Testujeme vzorky + SÚŤAŽ!

By | 15:05 15 comments

Krásnu poslednú adventnú nedeľu všetkým :) Určite už aj u vás vrcholia prípravy na Štedrý deň, ale možno si nájdete trochu času aj na náš blog :) 
Každej z nás sa z času na čas nahromadia vzorky všetkého možného, preto sme si pripravili takúto pravidelno - nepravidelnú rubriku, aby sme dali šancu aj týmto malým pomocníkom, pretože skôr než si niečo kúpime chceme to predsa vyskúšať! No nie vždy máme tú možnosť. Často sa necháme zlákať dobrou reklamou alebo odporúčaním kamarátky a na druhý deň napochodujeme do obchodu s tým, že to proste musím mať! O nejaký čas však márne plačeme nad zbytočne vyhodnými peniazmi, pretože to jednoducho nefunguje. Preto apelujem v  prvom rade na vás baby, pýtajte si vzorky všade kde sa dá! V druhom rade na výrobcov, aby tieto vzorky vyrábali a predajcov aby si ich nerozoberali ale ponúkali svojim zákazníkom!
Dnes mám pre vás ja Missy tieto recenzie:


1. NIVEA BB-CREAM




Ďalší bb-krém?? Hurááá!!! :D Na bb-krémy sme maniačky, a najradšej by sme ich mali všetky. 
Tento od Nivei sľubuje bleskovo bezchybný vzhľad pleti v 5 krokoch:
1. Zjednocuje tón pleti a zjemňuje viditeľné póry
2. Kryje nedokonalosti - pigmentové škvrny, začervenanú pleť, jemné linky a príznaky únavy, tmavé kruhy pod očami
3. Rozjasňuje pleť a zdôrazňuje je prirodzený tón
4. Dodá pleti potrebnú hydratáciu
5. OF 10 chráni pleť pred vplyvmi slnečného žiarenia, ktoré spôsobujú predčasné starnutie

Čo splnil? 
No .... v prvom rade ma prekvapila konzistencia, ktorá je taká tuhšia, make-upová. Horšie to bolo s farbou. Tá mi prišla strašne tmavá nato že išlo o svetlú pleť. Nechcem si predstaviť ako vyzerá ten na tmavú. Hydratuje? Áno. Keďže vonia za klasickou niveou, je to signálom toho že hydratovať určite bude. Rozjasňuje?  Áno. Plusom je že som sa po ňom takmer vôbec neleskla. Zjednocuje pleť? Určite nie. Tá tmavá farba je hrozná. Tie ktoré máte svetlú pleť sa radšej držte ďalej. Dokonca sa aj zle rozotieral. Kryje? tak to už vôbec nie :( 


Záver? Klasický nivea krém obohatený o veľa zle pigmentovanej hnedej farby! 
Dávam 1/5. Ten jeden bod je za vôňu a konzistenciu. Vďaka Bohu za vzorky lebo ako by som si ho kúpila naslepo asi by som bola veľmi nešťastná. 
Cena za plné balenie (50 ml) je asi 8 eur. Kúpite v každej drogérií.


2. LANVIN - MARRY ME
... ktorá žena by po tejto vôni povedala NIE? :D (tip pre pánov)

 už len názov evokuje niečo romantické, svieže, odvážne ... A presne taký aj je tento kúzelný parfém. Vonia božsky!!! Svieži, ovocný, nevtieravý...  Ale nepredstavujte si pod tým nič princeznovské! Je to veľmi ženská a silná vôňa, ktorá vo vás prebudí dobrú náladu a rozjasní vám deň. V základe je biely céder, zmyselné pižmo a exotická ambra. K ostatným zložkám patria pomaranč, jazmínový čaj, frézia magnólia, ruža a broskyňa. Je vhodný na nosenie po celý deň a v každom ročnom období. 
Má nádherný obal v tvare mašličky. Už po prvom vzhliadnutí som po ňom zatúžila, ale zatiaľ som sa dopracovala len k vzorke. Dúfam, že čoskoro sa ocitne v mojej zbierke v plnom balení :)
Kúpite ho v každej lepšej parfumérií (Fann, Marionnaud) alebo na stránke parfums.sk teraz za približne 25 eur (75 ml) čo je si myslím super cena!!!!
Hodnotenie: 5/5


3. AKAMUTI - HYDRATAČNÝ TELOVÝ KRÉM S KADIDLOM

Tento hydratačný krém mňa zaujal hneď od začiatku svojim popisom: "Omladzuje a posilňuje pokožku pomocou bohatej, korenistej vône kadidla. Živica z tohto úžasného stromu je po tisícročia používaná africkými a beduínskymi ženami na čistenie a posilnenie pokožky. Podporuje zdravie novej pokožky a zlepšuje jej štruktúru. Omladzuje starnúcu pokožku, zrelú pokožku, zjazvenú a unavenú pokožku. Okrem toho je kadidlo úžasný posilňujúci prostriedok. Kadidlo pomáha taktiež vyčistiť myseľ a jeho bohatá aróma upokojuje."
Hmmmm ... kadidlo, živica, beduínske ženy a omladzujúci elixír? :D Znie to ako nejaký čarodejnícky odvar, povedala som si. Ale keďže mňa takéto bio čáry máry celkom lákajú tak som ho musela vyskúšať a poviem vám je SUPER! Pri prvom dotyku máte síce pocit že ste si naniesli na pokožku olej (viď zloženie), ale je to záležitosť pár sekúnd. Pretože tento krém sa hneď vpije a vôbec nezanechá pocit mastnoty. Dokonca pleť krásne rozjasní, vyhladí a hydratuje. Stačí maličké množstvo, ktoré vmasírujete do pokožky. Výborný na suchú pokožku a suché partie hlavne v zime. Na pohľad má takú žltkastú farbu, ale po nanesení je úplne číra. Vonia úplne za kadidlom aké poznáme z kostolov. Veľa ľudí tento pach neznesie, mne osobne neprekáža a dá sa na to rýchlo zvyknúť. O kadidle si musím ešte čo to naštudovať, lebo vraj je to veľmi dobrá vec. V konečnom dôsledku som reálne začala uvažovať o kúpe. Ak vás krém tiež zaujal nájdete ho na stránkach bionatural.sk  priamo TU! Cena za 100 ml je 14, 20 € (možnosť zakúpiť aj vzorku)
Hodnotenie: 4/5 (vôňa môže odradiť).

Zloženie: Mandľový olej, Marhuľový olej, bio extra panenský Olivový olej, bio včelí vosk Beeswax, éterický olej Kadidlo.


4. RYOR - pleťové krémy

Kozmetiku Ryor už pozná každá z vás. Je mojím favoritom čo sa týka úmernosti ceny a kvality. Zo žiadnym z ich výrobkov som zatiaľ nemala problém a dúfam, že to tak aj ostane. Vybrala som pre dnešok jeden z tejto trojice a to ten ktorý ma zaujal najviac :) Jedna vzorka mi vydržala na 4 použitia.

Denný krém Morské riasy - Moja pleť je suchá a hlavne v tomto zimnom období extrémne savá. Tento krém ma preto veľmi očaril. Má ľahkú krémovú polomastnú konzistenciu. Ľahko sa rozotiera a rýchlo vstrebáva. Pleť je hladučká, dlho hydratovaná, vyzerá zdravo a je veľmi príjemná na dotyk. Vďaka vysokému obsahu minerálnych látok pleť výrazne spevňuje. Vhodný pre všetky vekové kategórie pre všetky typy pleti aj tej citlivej.  Obsahuje avokádový a jojobový olej-neobsahuje ropné látky ani oleje. Betaglukán chráni pokožku proti vonkajšími vplyvmi. Nedráždi očné okolie a príjemne vonia :) Hodnotím: 5/5
50 ml cena 5, 15 €

Ani jeden z týchto krémov neupcháva póry a neobsahuje parabeny. Môžete si ich zakúpiť na stránkach www.ryor.cz a ryor.sk

5. SEBA MED - ANTI AGEING Q10

Táto rada bude zaujímať skôr staršie ročníky, pretože je určená na vrásky. Ja ich ešte chvalabohu nemám až na tie mimické, ale malá prevencia nezaškodí :)

DENNÝ KRÉM s Q10 - sľubuje viditeľne menej vrások po 28 dňoch. Obsahuje koenzým Q10 a panthenol ktoré podporujú regeneráciu pleti. Vitamín E, olej zo sladkým mandlí a bambucké maslo dodávajú hydratáciu a pružnosť. Fytosteroly zadržiavajú v pleti vlhkosť. Hodnota pH 5,5 podporuje obnovu prirodzeného ochranného plášťa kože a tým udržuje pleť zdravú. 
Tento krémik v chutnom mini balení ma opäť milo prekvapil. Ľahký voňavý príjemný krém, s ideálnym pH je určite vhodný pre všety typy pleti. Ja som ho použivala na očné okolie a mimické vrásky večer a ráno a žiadne kruhy pod očami či opuchnuté viečka nehrozili :) Dokonca aj vrásky boli jemnejšie. Takže určite ho doporúčam :) 50 ml cca 12 €

TELOVÉ MLIEKO s Q10  - obdsahuje výtažky z ječmeňa, argonový olej a bambucké máslo. Napomáhá k udržaniu vitality, pevnosti a mladistvého vzhľadu zvyšovaním hydratácie a udržiavanim elasticity pleti. Rýchlo sa vstrebáva, pleť udržuje hebkú a vláčnu, nezanecháva mastný film. Skutočne spevňuje, veľmi dobre hydratuje a vyživuje. Navyše pekne vonia. Hodnota pH 5,5. 200 ml cca 8 €.

Obom krémom nemám čo vytknúť. Žiadne alergické reakcie. Navyše vzorky majú super balenie, ktoré je postačujúce na dôkladné otestovanie. Takže chválim aj výrobcu. Dávam obom 5/5
Kúpite na babybaby.cz


SÚŤAŽ!!!!!!!!!

Pripravili sme si pre vás takú rýchlu súťaž o niekoľko vzoriek od značiek Ryor, Bioderma, Oriflame, Sebamed a iných....
Stačí ak nám do zajtra do poludnia (12:00) napíšete komentár pod tento príspevok, prečo by ste práve vy mali testovať tieto vzorky? Podmienkou je aby ste mali vlastný blog a boli zo SR. Zo všetkých odpovedí vyberieme jednu, ktorá bude najpresvedčivejšia a výsledky oznámime zajtra na štedrý deň tu alebo na FB. Takže píšte a sledujte nás :)





Krásnu predvianočnú nedeľu všetkým :)) 
Vaše blogerky Marry a Missy :)



15 komentárov: Leave Your Comments

  1. Marry me je jeden z mých nejoblíbenějších parfémů :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vzorečky by som mala získať preto lebo mám oddelený jeden šuflík z 5 v šúflíku na blog kde mám letáčiky, vzorky a podobné blbovinky a som ten tip človeka ktorý chcem odskúšať vŠetko čo exisuje!
    ďakujem
    a pre tú niveu sa neviem rozhodnúť , niekomu vyhovuje niekomu zase nie. hmmmm
    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Preco ja? Lebo som vzorkova kralovna, doma sa mi sypu zo vsadial a kedze mam blog, vzorky padnu na urodnu podu :)
    viacstylu@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vzorkám by som sa veľmi potešila, pretože akosi nemám žiadne a rada by som vyskúšala nejaké nové značky, haha teda pre mňa nové:D
    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten bb krém od Nivey mi tiež prišiel vo vzorke aj svetlejši aj tmavši odtien, otvorila som svetlejši a som myslela že sa pomylili a dali tam ten tmavši tak som otvorila ten tmavši a ten bol skoro ako pre černocha :D mne sa iba ta vona niveácka zapačila inak nula bodov :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vzorečky Nivea BB jsem taky zkusila - ten na "světlou pleť" - no zklamání teda.. Byla jsem úplně černá (a to zas taková sněhurka nejsem) a ani konzistencí mi vůbec nevyhovoval.. Jinak mě z článku moc zaujal Ryor, možná vyzkouším :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. kupila som si bb krem pre svetlu plet no na moje prekvapenie hroza,vobec nekrije,leskla plet a tmava....nemam co viac dodat...

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)