Bioderma Giveaway - KONIEC!!!

By | 13:23 142 comments




Krásnu nedeľu všetkým!
Na základe toho, že nám často píšete ako veľmi by ste chceli vyskúšať niečo od Biodermi, ale neviete si vybrať ten správny produkt, alebo je to pre vás finančne náročné, rozhodli sme sa v spolupráci so spoločnosťou Bioderma zorganizovať pre vás ďalšiu Giveaway o túto vašu obľúbenú kozmetiku :) 
Výhercovia budú traja a budú si môcť vybrať jeden produkt podľa vlastného výberu (okrem ampuliek Matricia a krémov Matriciane). Zoznam všetkých produktov, z ktorých môžete vyberať nájdete na  oficiálnej stránke Biodermi. Taktiež vám pri výbere môžu pomôcť naše recenzie :)

Podmienky sú jednoduché:
1. Sledovať nás cez GFC.
2. Dať like na facebooku.
3. Napísať do komentov, ktorý produkt ste si vybrali a prečo? Ak by ste náhodou počas trvania súťaže zmenili názor a vybrali si iný produkt, nepíšte ďalší komentár ale v prípade výhry nám to  potom oznámite mailom. Nepovinne môžete napísať čokoľvek čo máte na srdci :)
4. Uviesť mailový kontakt na vás, kde vás v prípade výhry budeme kontaktovať.

Bonus: Ak budete GW zdieľať na svojom blogu alebo na fb, môžete pridať druhý komentár s odkazom a zvýšiť tak tým svoju šancu.

Zúčastniť sa môžete zo SR aj ČR a súťaž ukončíme 8.2.2013 o polnoci.

Prajeme veľa štastia ;)

142 komentárov: Leave Your Comments

  1. Měla bych být 121 člen, krásné číslo :-).
    Jinak používám od biodermy sensibio H20 čistící vodu a ráda bych vyzkoušela jejich třeba zelenou, protože růžová mi moc pomáhá a jsem s ní spokojená :))

    přeji vám krásnou neděli!!!!

    surovych.lucie@seznam.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já bych ráda zkusila Bioderma Sébium Pore Refiner =) Zatím mám od Biodermy jen Sensibio H2O a s tím jsem spokojená =))

    imiiskd@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Přes GFC sleduji už delší dobu jako Jana Dvořáková :)
    -like na facebooku jsem dala
    Chtěla bych vyhrát produkt Bioderma Sébium H2O čistící voda
    janca.necin@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tvojí GA sdílím u sebe na blogu v pravém sloupci nahoře :))

      Odstrániť
  4. Chtěla bych Sensibio H2O protože té není nikdy dost,vyhovuje mi a používám ji denně.
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/543.html
    paula.kulichova@gmail.com
    Už párkrát som ju vyskúšala a odličuje fakt skvelo, tak by sa konečne hodilo celé balenie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. podmienky splnené :)
    linkinzuzka@gmail.com

    Rada by som vyskúšala niečo z radu Sébium, napríklad Sébium AKN krém :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to ja viem presne, túžim po matriciane multi-defense :D narodeniny sa blížia, zas o rok staršia, toto proste musím mať :)

    veronika.bejdova163@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vybrala by som si Sébium peelingový gél,mám z tejto rady sébium moussant a vyhovuje mi :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zdieľam tu: http://www.facebook.com/stray.alley/posts/472956499437441

    OdpovedaťOdstrániť
  10. https://www.facebook.com/MuffinSisters - zdieľam tuto

    veronika.bejdova163@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. toto by ma potešilo :) mám viac vecí zo sebium sady ak by mi vyhovoval
    http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/517.html
    zuzka.maruskova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Sledujem už od začiatku ako Veronika Baginova.
    Lajk na FB je tiež :)
    Vybrala by som si odličovaciu vodu Sensibio H2O.
    Držím si palce :)))
    veo.baginova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. všetko splnené like ako oh thanks i am woman:)

    stokyadik@azet.sk

    Ja by som chcela ich tabletky proti vypadávaniu vlasov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Sleduji na FB i přes GFC jako Veronika Pospíchalová, email: vera.p@centrum.cz
    Asi bych chtěla zkusit: http://bioderma.cz/bioderma-sebium-mastna-pokozka/bioderma-sebium-hydra-hydratacni-krem-40-ml

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Určitě bych chtěla vyzkoušet toto: http://bioderma.cz/bioderma-sebium-mastna-pokozka/bioderma-sebium-pore-refiner-serum-30-ml

    Jelikož mám doopravdy mastnou pleť, ráda bych něco od téhle řady vyzkoušela.

    habart.@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Já bych si vybrala asi klasiku červenou micelárku, protože doma mám zelenou a tu červenou bych chtěla vyzkoušet, chtěla jsem si jí později koupit. A taky vím, že jí určitě využiju :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Sledujem, likujem :)
    A vybrala by som si micelárku Sensibio H2O, ešte s ňou nemám skúsenosť a rada by som :)
    sona.sladeckova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ahojky Holky :)
    Já bych chtěla vyzkoušet Čisticí pleťová voda pro citlivou pleť ,protože ráda bych Biodermu vyzkoušela,ale zatím nemám odvahu si koupit velké balení, co kdyby mě to nevyhovovalo a zatím jsem nevyzkoušela,žádné vzorečky.
    Jinak mě váš blog baví,hlavně se na Vás koukám přes FB :)
    Jen tak dál :)
    xoxo Eva
    ehik@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. GFC: Sarah
    FB: Šárka M.
    Od Biodermy bych rada vyzkoušela Pore Refiner ze zelené řady Sebium, který by mi opravdu ulehcil život, protože mám docela dost rozšířených poru v oblasti pod očima, tak bych je rada eliminovala :)
    E-mail: Sariiisek.M@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. uz dlho hladam kvalitny sampon, ktory by mi vyhovoval a preto chcem skusit sampon aj od biodermy - node fluide :)

    bfulierova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ahoj holky, Váš blog sleduju jako první vůbec a mám Vaše příspěvky moc ráda. Jinak hrozně moc ráda bych vyzkoušela tu zázračnou micelární vodu od Biodermy z řady Sensibio, ale bohužel mé finance na to nějak nestačí.
    Hezký den :)
    snikka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Ja by som si poprosila sebium mat alebo sebium akn krem, pretoze zelenu radu pouzivam, no chyba mi z nej nejaky krem, ktory by som mohla cez den pouzivat pod makeup a nehadzala by som prasiatka :)

    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  23. V pripade vyhry by som chcela Sensibio H20 500 ml. Uz ju mam odskusanu a je to zatial najlepsia pletova voda aku som vyskusala. :)

    ms_spock@hotmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. všetko splnené :)
    potešilo by ma Bioderma Sébium Pore Refiner :)
    timej007@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. a zdielam na: https://www.facebook.com/anna.pentekova?ref=tn_tnmn

    OdpovedaťOdstrániť
  26. v prípade výhry by som chcela Pore refiner, ktorý rada používam, pretože mi perfektne zmatní tvár...

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  27. ahoj, velmi by som si priala vyhrať zo z cerevenej rady nejaky hydratacny krem. Mala som velmi velky problem s akne, ale po uzivani Zineritu sa mi pokozka zlepsila. Moj problem ale pretrvava so supinkami v T-zone. Vyskusala som rozne kremy, ale verim, ze produkty z rady Bioderma, by mi mohli pomoct.
    terezka.sprlakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Holky, sleduji vás už dlouho i když nekomentuju nějak často vaše články :)

    Kdyby se poštěstilo, tak bych si přála vyzkoušet Sensibio H2O pleťovou vodu :)

    simonka-td@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Ještě jsem přidala na blog do postranního panelu odkaz :)


    simonka-td@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Chtěla bych vyhrát tento výrobek : Bioderma Hydrabio Riche krém
    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  31. zrejme zelenú micelárku alebo niečo iné zelené ;)

    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. zdieľam https://www.facebook.com/pages/Ew-Edens-and-Oli-Broccoli/491564164216855?ref=hl

    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Vše splňuji:) Můj mail je: lehnertova.eva@gmail.com
    A produkt jsem si vybrala: Sensibio H2O 250 ml Čistiaca micelárna pleťová voda na citlivú pleť
    A proč tento produkt? Biodermu už používám několik let, ale micelární vodu jsem ještě nevyzkoušela. Chtěla jsem si vybrat nějaký produkt, který by mi pomohl s mojí citlivou a místy načervenalou pletí. Doufám, že pokud vyhraji, budu s ní stejně spokojená jako s ostatními výrobky od Biodermy, které používám.

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Ráda bych vyzkoušela micelární vodu Sensibio H2O :)

    natilacna@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Ahoj, v prípade že by sa na mňa obrátilo šťastie, určite by som si vybrala micelárku :) http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/543.html
    Nakoľko mám brutálne suchú a citlivú pleť, tak by sa mi fakt hodila :) Momentálne mám doma maličké balenie, ktoré domov doniesla sestra a naozaj perfektne odličuje, takže pre mňa 100b zo 100.
    tea.chylova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Sleduji už dýl i na fb:)
    www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/543.html
    Všichni ji pořád vychvalují tak bych jí ráda vyzkoušela:)
    Natka.horvathova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Paráda :) Splňuji vše :) Ráda bych vyzkoušela krém Sébium Hydra, měl by být určený na mastnou pokožku, kterou mám a měl by jí pomoci hydratovat, což potřebuji jako sůl :)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  38. chtěla bych zkusit nějaký krém z řady Hydrabio, a proč? protože už léta používám Vichy a říká se, že si pleť na přípravek zvykne, tak prostě změna :)
    cosmeticsandthings@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Já bych brala klasickou micelárku Sensibio, protože jsem ji už zkoušela a naprosto mi vyhovovala. Jen je mi líto za ni dát kolem 500. Tak třeba se zadaří :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Všetko splnené :) Ja by som si vybrala Hydrabio Peelingový krém. A dôvod? Lebo som o ňom čítala už mnoho článkov a nejaký dobry peeling by som potrebovala.
    slavkawasserrabova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  41. MartiRezaninova@email.cz
    Nejspíš červenou micelárku, je super ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Rada by som vyskúšala pleťovú vodu Sensibio H2O, pretože som o nej počula už viackrát, že je veľmi dobrá a mám dosť citlivú pleť. :)

    21kristina21@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  43. všetko splnené ;-)
    ja by som rada vyskúšala sérum Sébium Pore refiner, počula som naň veľa chváli, a aj ja mám problém s mastnejšou, aknematóznou pleťou a najmä čiernymi bodkami :-)

    andreakomova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  44. GFC-nickyclaire
    Vybrala by som si Sébium Moussant Penivý gél,už som ho mala a veľmi mi vyhovoval :)
    fb-Jess Claire
    Suprise.for.you@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  45. sleduji přes GFC Veronika Pastorkovái FB Verča Pastorková
    já bych si vybrala Sensibio AR krém

    veronika.pastorkova@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  46. sleduji přes GFC Veronika Pastorková FB Verča Pastorková

    já bych si vybrla Sensibio AR krém

    odkaz na FB: https://www.facebook.com/verca.pastorkova/posts/468667553197754

    OdpovedaťOdstrániť
  47. gfc i fb splněno :)
    vybrala bych si micelárku sensibio :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Mé srdce touží po Sébium Pore Refiner =)

    roni1251990@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  49. ráda bych sensibio deo roll on :)
    christina-a@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  50. svob.luc@seznam.cz

    http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/543.html
    Marně už dlouho hledám něco, co by dobře odličovalo a nevysušovalo. Podle vyzkoušeného vzorečku to vypadá, že tohle je to ONO, co hledám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  51. khrncirikova@azet.sk
    http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/501.html - mala by som zaujem o tuto masku, mam micelarnu vodu z tejto rady a som velmi spokojna

    OdpovedaťOdstrániť
  52. ja bych chtele zelenou micelarku! uz jsem ji mela a je uzasna, bohuzel na dalsi baleni zatim nejsou finance :D
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Sledujem blog ako Simona a ja by som v prípade výhry chcela túto čistiacu pleťovú vodu: http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/543.html
    Dovod: 1. ešte žiaden výrobok z Biodermy som nemala možnosť vyskúšať
    2. je určená na citlivú, normálnu až suchú pokožku a ja tú svoju mám naozaj citlivú a hlavne suchú
    3. žiadnu dobrú pleťovú vodu teraz nevlastním, rozmýšľam, akú si kúpiť a dala som si predsavzatie, že sa budem o svoju pleť lepšie starať a určite by som aj týmt začala..pravidelnosť hlavne chýba u mňa :)

    mail: sima.slosarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  54. sleduju pres GFC jako Gabča
    a na fb : Gabriela Čiháková
    moc by se mi hodilo tohle : http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/521.html
    chtela bych ten to vyzkouset,jelikoz s obyc. vyrobky z drogerie mam problemy ;) a navic s Biodermou zkusenost jeste zadnou nemam,..
    gabisek123@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Taktiež čistiacu pleťovú vodu Sébium H2O... ešte som nemala možnosť vyskúšať produkty od Biodermy a toto je prvé čo by som určite rada vyskúšala.

    loweline@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  56. já bych si vybrala hydrabio mouse - tu jsem ještě nezkoušela a četla jsem na ni kladné hodnocení :)

    jinak vše splňuji a přeji krásný den :)

    sima.sony@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  57. sledujem + lajknute
    zaujimavy je tento http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/508.html
    dayelegant(at)gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  58. čistící pletovou vodu sébium h2o :) sleduji pod jménem nikola nikolová a na fb pod jménem natálie humlová :) 26nikolka26@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  59. Sledujem GFC. Prosím si micelárnu vodu Sensibio. Používam ju už dlho, a potešilo by ma vyhrať a dostať ju ako darček:)))
    eva.bacigalova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. FB: http://www.facebook.com/eva.n.bacigal?ref=tn_tnmn
      Zdieľam tu.

      Odstrániť
  60. Sledujem :) chcela by som skúsiť micelárku hydrabio :) dominika pástorová, nikushik.p@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  61. Vybrala bych si asi micelární vodu Sensibio, protože jsem si ji nedávno koupila a moc mi vyhovuje :)
    terzah@atlas.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Baby čaute :) Od Biodermi som zatiaľ mala možnosť vyskúšať len legendárnu červenú micelárku. Tu milujem. Ale kedže je takáto možnosť, niečo vyhrať, rada by som skúsila niečo nové. Mám suchú pleť a preto, ak by som vyhrala, chcela by som nejaký super úžasný hydratačný krémik. Ktorý konkrétne by to bol, netuším, lebo ako hovorím, neviem, nepoznám. Preto by som to nechala na Vás :) Pekný den! :) weronika.rusnakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  63. Sensibio AR
    Už dlouho si ho plánuju pořídit na mojí ple´t, která se při každé příležitosti červená :D

    lucie.krouzkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  64. ahojte, ja by som rada vyskúšala Sensibio H2O. Moja pokožka je suchá a zatiaľ som skúšala len krém na tvár z rady Atoderm. Bioderma je kvalitná kozmetika a táto giveaway je úplná pecka:)
    denisa.matyasova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  65. sledujem ako Pinkhell, na fb : Natham C. Way :)
    veľmi rada by som skúsila micerálku Sensibio, keĎže sú na ne iba pozitívne reakcie :)
    qiqa159@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  66. a zdieľala som vás na mojom profile :)ˇ
    https://www.facebook.com/nathan.campbellway
    qiqa159@azet.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  67. Já bych si asi vybrala micerálku Sensibio, pretože mi to odporučila kamarátka a ešte som nemala možnoť to vyskúšať :)
    naramky.priatelstva.4ever@gmail.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  68. Podmienky splnené :)
    Vybrala by som si Sébium H2O 500ml, pretože bojujem s mastnou a aknóznou pleťou a tento produkt by sa mi strašne hodil :)
    radka.wasserrabova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  69. chtěla bych vyzkoušet micelárku Sensibio H2O, všude na něj pějí slávu...
    uduhovekocky@gmail.com

    také mám na blogu menší GiveAway :-)
    http://uduhovekocky.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  70. Já bych si vybrala Bioderma Sensibio Legére ,pořád hledám nějaký pleťový krém,který by mi vyhovoval,z lékárny jsem ještě žadný neměla.

    ivanovska.s@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  71. Sleduju tě :)
    Už jsem dala like (Dominika Lančová)
    Bioderma Sébium H2O čistící voda :))
    domushqa@email.cz
    P.S. Sleduju tě přes jméno Ashley Fake :D

    OdpovedaťOdstrániť
  72. Like jako Alena Tauchmanová
    Sébium MAT Tónovací, protože bychráda vyzkoušela jakýkoliv BB cream i tohle je tomu (dle mého) konkurencí a to hodně silnou konkurencí, vzhledem k jeho ,,vedlejším" účinkům - prostě takový pečující krém a make-up 2v1 :D *zasněně se usmívá a zatraceně doufá že to vyhraje*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sdíleno na fb: https://www.facebook.com/alena.tauchmanova

      Odstrániť
    2. Sdíleno na blogu: http://alik.blog.cz/1301/dalsi

      Odstrániť
  73. Na Vianoce som mame dala denný krém,určený na pigmentové škvrny a teraz by mohla skúsiť napríklad toto pero http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/720.html
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  74. zdieľam tu http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=596577210368888&id=144814778941964
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  75. Sledujem ťa. Dala som :)
    Veľmi rada by som vyskušala sensibio h2o lebo všetci ho chvália.
    julkabartova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  76. Nejradši bych vyzkoušela micelárku Sensibio H2O, na kterou jsem četla desítky kladných recenzí.

    thuhanguyen.misa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  77. Sledujem, likujem na FB ;) a od Biodermy by teraz v zime potešilo Hydrabio sérum ;)
    lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  78. Ja by som rozhodne chcela vyskúšať Nodé S masku http://www.bioderma-sk.sk/bioderma-sk-sk/eshop/5-1-NODE-Vlasy-a-pokozka-na-hlave/0/5/238-Node-S-maska-200ml ...a prečo ? ...moje vlasy potrebujú výživu a kedže táto maska má aj tú funkciu chcela by som vedieť čo s nimi spravý
    email: dankasindleryova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  79. Sledujem
    Likujem :)
    Sebium H2O- mala som možnosť vyskúšať vzorku a pleť som mala výrazne zlepšenú oproti iným značkám Bioderma je neporovnateľná s inými značkami nič lepšie na čistenie a zlepšenie pleti som ešte nenašla :)
    simonkasasinova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  80. Sledujem
    Likujem :)
    Sebium H2O- mala som možnosť vyskúšať vzorku a pleť som mala výrazne zlepšenú oproti iným značkám Bioderma je neporovnateľná s inými značkami nič lepšie na čistenie a zlepšenie pleti som ešte nenašla :)
    simonkasasinova@gmail.com

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=445990452141275&set=pb.247616845311971.-2207520000.1359126556&type=3&theater

    OdpovedaťOdstrániť
  81. Sleduju a lajkuju :)
    no, takže měla jsem dřív vzoreček sensibia H20 a byla fantastická ! ale nejsou finance :)
    takže bych si přála plné balení této zázračné vody ! :)
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  82. Vybrala by som si Sébium AKN Krém 30ml
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  83. Já bych si vybrala Sébium H2O, protože to všichni chválí a tak bych to chtěla vyzkoušet :)
    zarovka20@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  84. Já bych chtěla vyzkoušet Sensibio AR krém, protože se fakt hodně červenám, ať už vlivem teploty nebo stresem, ne vždy je to příjemné :D
    nel.motion@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  85. Ja by som chcela vyskúšať šampón Nodé DS+ pretože už fakt neviem čo s tou mojou pokožkou hlavy.
    monika.svitacova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  86. A zdieľam tu: http://www.facebook.com/lemonika.svitacova

    OdpovedaťOdstrániť
  87. ja by son chcela Sensibio H2O .. pocula som o tom vela dobrych veci ale este om to nevyskusala. :) e-maiL: boriQa12@azet.sk
    zdielam na http://www.facebook.com/bofi.XD

    OdpovedaťOdstrániť
  88. Ahoj, ja by som chcela Bioderma Sébium AKN, lebo mám stále problémy s pokožkou ako keby som bola puberťáčka.
    GFC: Michaela
    FB: Michaela Polackova
    michaela.polackovam@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  89. Sledujem aj tu aj na fb :)
    Vybrala by som si jeden z produktov na citlivú pokožku so začervenaním, ale ešte by som si premyslela, kebyže vyhrám, pretože všetky sú také skvelé :)
    didala270@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  90. A zdieľala som na svojej funpage stránke na fb tu : https://www.facebook.com/theunicornprincess2
    didala270@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  91. Urcite by som rada vyskusala nove bb-cko alebo puder/makeup :) sledujem cez gfc (justinaforfun) a fb (justina vesela) , kontakt na mna je justinaforfun@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  92. Nejraději bych sérum na stažení poru z řády Sebium MAT.. :)
    vacovska.martina@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  93. Všechno, co se mělo splnit, jsem splnila :). Vybrala bych si určitě něco na akné :/...
    tatomymo@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  94. fb: Peťa Fejová
    petra.fejova@gmail.com
    chcela by som vyhrať micerálnu vodu sensibio H2O, pretože mám malú vzorku ktorú zbožňujem

    OdpovedaťOdstrániť
  95. ja by som si asi vybrala bud niečo na póry,alebo na čistenie pleti :) podmienky splnené.
    mail lu-cinda@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  96. Vybrala bych si masku hydrabio (asi :-)), ale raději stránky neotvírám, jinak bych hned začala nakupovat...:D
    zanet.d@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  97. Nikdy jsem od Biodermi nic neměla, a z tak velkého výběru se snad ani nedá vybrat.
    Jeden výrobek jsem ale přece jen dala na první místo. Hydrabio Riche krém :)
    hippies2@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  98. vše splněno, sleduji už dlouho, na FB pod jménem Penny Lane :) Vybrala bych si nejspíš Sébium Pore refiner, protože mě už dost dlouho trápí rozšířené póry :/
    shelly0queen@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  99. sleduji, vybrala bych si asi http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/543.html
    tinka.linka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  100. Bioderma Sensibio plěťová voda H2O 500 ml
    ell-e@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  101. Sdílím na svém blogu v pravém sloupci nahoře. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  102. Sleduji : přes fb Alle.k - blogový fb, a zde zřejmě Marion :)

    a produkt? Nechám se překvapit ;).

    lenulla.cergeova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  103. sleduji
    http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/2602.html toto
    nebo http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/717.html toto

    Od Biodermy mám micerální vodu, ale zatím jsem jí nevyzkoušela, a právě BB krém jsem také žádný nezkusila, tak bych byla ráda

    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  104. Ahoj kočkx, škoda, že jsem na váš blog narazila až přes tuto Giveaway. Prošla jsem cely váš blog je suprovyyyy, bombovnííí a peckovníííí:-))

    http://bioderma.cz/akcni-nabidka/bioderma-sensibio-h2o-pletova-voda-500-ml

    http://bioderma.cz/bioderma-node-vlasy-a-pokozka-na-hlave/bioderma-node-s-kremova-maska-200-ml

    tohle bych ráda vyzkoušela.

    Olenakova00@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  105. pleťová voda Hydrabio H20
    pugasko@gmail.com
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  106. Vybrala bych si denní krém Bioderma White Objective, protože bych chtěla zesvětlit pleť po pigmentových skvrnách a červených flecích.
    mia.violet@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  107. ja by som rada pletovu vodu, je mi jedno ktoru

    strakovmaa@gmail.com

    p.s. na mojom blogu teraz tiez prebieha GA http://books-mylife.blogspot.sk/2013/01/giveaway_16.html

    OdpovedaťOdstrániť
  108. vybrala bych si Sébium Pore refiner, protože mám doma vzoreček a je to naprosto úžasný produkt, takže větší balení bych ocenila :)
    sLuciii@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  109. sdílím http://www.facebook.com/oli.koli.391

    OdpovedaťOdstrániť
  110. čístící odličovací voda Sensibio H2O
    jesterecka(@)email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  111. skvelá giveaway,vážne!:)) Najviac by ma asi potešila Bioderma Sébium Pore Refiner.
    mail: timej007@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  112. Vaav!super giveaway;))
    Rada by som vyskúšala toto: http://bioderma.cz/bioderma-sebium-mastna-pokozka/bioderma-sebium-h2o-cistici-voda-500-ml
    nikola963@centrum.sk
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  113. Chtěla bych vyzkoušet cokoliv z řady Sébio, asi pleťovou vodu nebo nějaký krém, jelikož mám problematickou a mastnou pleť a už dlouho bych ráda vyzkoušela :)
    pnutfashion@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  114. na fb i na gfc: Kikka Farkasova
    vybrala by som si sébium H2O, pretože mám zmiešanú pleť
    kikka1422@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  115. Sleduju i lajkuju už dávno :)
    Vybrala bych si určitě Micelárku Sensibio, čistící pěnu a pore refiner :)
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  116. Sledujem ako luba teddy
    Fb ako lubomira luba balazicova
    vybrala by som si sébium AKN fluid pretože moja mastná pokožka je už nekontorlovatelná a tvorí sa mi akné :(
    maketeddyup.@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  117. zdielam na mojom FB:
    http://www.facebook.com/pages/MAKE-Teddy-UP/572864592730059
    maketeddyup@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  118. ahojky, píšem za staršiu sestru, ak môžem..:D sleduje vás aj ona, lenže nemá gfc zariadený:)
    pleť má citlivú - tak nejaký krém z rady sensibio...
    martina.skp@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  119. Micelárku Sensibio :)
    dominica078@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  120. Ráda bych vyzkoušela micleární vodu z řady hydrabio ..
    claireen@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  121. Cez GFC sledujem, na FB som dala LIKE ako Veronika Kseňáková :)
    Rada by som vyskúšla micelárnu pleťovú vodu: http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/543.html

    veronika.ksenakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  122. Sledujem :)2kikina235@azet.sk

    http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/543.html a chcela by som vyskúšať túto pletovú :)

    zdielam tu:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=303565073099114&id=240654386007140

    OdpovedaťOdstrániť
  123. Sleduji i lajk jsem dala :) Vybrala bych si asi http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/543.html , dneska jsem si ji prohlížela v lékárně :D
    indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  124. fortovat@seznam.cz
    http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/519.html protože už nevím, co jiného by mi mohlo pomoct :D

    OdpovedaťOdstrániť
  125. sleduji, dala jsem i lajk :)
    přála bych si: http://bioderma.cz/bioderma-hydrabio-dehydratovana-a-citliva-pokozka/bioderma-hydrabio-masque-pletova-maska-75-ml

    zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  126. Sledujem, like-ujem :D
    ja osobne by som si vybrala http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/582.html a prečo? na každom druhom blogu čítam aká je táto voda skvelá, takže skúsim vzorku a vážne! :D a dlhšie uvažujem nad jej zakúpením a teraz je možnosť ju vyhrať?! no bola by som blbá kebyže neskúsim šťastie :D
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  127. Podmínky splněny:)
    Vybrala bych si Hydrabio légeré, jelikož mám teď přes zimu pleť dehydratovanou a tento výrobek mě už delší dobu láká : http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/492.html

    kadlecova.zdenka@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  128. Splněno :)
    Vybrala bych si http://bioderma.cz/bioderma-sensibio-citliva-pokozka/bioderma-sensibio-h2o-pletova-voda-500-ml slavnou micerálku, kterou jsem ještě nevyzkoušela a moc bych si to přála :)

    hanasormova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sdílela jsem na twitteru http://jungleoflipstick.blogspot.cz/2013/01/bioderma-giveaway.html?showComment=1360095214839#c8521573054738177155

      Odstrániť
  129. Vše splněno :) (fb: Helča Sammet-Richterová)
    Chtěla bych vyzkoušet AKN fluid. Pořád mě trápí akné a nemůžu se toho zbavit :(

    chrisgirl05@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  130. Vše splěno!:)
    Chtěla bych vyzkoušet: odličovací voda Sensibio H2O.

    BrunetkaJK@gmail.com

    PS: Úžasná GA!:) Ted si jen držim palce, at aspon jednou něco vyhraju :D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  131. gfc a fb: christina deneuve
    mě by se líbilo Bioderma Sébium Pore Refiner
    christina.deneuvegmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  132. sleduji.. :)
    te.vybiralova@seznam.cz
    vybrala bych si tuto micerální vodu: http://www.bioderma.com/cz/nc/produkty/co-je-nove/product/action/572.html četla jsem o ní spoustu kladných recenzí a už dlouho přemýšlím o koupi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  133. Ráda bych vyzkoušela Bioderma Hydrabio Mousse - čistící a hydratační pěna. Odličovadel jako takových mám zásoby, ale občas nemám náladu na klasické odličování a čištění pleti. Takhle bych jen zalezla do sprchy a vylezla jako nová :)
    deeczko@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  134. GFC: Michaela Némethová
    FB:Miša Némethová
    v prípade výhry by som si vybrala http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/1744.html keďže mám problémy s akné :/
    email: misa.nemethova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  135. vybrala by som si, pretože mám s tým len dobré skúsenosti http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/1147.html
    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)