Ako prežiť zimu s Atodermom

By | 12:48 9 comments

Keď som si myslela, že mrazy sa už hádam aj skončia a konečne sa bude otepľovať, zima mi dala riadnu priúčku a ukázala sa v plnej sile. Ja som bola ale silný súper, lebo som nebola sama. Pomáhali mi produkty od Biodermy z radu ATODERM, ktoré sú presne nato určené. A tak to ešte nejakú dobu spolu vydržíme, kým sa naozaj so zimou už nadobro rozlúčime .







Prvým krémom je balzám na telo, ktorý pomáha suchej a oslabenej pokožke dostať sa znovu do skvelej formy. Posilňuje kožnú bariéru a vďaka patentu D.A.F dokonca zvyšuje toleranciu pokožky. Rýchlo sa vstrebáva a je neparfúmovaný. Pokožka je po ňom zamatovo hebká, hladunká. Prekryje a odstráni všetky šupinky. Je určený na telo, ale kľudne sa dá použiť aj na tvár. Momentálne prebieha akcia 1+1 balzám zdarma. Určite sa mrknite na stránkach Biodermi , alebo sa informujte vo svojej lekárni. Bežná cena : 200 ml / 500ml cena 13,9 / 20,39 eur




V kréme Atoderm PO Zinc sa spája hneď niekoľko funkcíí naraz. Okrem toho že premasťuje, upokojuje a hydratuje má vďaka glukonátu zinku aj potizápalový účinok. Antibakteriálnu funkciu zastáva látka s názvom Piroktón olamín. Tým sa stáva silnou zbraňou voči suchej, namáhanej, podráždenej a zapálenej atopickej pokožke. Veľmi veľmi odporúčam. Balenie je 100ml a cena 15,19 eur

V zime nesmieme zabúdať na najcitlivejšiu časť tváre. Tou je okolie očí a jemnučká pokožka pier. Okolie očí treba chrániť dostatočne zvláčňujúcimi krémami. Na pery som vyskúšala niekoľko produktov. klasické jelenie loje a pomády. Musím povedať, že mi to stačilo a nepotrebovala som hľadať nič nové. No hovorí sa, že nevieš čo je dobré, pokiaľ to nevyskúšaš. V mojom prípade to plati. Po vyskúšaní tohto malého zázraku som sa už nikdy ku klasickým pomádam nevrátila. Je jemný, priesvitný a pery skvelo ochráni a mám pocit, že  aj zvýši ich prach citlivosti :) Balenie je 15 ml a cena 9,69 eur.



Viac info nájdete na stránke Biodermi TU
Čo pomáha prežiť zimu vám? Podeľte sa s nami o vaše tipy a top produkty.

P.S.: Pretože kozmetiku Bioderma zbožňujeme a vieme, že je skutočne kvalitná rozhodli sme sa obdarovať ňou aj vás naše milé čitateľky. Takže zostaňte s nami info už zajtra :)

Marry & Missy

9 komentárov: Leave Your Comments

  1. o téhle řadě od Biodermy jsem četl chválu snad všude a ani se nedivím, celkově je mi Bioderma velmi sympatická jako značka a spoustu věcí od ní také používám, bohužel z téhle řady zatím nic nevlastím

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bioderma je naozaj na vysokej úrpovni a zodpovedá tomu každý jeden výrobok..od pomády na pery až po mlieka a šampóny. Táto rada je super, hlavne keď niekto trpí veľmi suchou pokožkou. Počas zimy sú super, ale keďže s azima končí , skôr by som investovala do inej rady a na túto šetrila do ďalšej zimy :)

      Odstrániť
  2. Ano..takže připisuji do diáře co musím koupit :). V zimě já trpím hrozně, jelikož mám atopický ekzém v "lepší" formě, tak tahle řada je přímo pro mě dělaná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha..to si taká istá ako ja, tie moje siahodlhé zoznamy..a pripisujem a pripisujem :)) rada Atoderm je fakt božská

      Odstrániť
  3. nejako som sa vysušila v poslednej dobe takže toto by sa zišlo akurát by mohli znížiť cenu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňa taktiež zima zaskočila no bohužiaľ som bola slabý súper... vždy keď sneží a som vonku viac ako dve hodinky urobia sa mi na tvári nepekné červené fľaky :( No čo už narobím, už len prečkať zimu :)

    www.spwfashion.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to si presne pomenovala môj problém..a večné začervenanie..Bioderma prichádza s novinkami roku 2013, krémy a dokonca BB krém od Biodermi, ktoré práve toto začervenanie neutralizujú a potláčajú..veľmi sa už teším a samozrejme budú aj recenzie ! :)

      Odstrániť
  5. Ajja som si velmi oblubila atoderm ja mam tycinku na peky krem na ruky sprchac a aj tel mliecko na tom mi ale chyba nejaka fajna vona :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pri telových mliekach mám aj ja radšej mliečka, ktoré sú parfúmované, to sa teda zhodneme :)

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)