MURUMURU - zázrak na suché a kučeravé vlasy

By | 20:39 23 comments

Ako som už niekoľko krát spomínala moje vlasy sú prirodzene kučeravé a suché. A ťažko im vyhovieť. Vyskúšala som už asi stovky produktov na tento typ vlasov, ktoré buď nefungovali vôbec, buď moje vlasy ešte viac ničili alebo síce fungovali, ale nie nadlho. Väčšina z vás ma ten problém, že vám od jedného umytia  po druhé vlasy mastnejú. Ja mám opačný problém a to, že mám vlasy medzi jednotlivými umývaniami suchšie a suchšie.  Po niekoľko ročnom trápení som sa akosi dopracovala k produktom, ktoré mi sadli. Dnes vám predstavím jeden z nich. Ide o vlasové maslo MURUMURU od značky AKAMUTI




Palma murumuru rastie najmä na severe Brazílie. Maslo sa získava z jadier plodov tejto palmy, ktorá rastie voľne v prírode t.j. nepestuje sa umelo na plantážach, takže nie je ošetrovaná pesticídmi alebo umelými hnojivami. Obyvatelia si cenia túto palmu pre svoje mnohoraké pozitívne účinky na zdravie a vzhľad. Je súčasťou miestneho folklóru a mýtov. Extrakty z jadier palmy murumuru sa hojne využívajú v kozmetickom priemysle ako súčasť šampónov, kondicionérov a pleťových prípravkov. Mydlová pena získavaná z jadier sa využíva ako zložka mydiel a šampónov.

Maslo murumuru je svetlej jantárovej farby so zemitou vôňou. (Mne to vonia tak trochu vanilkovo- orechovo). Obsahuje tuky, ktoré veľmi intenzívne zvlhčujú a hydratujú pleť a vlasy. Hydratácia podporuje celistvosť ochrannej bariéry pokožky a vlasov, okrem toho je maslo murumuru plné vitamínov a minerálov. Maslo murumuru je vďaka svojej zjemňujúcej schopnosti špeciálne vhodné pre ľudí  s kučeravými,vlnitými vlasmi, ktoré sú mnohokrát nepoddajné a hrubé. Maslo murumuru vytvorí na vlasoch obal, ktorí spôsobí, že sú vlasy poddajné a lepšie upraviteľné. Udržuje v nich vlhkosť, pomáha kontrolovať brčkavosť a spevniť kučery. Zvyšuje prirodzený lesk vlasov a pomáha ho dosiahnuť i vlasom unaveným, chemicky ošetreným vlasom, vlasom zničeným farbením alebo inak poškodeným vlasom. Maslo murumuru je okrem iného vhodné i pre suchú pleť. Pomáha obnoviť prirodzenú vlhkosť pleti a jej elasticitu.Čo je najdôležitejšie v momente vsiakne do vlasov a vôbec nezanecháva pocit mastnoty!

Ďalšie účinky masla murumuru:

  • obsahuje vysokú hladinu vitamínu A (trikrát viac v porovnaní s mrkvou)
  • suchým a kučeravým vlasom pomáha získať lesk a zlepšuje ich upraviteľnosť
  • pomáha udržiavať vlhkosť v pokožke a vlasoch
  • obnovuje prirodzený lesk a jemnosť vlasov
  • zlepšuje pružnosť vlasov
  • úplné úžasný pre suché vlasy
  • vytvára priepustnú bariéru na pokožke a vlasoch, ktorá zabraňuje strate vlhkosti
  • ideálne pre ošetrenie zničených vlasov a vlasov bez života
  • vysoko odporúčané pre starostlivosť o afro-etnický typ vlasov
  • udržuje vlasy hydratované a pružné

Zloženie: 100 % maslo Murumuru (Astrocaryum murumuru)
Balenie: 150 g
Cena: 17,45 €
Kúpite na: www.bionatural.sk

Spôsob použitia: maslo Murumuru je pri izbovej teplote pevného skupenstva. Pri použití ako kondicionér pred umytím, rozpustite 1 lyžicu masla Murumuru a naneste na vlasy. Vlasy učešte alebo vmasírujte maslo do vlhkých vlasov. Nechajte pôsobiť a následne umyte šampónom. Je možné použiť i ako nezmývateľný kondicionér pre afro štýl.

Moja skúsenosti: 

Už po prvom použití som bola nadšená! Výrobca do posledného bodu splnil čo sľuboval. Moje vlasy sú teraz neporovnateľne krajšie, zdravšie, lesklejšie a hydratované. Žiadne chemikálie, silikóny, kuchynské oleje iba čisté prírodné bio maslo. Používam ho tak, že predtým ako sa chystám umyť si vlasy, si ich rozčešem a jemne navlhčím, roztopím trochu tohto vlasového masla - nemusíte ho topiť celé, stačia len 2-3 lyžičky. Každopádne ho nedávajte do mikrovlny, zbytočne vy ste znehodnotili cenné vitamíny. Uprednostnite radšej vodný kúpeľ, alebo ho dajte na chvíľu po lampu. Ja ho teraz v zime položím jednoducho na radíátor. Keď sa mi roztopí požadované množstvo masla nanesiem si ho po celej dĺžke vlasov - menej ku korienkom, viac ku končekom, ktoré sú najsuchšie. Zvyšok masla ktoré mi ostane na rukách nezmyjem, ale si vmasírujem do pokožky. Vlasy si zapletiem do vrkoča, alebo dám do drdolu a nechám pôsobiť podľa toho koľko mám práve času. Keďže si takúto masku dávam cez víkend tak aj nejaké tie 2 hodiny. Ale ak máte na ponáhlo postačí aj tých 15 minút. Následne už len vlasy zmyjem obľúbeným šampónom vlažnou vodou a nechám voľne vyschnúť. Žiadny fén ani žehlička  Tomu sa snažím vyhýbať. Keď sú vlásky už takmer suché ale nie úplne nanesiem do vlasov trochu tužidla na kučeravé vlasy (WELLA) a prehrabnem  prstami. Na končeky ešte nanášam buď trochu masla ak je ešte roztopené, alebo niekoľko kvapiek makadamiového oleja.

Nie je to najkratší proces ale raz za týždeň si vlasy zaslúžia trochu rozmaznávania. Samozrejme záleži na vás ako sa s maslom pohráte. Nemusíte ho používať len ako masku. Je super ako nezmývateľný kondicionér, kedykoľvek máte pocit suchých vlasov. Uvidíte ako vaše vlasy zrazu ožijú :)


pred použitím Murumuru

po použití





Dávam 10/10 BODOV!!! 
Môžem ho z čistého svedomia odporúčať všetkým so suchými a kučeravými vlasmi.
Rovnako ešte raz odporúčam aj stránku BIONATURAL, kde nájdete  množstvo bio kozmetiky a výrobkov. Veľmi prehľadná stránka s užitočnými informáciami pri každom produkte. Nesmiem zabudnúť na skvelú komunikáciu s predajcom a rýchle a kvalitné dodanie :) Určite sa na ňu mrknite!



http://www.bionatural.sk/affiliates/jrox.php?id=6





23 komentárov: Leave Your Comments

  1. Vypadá to skvěle :) Máš krásné vlasy!
    Nikus

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne vlasy, super efekt! vedieť o tom skôr, tak to kúpim sestre, tá má narozdiel odomňa úplne kučeravé vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Nina :) Sestre rozhodne odporúčam vyskúšať, pretože s takými vlasmi to nie je vždy jednoduché a toto maslo mi naozaj veľmi pomohlo, hlavne teraz v zime :)

      Odstrániť
  3. Řekla bych, že po použití to je docela značný rozdíl a mimochodem, sluší ti to :)

    http://eliska-dvorakova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) určite to je značný rozdiel, sama som ostala milo prekvapená :)

      Odstrániť
  4. wow! :) tak o tom budu hoodně přemýšlet, taky mám uplně suché vlasy :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. úplne úžasná vec! ešte to má aj takú nádhernú obal :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Máš krásne vlasy! Aj ja chcem takéto kučeravé. Mám ich iba vlnité:(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) ďakujem len neviem či je to práve výhoda mať takéto vlasy, skôr by som uprednostnila práve také vlnité ako máš ty :)

      Odstrániť
  7. vlasy na předposlední fotce vypadají úplně nádherně i barva, super

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sranda je že na každej fotke mám iný odtieň :D

      Odstrániť
  8. Nechci hodnotit výrobek, protože to co mě zaujalo jsou tvoje nádherné vlasy! Teda to čučím a trochu závidím :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jééj kočkaaa veľkááá:))) a rozdiel je fakt vidno:))perfiš...

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Začnu o tom asi uvažovat :) Taky suchý kudrnatý...Až na to, že mě kudrnatý vlasy (narozdíl od tebe) vůbec nesluší! Ty si takhle úplně zlatá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Zuzi :) no je to môj celoživotný boj :( kučery slušia každému vôbec sa tomu nebráň :)

      Odstrániť
  11. Po takychto vlasoch ako maš ty, som vždy tužila, miluje brčkave vlasy, no mna neobštastnilo takže mam riedke a rovne, čo už, pomaly sa učim žiť s tym :o) si kráásna !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oxx ďakujem :) Každá túžime po opaku - kučeravé po rovných, rovné po kučeravých ale tak čo už ... dôležité je aby boli zdravé na zvyšok už máme kulmy a žehličky :D

      Odstrániť
  12. príde mi, že to, čo som si objednala ja, sa správa úúúplne, ale úplne inak ako to tvoje :D

    www.itismebypetronella.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ked si ho pouzila aj ako kondicioner, naniesla si ho po celej dlzke vlasov ci len na konceky? a ked ho pouzijes ako kondicioner, nie su vlasy po nom take mastne bez objemu?

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jednou jsem ho prubla u kámošky na mě teda moc dojem neudělal, ale moýná toje tím že to bylo jen 1x... :/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)