Akamuti Makadamiový olej nielen na vlasy

By | 15:48 12 comments

 
Želaním každej z nás je mať krásne a zdravé vlasy. Ale ako to docieliť? Pre zdravý a krásny žiarivý vzhľad  vlasov je dôležité, aby boli dôkladne vyživené (vitamíny, minerály) hydratované a regenerované.
Nedávno som vám písala o tom, (článok TU) že moje kučeravé vlasy si vyžadujú neustálu pozornosť a starostlivosť. A keďže som fanúšikom biokozmetiky, kvalitné prírodné oleje sú pre mňa dobrou voľbou. O makadámiovom oleji na vlasy som počula a dočítala samé chvály. Spolu s argánovým sa považujú za najlepšie a najcennejšie oleje. Spočiatku som mala strach že mi olej vlasy ešte viac vysuší, aj mnohé vysušovali, hlavne všetky tie drogérkové. Preto som siahla po bio kvalite a neľutujem :) Značka Akamuti je pre mňa zárukou kvality, preto som sa rozhodla práve pre tento produkt. Bio makadamiový olej  je skutočne luxusný, ochranný olej s vysokou absorpčnou schopnosťou. Pravidelne každý večer si ho v malom množstve nanášam do končekov vlasov, a po niekoľkých týždňoch bol môj problém so suchými a rozštiepenými končekmi preč. Rýchlo sa vstrebáva a nezanecháva pocit mastných vlasov a vlasy sú krásne lesklé. Raz za čas si z neho urobím zábal alebo masku tak, že ho nanesiem do mokrých vlasov po celej dĺžke, nechám pôsobiť asi pol hodinu a zmyjem šampónom.




Olej má bledú farbu a jeho zloženie, je podobné prirodzenému kožnému tuku. Obsahuje vitamíny A, B a E a  vysoký obsah nenasýtených mastných kyselín zvyšuje vláčnosť i pružnosť suchej pokožky a vlasom dodáva luxusný pocit hydratácie a zdravia. Cenný olej tiež chráni vlasy pred vplyvom chemických látok a pred škodlivým UV žiarením. Okrem iného má tento olej široké využitie:

- Zjemňuje a zvláčňuje pokožku.
-Ochraňuje kožné bunky pred opotrebením čím zabezpečuje zdravšiu pokožku. 
-Regeneruje pokožku a lieči ju. 
-Je veľmi vhodný pre suchú a starnúcu pokožku. 
-Veľmi cenený ako vlasový olej nakoľko zanecháva vlasy vyživené, hodvábne a lesklé.
-Zároveň tiež býva neoddeliteľnou súčasťou exkluzívnych zmesí na masáže.
Pozor neprežente to s množstvom! Stačí úplne pár kvapiek. Celé balenie vám vydrží strááášne dlho!



Zloženie: 100% za studena lisovaný bio makadamiový olej(Macadamia integrifolia)
Cena: 12 €
Obsah: 150 ml
kúpite: www.bionatural.sk

Každá žena je iná a niekedy vám daný olej nemusí sadnúť, takže treba vyskúšať, čo vašim vlasom i vám samej najlepšie vyhovuje. Máte s nimi skúsenosti?
-Missy-

12 komentárov: Leave Your Comments

  1. nejaký olej by som potrebovala pretože moje končeky sa hnevajú zrejme :D a kondicionér nestačí...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já nemám prozatím s olejem zkušenosti žádné... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som tiež donedávna nemala, resp. mala :D ale len s tými lacnými verziami, ktoré mi vlasy zbytočne premasťovali ... tento je úplne ľahučký a pomáha mi takže mu asi ostanem dlhodobo verná :)

      Odstrániť
  3. Ja sa uz tesim na zasielku od nich, dufam ze coskoro. Strasne som zvedava.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super! tešíme sa na dojmy a recenzie :) Ja osobne som bola veľmi spokojná, či už s prehľadným eshopom, komunikáciou a kvalitou :) verím, že budeš aj ty :)

      Odstrániť
  4. možem malú otázočku koľko je poštovné keď sa objednáva s tej stránky?? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasné! poštovné je 2€, kuriérom tuším 4,50€ a pri nákupe nad 50€ je to zadarmo :)

      Odstrániť
  5. Tak ten vyzkouším! Konečky konečky :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak veru :( keď už sú rozštiepené tak pomôžu len nožničky, ale týmito šikovnými výživnými olejčekmi sa tomu dá ľahko predísť :)

      Odstrániť
  6. aby oleje nevysusovali vlasy MUSIA sa nanasat do vlhkych alebo mokrych vlasov. kdesi som o tom citala aj vysvetlenie preco je to tak, ale moc si to uz nepamatam

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toto je PRAVDA!!! to som akosi zabudla pripomenúť ... ďakujem Soni:)

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)