Camo, Monday is here

By | 20:16 14 comments
S novým začiatkom týždňa aj nový outfit. Zatiaľ len "details" . Čo všetko vás dnes čaká? Ja sa idem potešiť niejakými nákupmi a potom zas zasadnem za knihy. Po dobrej správe z predchádzajucej skúšky je cieľ  stále bližšie a bližšie...

Marry

14 komentárov: Leave Your Comments

  1. takýto sveter by osm strašne chcela ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem kočky, na fotke to nevidno, ale ten opasok je tmavo červený ...v celom outfite uvidíte prečo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. gratulácia marry :) len vďaka tomuto postu som prekutrala celý ais a konečne viem aj ja, ako som na tom :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :))som rada, že táto fáza je konečne za nami.. ja mam 2 dni na ďalšiu fázu :D unreal

      Odstrániť
  4. krásny sveter, tešim sa na cely outfit post :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Love love love your blog!
    Just seen it today and I'm glad.

    Do you want to follow each other? Let me know :D

    Kenneillia M.
    The Style Vow
    FaceBook
    Bloglovin
    Twitter
    Tumblr

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)