potom dám ešte rúž a väčšinou aj lesk :D

      Odstrániť
  6. po nanesení vypadá vážně krásně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tiez som dostala ponuku vyskusat ho no nakoniec som si vybrala nieco ine, co mozno teraz uz aj kusok lutujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prídu určite aj lepšie ponuky, takže nebuď smutná :)) lesk je stále len lesk :)

      Odstrániť
  8. Vypadá božsky, miluju tyhle nude odstíny :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nude farby nosím aj ja úplne najčastejšie a celoročne :)

      Odstrániť
  9. mas nadherny lak, aka je to prosim ta znacka a odtien?

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj Zuzka, lak je essence a robila som na neho nedávno recenziu
    klik : http://jungleoflipstick.blogspot.sk/2012/11/kaviarove-nechty-hot-or-not.html
    bohužiaľ, neviem či sa ešte dá zohnať ..

    OdpovedaťOdstrániť
  11. cường đại. Hai Thần giới cộng lại có bao nhiêu phó thần? Hai mươi vạn mà
    thôi. Đây là bao nhiêu lần? Hơn bốn mươi lần đó. Nếu tính cả tọa kỵ, số
    này còn lớn hơn nhiều.

    Tam đại đại quân vừa sống lại có ba ngàn vạn tướng sĩ, thực lực đã gần
    như tăng lên từng năm một, bây giờ ba ngàn vạn đại quân đều đã là siêu
    giai cấp mười một.

    Một ngàn sáu trăm vạn bộ đội chính quy trên đại lục, trải qua tu luyện
    và huấn luyện, thực lực cũng đã lên tới thần cấp.
    khoá học kế toán excel
    trung tâm kế toán tại tphcm

    dịch vụ kế toán trọn gói
    diamond bay resort
    chung cư hoà bình green city
    five star garden
    trung tâm kế toán tại hải phòng
    học kế toán tại bắc giang
    học kế toán tại thanh xuân

    học kế toán tại bắc ninh
    dịch vụ báo cáo tài chính
    kế toán cho giám đốc quản lý
    học kế toán tại quảng ninh
    học kế toán tổng hợp tại bắc ninh
    học kế toán tại hà đông

    Hơn nữa, dân chúng đại lục bây giờ sở dĩ ủng hộ Đoạn Vân, nguyên nhân
    chủ yếu là vì Đoạn Vân làm cho đại lục có thực lực tăng lên một cách đều
    đặn. Trên cả đại lục bây giờ đã cơ bản không còn người yếu nữa rồi.

    Do đó, đại lục bây giờ có một tiềm năng vô hạn và kinh khủng.

    Nhưng bây giờ bộ tộc Thiên sứ đang đối địch với Đoạn Vân, đội ngũ của họ
    rất chỉnh tề. Họ thấy số lượng "rất thưa thớt" của đại quân Đoạn Vân.
    Mỗi Thiên sứ đều có vẻ rất kiêu ngạo, trên gương mặt thánh khiết hiển lộ
    ra đầy vẻ khinh địch.
    ------------------------------------------------------------------------
    G I N
    14-06-2009, 05:54 PM
    Chương 386: Em gái ,em vào nhà ta rồi

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)