Obľúbené telové mlieka nielen na zimu

By | 18:00 15 comments

Ahojte! Konečne sme sa dočkali snehovej sezóny :) Ale tie mrazy sú na nevydržanie!!!!!! Ďakujem pánom meteorológom ktorí nám sľubovali najteplejšiu zimu za posledných sto rokov :( Asi tým mysleli najbližších  100 rokov. V tom prípade sa máme načo tešiť ...


Všetky vieme, že takéto počasie a hlavne mrazy našej pokožke nerobia dobre. Preto je nutné ju v tomto období častejšie hydratovať a vyživovať. Preto som sa rozhodla, že pre vás nachystám článok o tom ako sa starám o svoju pokožku. V prvom rade sa priznám , že nie je to nič extra ... Klasicky sa osprchujem sprcháčom aký mám po ruke, hlavne nech pekne vonia :D Určite si nekupujem sľubotechny, ktoré vám sľúbia dokonalú hydratáciu už počas sprchovania... Haha :D To by ste sa museli kúpať v mlieku a nie vo vode, pretože tá je paradoxne príčinou vysúšania... Preto staviam skôr na osvedčené telové mlieka, ktoré vodou napáchané škody jednoducho a rýchlo napravia :) Keď som bola mladšia tak som žiadne mlieka na telo nepoužívala, pretotže som to nepotrebovala. Moja pokožka nikdy nebola extrémne suchá a ak aj tak na suché miesta mi stačila klasická Nivea. No vekom som sa stala akosi na nich závislá. Ani nie tak preto, žeby som mala problém so šupinkami na koži, ale skôr z dôvodu prevencie a pocitu, že aj moje telo nielen tvár si zaslúži trocha pôžitku. No s krémovaním to nijak nepreháňam. Časté krémovanie totiž rovnako pokožku vysušuje, pretože si na rozmaznávanie zvykne a začne si pýtať oveľa častejšie. Ak je mlieko dostatočne vyživujúce stačí mi poriadne sa celá natrieť raz-dvakrát za týždeň. Ruky a chodidlá si ale krémujem každý večer. Ruky aj niekoľkio krát do dňa. A toto je moja zbierka ... Vravela som síce, že to s krémovaním nepreháňam a možno sa vám bude zdať že si protirečím, keď mám doma niekoľko telových prípravkov ale väčšina z nich sú darčeky, alebo sú z ladyboxu, alebo som ich za smiešnu cenu musela vyskúšať. Uhádnete ktoré sú ktoré ??? :))


1. YVES ROCHER - ZAMATOVÉ TELOVÉ MLIEKO S KOKOSOM-  LES PLAISIRS NATURE



Toto mliečko je určite mojím najobľúbenejším prípravkom na telo. Obsahuje kokosový orech z Malajzie, maslo karité, gél z aloe vera, olej zo sladkým mandlí a rastlinný glycerín. Čiže samá exotika. A tá vôňa je snáď dokonalááá!!! Oxxx poviem vám, zbožňujem sa s ním maznať. Ma ľahučkú textúru, rýchlo sa vstrebáva do pokožky a zanecháva ju dlho hydratovanú a hladučkú ako zamat. A dokonca sa hneď po natretí môžete obliecť! Neviem čo viac by som k tomu dodala! Treba vyskúšať určite si ho zamilujete. :) 

kúpite na: www.yves-rocher.sk
cena: 8 €
balenie: 400ml


2. BIODERMA - ATODERM CRÉME na veľmi suchú a citlivú pokožku


Tak tento produkt od mojej obľúbenej značky nie je ani tak mlieko, ale skôr telový krém, pretože má hustejšiu a mastnejšiu konzistenciu. Aj keď moja pokožka nie je extrémne suchá, teraz v zime ho používam často, pretože rýchlo sa v píja a účinkuje ešte dlho po natretí. Takže sa nemusíte premasťovať každý deň. Najlepší výsledok vraj dosiahnete ak krém nanesiete na ešte vlhkú pokožku napríklad hneď po sprche. Zlepšuje súdržnosť buniek a pokožka tým získava prirodzenú pružnosť. Oleo-glycerínový komplex a viac nasýtené oleje zabraňujú dehydratácií, zároveň premasťujú a chránia pokožku  pred vysušením. Esenciálne mastné kyseliny a fytosteroly z masla karité obnovujú narušenú ochrannú kožnú bariéru. Vitamín E chráni bunky kože prd pôsobením voľných radikálov . Čo je super - neobsahuje parabeny!!! Je vhodný pre alergikov, pre ľudí s atopickým exkémom, dokonca aj pre deti a dojčatá. čo k tou dodať ... Snáď len to, že vôbec nezanecháva na pokožke mastný film a aj keď je neparfumovaný mne osobne vonia za slaninkou :D Ale neberte to doslovne, moje čuchové bunky nejak v tomto období reagujú soť zvláštne :) Balenie je pumpičkové s dávkovačom ako jediné zo všetkých mojich telových mliek. Balenie je obrovské a tým že ho stačí málo vydrží vám stráááášne dlho. Myslím, že ak máte suchú pokožku oplatí sa doňho investovať!
balenie: 500 ml
kúpite na: www.bioderma.sk a vo vybraných lekárňach
cena: 21 €


3. DERMACOL HARMONIZING BODY LOTION - Belgická čokoláda a pomaranč


Dermacol telové mlieko spolu so sprchovým gélom mojim objavom roka čo sa týka telovej kozmetiky.
Zamilovala som sa do neho už v drogérií pri prvom čuchnutí a ak ho prestanú vyrábať tak začnem držať hladovku  :D
Vonia božsky!! Doslova na zjedenie!!! Pripomína mi to klasické pralinky. Je to taká harmonizujúca vôňa, ktorá by mala osviežiť myseľ, rozveseliť, odstrániť napätie a harmonizovať dušu. Môžem potvrdiť že moje zmysly to skutočne opantalo . Sprchovanie si naozaj užívam a keď sa po ňom  ešte natriem týmto mliečkom tak som v siedmom nebi :D Vážne nepreháňam!!!!
Opäť mliekovo-krémová konzistencia, no na rozdiel od ostatných mliek má takú jemne oranžovú faru, ktorú na pokožke nie je vidieť. Zvláčňuje, zjemňuje, prevonia a hydratuje. Vadí mi len malé balenie, cena a že ho vždy rýchlo miniem :(
balenie: 100 ml
cena: 3,79 €
kúpite: www.dermacol.sk alebo v každej lepšej drogérií


4. CIEN SENSITIVE BODY LOTION - Hydratačné telové mlieko s avokádovým olejom a pantenolom.


Značka Cien je taktiež moja veľmi obľúbená. Má veľmi kvalitné produkty za úžasne nízke ceny, čo sa v porvnaní s niektorými drogérkovými predraženými značkami nedá ani opísať. Dokonca v testoch kvality si drží popredné miesta.
 Hovorila som si, že to snáď nemôže fungovať keď je to také lacné. No opak je pravdou a ja som verným zákazníkom značky Cien :) 
Telové mlieko bolo vyvinuté špeciálne pre potreby citlivej pokožky. Ľahko sa rozotiera, rýchlo sa vstrebáva a dostatočne vyživuje. Parfumované no napriek tomu príjemne vonia. Avokádo pokožku dostatočne hydratuje  a pantenol zasa upokojuje takže je veľmi vhodné používať ho priamo po holení. Balenie je obrovské a vydrží niekoľko mesiacov. Ja ho už mám asi rok :D Obal je robený tak, že ak ho už bude málinko stačí položiť fľašu hore hlavou a mlieko vám pekne stečie dolu. Nevýhodou je snáď len to, že spočiatku má takú trochu lepivú konzistenciu, ale to po chvíli hneď prejde akonáhle sa vpije do pokožky.
kúpite: LIDL
balenie: 500 ml
cena: 1,50€

5. YVES ROCHER - FRUIT de NOEL


Limitovaná vianočná edícia, jemná ovocná vôňa. Obsahuje olej z repky olejnej, esenciálne oleje z pomaranča, bergamotu a grapefruitu. Neobsahuje živočíšne zložky. Vonia naozaj tak vianočne :) Nechcem sa opakovať, ale opäť sa dobre rozotiera, rýchlo sa vpíja, hydratuje, nezanecháva mastný film. Obsahuje ureu ktorá nemusí všetkým robiť dobre. Mne vyhovuje. Ale asi by som si ho znovu už nekúpila pretože od YR mám už svojho favorita :)
balenie: 300 ml
cena: ??? 
kupite na: www.yves-rocher.sk (zatiaľ som ho tam ale nenašla)

Posledným produktom, ktorý som teraz začala používať a ktorý vám chcem  predstaviť nie je ani tak mlieko, ani krém, ale telové maslo...


6. NIP+FAB MANGO SMOOTHIE


Toto bohaté, našľahané telové maslo obnovuje suchú a dehydrovanú pleť. Obsahuje bambucké maslo ktoré je výbornou hydratačnou a elastičnou zložkou, minerálny olej, ktorý zmäkčuje a zložku aquaxyl, ktorá zvyšuje zásoby vody v pokožke, obmedzenie dehydratáciu a vizuálne zdokonaľuje povrch pokožky. Má konzistenciu ako klasické maslo takže vynikajúco sa rozotiera, extrémne rýchlo sa vpíja, a nezanecháva žiadny mastný povlak. Zo všetkých týchto výrobkov má najintenzívnejšiu vôňu po mangu a kokose. Pripomína mi to zmrzlinu :D Má žĺtú farbu ale na pokožke sa mení na priesvitnú. Účinky tohto masla by vám mali vydržať 24 hodín. Odporúčajú ho používať hneď po sprche na vlhkú pokožku, aby sa vlhkosť udržala. Ja ho používam na najsuchšie časti tela ako sú kolená a lakte, pretože aj by som ho naniesla na celé telo po jednom použití by bolo balenie prázdne a to by bola škoda. Inak túto značku používa mnoho celebrít ako J-LO, Cheryl Cole, Julia Roberts, Jennifer Aniston a mnohé iné a nevedia si tieto výrobky vynachváliť tak ak chcete mať pokožku ako ony rozhodne vyskúšajte niektorý z produktov.

kúpite na: www.nipfab.sk
balenia: 50 ml, 250 ml
cena: 3 €, 9,99 €


Dúfam, že vás článok nenudil  (opäť som sa rozpísala) a napíšete nám do komentov vaše obľúbené produkty na telo, prípadne ak máte skúsenosti so spomenutými výrobkami. Tešíme sa na vaše komentáre a ohlasy :) Krásny zvyšok večera 

- Missy -


15 komentárov: Leave Your Comments

  1. vyskúšané mám akurát 5 a 6 a som spokojná;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý nápad ty foty ve sněhu, nic z toho nemám ale uvažuji o koupi :)))

    http://eliska-dvorakova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada ak som pomohla s výberom :) ďakujem za pochvalu pri tom fotení somt eda riadne vymrzla :-/

      Odstrániť
  3. suhlasim, s tou Biodermou, je to fakt mega balenie, a natieram sa s nim ako o dušu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak :D ak už ho raž vyskúšaš ťažko ho niečím nahradiť :)

      Odstrániť
  4. Dokonalý článek už jen kvůli těm fotkám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Z téhle edice belgické čokolády a pomeranče mám od Dremacolu sprchový gel :) a voní úúúžasně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne :)
    Pozývam na svoju prvú Giveaway, ktorá prebieha tu:
    http://spwfashion.blogspot.sk/2012/12/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Na to mléko od Biodermy mám zálusk a souhlasím, moc krásné fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ďakujem baby za komentáre veľmi ste ma potešili :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Love the idea how you makin your pictures ;) follow me <3 http://tanilias.blogspot.de <3

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tento dermacol používam ale len ako sprchový gel a tá vona je užasná. Takisto Nip a Fab je super.Naopak Yves Rocher sa mi velmi nepáči. a ostatné som neskúšala.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. biết rằng, cả Thần giới phương Đông cũng chỉ có một vạn Đấu thần mà
    thôi, bộ tộc Thiên sứ chỉ có năm ngàn Lực Thiên sứ. Còn một chi đại quân
    Nanh Sói này có chíến lực tương đương với hai vạn Đấu thần.

    Hai sư đoàn Cuồng Long và năm sư đoàn Thú Nhân cũng đều cao hơn trước
    nhiều. Hai vạn Cuồng chiến sĩ đều là Đấu thần trung giai, một vạn Cuồng
    long nhất sư Địa Hành long đã là Đấu thần sơ giai, và Cuồng Long nhị sư
    với cự thú hồng hoang có thực lực Đấu thần trung giai, ai nấy đều siêu
    cường hãn. Bọn người kia, dưới lệnh của Đoạn Vân, trực tiếp dùng thú
    hống dọa khiếp địch nhân. Còn năm vạn tướng sĩ Thú Nhân, lúc đã cũng là
    Đấu thần trung giai, họ cũng có những tọa kỵ ma sủng tuyệt đối cường
    hãn. Phì Tử sư đoàn đại quân kiến, cùng một vạn Thú Nhân gấu đồng giai,
    còn tọa kỵ Cuồng Ngưu là đám cự thú hồng hoang, cộng với hai sư đoàn Tạp
    Bài phối hợp với đám ma sủng là ác thú tiền sử, đều có cùng giai vị với
    chủ nhân. Đám chó sói của L
    ang Kị sư đoàn, rốt cục cũng đã tăng lên tới Đấu thần sơ giai.
    khoá học kế toán excel
    trung tâm kế toán tại tphcm

    dịch vụ kế toán trọn gói
    diamond bay resort
    chung cư hoà bình green city
    five star garden
    trung tâm kế toán tại hải phòng
    học kế toán tại bắc giang
    học kế toán tại thanh xuân

    học kế toán tại bắc ninh
    dịch vụ báo cáo tài chính
    kế toán cho giám đốc quản lý
    học kế toán tại quảng ninh
    học kế toán tổng hợp tại bắc ninh
    học kế toán tại hà đông

    Tám cánh đại quân của Đoạn Vân có mười sáu vạn Đấu thần. Số lượng này
    phải bằng mười lần lưỡng đại Thần giới cộng lại.

    Đại quân Nanh Sói bây giờ thực lực đã là phó thần hậu giai. Hơn nữa tọa
    kỵ kiến của họ cũng đồng giai. Năm trăm vạn Thú Nhân đại quân được Đoạn
    Vân bồi dưỡng, thực lực trải qua tu luyện ba năm, cộng với sự rèn luyện
    và huấn luyện siêu trọng lực, cũng đạt tới phó thần. Mặc dù vừa mới bước
    vào phó thần không lâu, nhưng chúng lại có đám sủng vật ác thú vô cùng

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja som tento rok prepadla telovému krému od Dove, nová rada DermaSpa. Mám žltý goodness a fialový youtful vitality. Obidva krémy majú skvelú konzistenciu, ľahko sa nanášajú, rychlo vstrebú a pokožka je vláčna, hebká a jemne navoňaná. Hydratácia vydrží do druhého dňa. Odporúčam http://bit.ly/dove_dermaspa

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)