Favourite winter outfit

By | 9:36 16 comments

Po dlhej dobe konečne nejaký outfit post :) Pred pár dňami sme si s mojim priateľom vyšli na takú dlhšiu prechádzku mimo mesta a popri tom vznikli aj tieto fotky. Nečakajte nič modelkovské ani fashion, predsa len v takejto zime uprednostňujem pohodlie a teplo pred eleganciou. Ako som spomínala v predošlom krátkom poste teplý sveter, hrubá čiapka sú povinnou výbavou, navyše oversize svetre a hrubé šály sú maximálne in už nejaký ten rok. Do snehu patria snehule, ktoré nohy držia v suchu a v teple a hrubé pančuchy. Takto vyzbrojená v pohode zvládam vybavovačky po meste, nákupy či "zdravotné" prechádzky. Preto je to jednoznačne môj najobľúbenejší tohto-ročný zimný outfit :)

-Missy-


Bunda: H&M
Sveter: Kontatto Italy
Šál: Gate
Legíny: Insanity UK
Čiapka: darček 
Kríž: ebay
Snehule: obuv














16 komentárov: Leave Your Comments

  1. úplne úžasné! ♥ten sveter...:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) sveter je už staršieho dáta ale vyplatilo sa nechať si ho :)

      Odstrániť
  2. Já jsem v čepici jak trubka.. ale tobě strašně sluší.. a barva toho svetru je skvělá!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite nie si :) len treba nájsť ten správny strih ... ja mám doma niekoľko čiapok a vo väčšine sa cítim smiešne :)) našťastie mi ježiško doniesol túto bombuľkovú :) ďakujem za kompliment ;)

      Odstrániť
  3. velmi sa mi paci bunda, hlavne to, ze vzadu je dlhsia, vytvara pekny asymetricky strih :) inak ti to na foto velmi svedci..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) do bundy som sa zamilovala na prvý pohľad práve kôli farbe a strihu :)

      Odstrániť
  4. Fesanda :) a prezrad aky to mas lak?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Neli :) lak je od Catrice - Absolutely chinchilly

      Odstrániť
  5. oooch toto su užasné fotky :) krásna si :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásny outfit :) a krááásny sveter a bunda :)

    www.spwfashion.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. naaaaaadherna bunda!a ten sal,wau!!! :) http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ďakujem kočky za milé komentáre :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)