Make-up of the day

By | 10:08 33 comments









Ahojte kočky

...dnes len dve fotky môjho líčenia. Je veľmi jednoduché, ale zato efektné. Použila som tiene Alverde a gélovú linku Essence. Hnedými tieňmi som vykreslila oblúk oka a vytieňovala vonkajší kút. Dôraz som kládla na naozaj veľmi výraznú hrubú linku. Poslednú dobu je to jedno z mojích najobľúbenejších líčení. Aj štýlom aj farbami. 






Nosievate takéto hrubé linky, alebo je to na vás až moc?



Majte krásny deň :)
Marry



33 komentárov: Leave Your Comments

  1. krasne licenie :)) presne moj styl..milujem linky,najradsej hrubsie a nech si kazdy mysli svoje :p presne taketo licenie je mam najradsej..musim svoju alverde paletku pouzivat castejsie:) naozaj krasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za pozitívny komenatár :)) úúplne súhlasím a nech si každý myslí svoje :))aa paletku alverde určite vytiahni ;)

      Odstrániť
  2. super, velmi pekne :)
    Nosievam niekedy, ked sa mi chce s tym hrajkat.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. perfektné! robí to krásny tvar oka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten tvar ani sama neviem ako som dosiahla..ale ťiež som z neho hotová :D

      Odstrániť
  4. Mně se takovéto líčení moc líbí, ale udělat podobně krásné a rovnoměrné linky je pro mě zatím nadlidský výkon :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no keď sa lepšie prizrieš, tak ani moje niesú dokonalé, ale mala som ich hotové za pár sekúnd a to je prvoradé :D

      Odstrániť
  5. takéto hrubé linky a trošku tieňu milujem! ;)

    P.S.: je u mňa GA alis pozvánka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. takové linky občas nosím taky :) líčení je fakt povedené a k tvojí barvě očí vypadá super!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No nosievam ich keď mám chuť pritvrdiť :) Pekné líčenie :)

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Občas nosievam hrubé linky... ale väčšinou také akurát :) nemám rada ani tenké ani moc hrubé, no niekedy sa mi hrubé veľmi páčia :)

    www.spwfashion.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásne ličenie, hrube linky už velmi ani nenosim teraz som nejak presadla na tie "tenšie" :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. pekné líčenie :) Ja si hrubé linky nemôžem dávať lebo mám menšie oči a potom keď ich mám normálne otvorené tak vidno len tú čiernu linku takže ako keby ma niekto zbil :D keď linky, tak tenučké, ale tieto sa mi hrozne páčia a Tebe pristanú :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na každý typ oka síce linka nepasuje, ale niekedy stačí trochu pozmeniť tvar a líniu "ťahania" linky a hneď to má celkom iný rozmer...každopádne, Simonka si kočka aj bez liniek, takže sa bez nich hravo zaobíjdeš :))

      Odstrániť
  11. WOW :)
    Já linky dělám spíš slaboučké, ale rozhodně zkusím i něco takového :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite to treba vyskúšať, ťiež som holdovala len tým klasickým tenkým a myslela som, že hrubé mi určite nebudú pasovať a stačilo raz vyskúšať a teraz sa už inak pomaly ani nelíčim :)

      Odstrániť
  12. Luxusní, povedlo se ti to! :) Linky skoro vůbec nenosím (po doma možná :D), ale někdy to určitě zkusím i do školy, nějaké tenké :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Juuuuuu tak už vím jak se zítra nalíčím na zkoušku :) ty linky si dělala tekutýma linkama nebo obycejnou tužkou?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. použila som štetec na linky a gélové linky, obidve veci sú od Essence. Je to spomenuté v článku :)

      Odstrániť
  14. ja nosievam tenké linky ale to len preto, že si neviem hrubú pekne nakresliť :) inak líčenie je krásne ... Mňa by zaujímala úprava obočia .
    Expression of beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Obočie si upravujem štetcom na linky Essence a aj samotné tiene na obočie mám od nich. Mám aj sadu od Elf-u a iné, ale od Essence mi vyhovuje najviac. Keď chcem prirodzenejší výsledok tak si rovno aplikujem farbu, ak chcem niečo "dokonalejšie" pretriem si obočie akoukoľvek podkladovou bázou(napr. tou od essence) a tieň aplikujem na ňu. Prepudrujem si ho vo finále matným púdrom a štetcom s menšími štetinkami, aby som zjemnila farbu a je to. :)

      Odstrániť
  15. Toto je také moje denní líčení :) Tlustá linka + bronz = nejlepší :)

    Holky, budu ráda, když se zapojíte do mé 1. giveawaye :) http://lifestyle-of-simone.blogspot.cz/2013/01/1-giveaway-od-simone.html

    OdpovedaťOdstrániť
  16. wau naozaj krásne líčenie :) veľmi ti pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. V jednoduchosti je krása a vypadá to užasně:)
    Jsem tvá nová čtenářka, budu ráda, když mrkneš i ke mně a popřípadě opětuješ:*

    littleann5.blogspot.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Já nevím, zda se mi to líbí nebo nelíbí, takové linky... Já je teda takové nenosím, vždy se snažím linku udělat do ztracena, ale na druhou stranu, i tohle má něco do sebe a je fakt, že to vypadá naprosto jinak.. Asi to někdy zkusím, jen jestli se mi to takhle podaří:))

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)