Bioderma Nodé S pre krásne vlasy

By | 14:24 16 comments



Neviem, či som to už spomínala, ale neznášam skúškové!!! Určite všetci viete, o čom hovorím. Hory kávy, redbullov, sladkostí (dosť sa to na človeku odrazí haha pribrala som asi 3 kilá :/). U mňa sa pridáva aj jeden zlozvyk...neznášam to, ale nemôžem si pomôcť, a točím si vlasy okolo prsta (viac sa potom sústredím alebo čo). Ale pomaly sa to snažím minimalizovať a celkom sa mi aj darí. Krásne som premostila na tému vlasy :D Objavila som top šampón. Bioderma Nodé S. Vedela som, že je to skvelá značka v starostlivosti o pleť , ale že je skvelá aj na vlasy, to som netušila. Prebehla som si net a našla som rozporuplné reakcie. Jední z neho padajú do kolien a iní mu  zas nevedia prísť na meno. Záleží na každom aký typ vlasov má, ale ja sa radím do kategórie, ktorí ho milujú. Vlasy mám dlhé, jemné pomerne husté a  pokožku hlavy mám opäť raz citlivú . Z väčšiny šampónov mám lupiny a vlasy splihnuté (neviem nájsť ekvivalent..rozumej pričapené:D), nedržia tvar ..proste nič. Skúšala som hocičo. Celkom sa mi osvedčila značka Nivea, ale aj tak to nebolo ono.Navyše mi vlasy elektrizujú, čo neznášam úplne najviac na svete.






Po tomto šampóne ma hlava nesvrbela, vlasy boli odolnejšie, pevnejšie, lesklejšie, menej sa mi mastili, boli nadýchané , skvele sa s nimi pracovalo a tvar si držali samé. Konečne to neboli len jemné padavé vlasy bez života. Keď som si na noc spravila klasický drdol, aby my vlasy nezavadzali pri spaní a ráno som ho dala dole, skoro som odpadla. Ani Paviel Rochniak by mi taký účes nevyčaroval. Niečo také som nezažila. Mne teda sadol perfektne. Má zvláštnu vôňu, ktorá by mohla niekomu vadiť, ale mne nevadí vôbec. Som z neho nadšená. Jediné mínus ktoré má je cena. Na šampón trošku závratná. Ale mne to zato stojí a keďže sa mi už minul, bežím si po ďalšie balenie. Maska je tiež skvelá. Čím dlhšie ju na vlasoch necháte, tým lepšie. Lepšiu som zatiaľ tiež nemala. Cena šampónu je 16,69 eur a masky 13,69 eur. Mali ste ho niektorá? Patríte do kategórie tých, ktorým sadol alebo naopak?A ak skúškujete ako ja, prajem veľa šťastia a síl.

Marry


na hornom obrázku je maska a dole v ľavo maska, v pravo šampón





16 komentárov: Leave Your Comments

  1. mám zkušenost obecně s biodermou, nikdy mně nezklamala, ale o tomhle šampónu nic nevím, ale asi vyzkouším! :)
    taky nesnáším zkouškové...ale už mě naštěstí zbývají jen dvě zkoušky, měla jsem vše na začátku :) tak hodně štěstí! :) B.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S biodermou mám zatial tiež pozitívne skúsenosti a patrí k mojím obľúbencom, s tými skúškami si šikovnica, držím aj naďalej prsty :)

      Odstrániť
  2. rada by som ho vyskúšala ale za tú cenu...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aaa ano.. další výrobek, který si musím připsat na svůj "wishlist" :D. S biodermou mám zatím jenom pozitivní zkušenosti.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) Rozhodne stojí za vyskúšanie, hlavne v kombinácii aj s maskou

      Odstrániť
  4. Tak to je další věc kterou bych od Biodermy chtěla vyzkoušet! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Velmi mi vyhovuju, ale takto: velmi vyhovuju mojim vlasom, len po dlhsom pouzivani som zistila, ze ten sampon mi bohuzial vysusuje pokozku hlavy :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne zas po dhlhodobejšom používaní viac a viac pokožku hlavy aj samotné vlasy upravoval do lepšej a lepšej formy... i keď je všeobecne známe, že šampóny by sa mali striedať a dlhodobo by sa nemal nikdy používať len jeden..k tomuto sa ale vždy vrátim už po veľmi krátkej dobe, bez neho to už proste nejde :D

      Odstrániť
  6. vlasy okolo prsta si tocim aj ja:D

    ja som ho mala, aj som o nom pisala http://beautybybellatrix.blogspot.sk/2012/09/bioderma-node-s.html a absolutne mi nesadol. mala som z neho vlasy strasne neskutocne moc vysusene. toto je jediny produkt od biodermy s ktorym som mala vyslovene negativnu skusenost.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skúšala si k nemu aj masku? Vlasy a hlavne konce vlasov krásne zhydratuje. Je to veľmi zvláštne,že ti nesadol, keďže vyhovuje najmä ľudom s veľmi suchými vlasmi, dokonca až tym afro kučeravým...

      Odstrániť
    2. skusala. mierne sa to zlepsilo, ale ziaden zazrak. ked citam taketo pozitivne recenzie mam pocit, ze ci v tom mojom nebolo omylom naliate nieco ine:D fakt mi ten sampon ani neklzal po vlasoch, ked som si umyvala vlasy, musela som riadne drhnut aby som to vobec vsade rozmasirovala...a po oplachnuti som mala vlasy strasne suche. presne tak ako ked pouzijem niektory z tych lacnych zelenych (zihlavovy, brezovy) samponov. len raz som skusila pouzit ten sampon bez kondicioneru (a to normalne nikdy nerobim) a moje vlasy vyzerali po uschnuti (bez fenu) nejako takto

      http://www.hairrepairteam.com/images/rebeccabefore.jpg

      Odstrániť
  7. Taky zkouškové nenávidím, ještě když u toho člověk pracuje, ale člověk musí něco obětovat, aby dosáhl svého cíle <3 Jinak šampon Node chci vyzkoušet, četla jsem o něm jen dobré. Zatím mám od LRP Kerium Doux, a ten si nemůžu vynachválit.

    Micpulka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)