MaXfactor Colour X-pert waterproof eyeliner

By | 16:00 13 comments

Linky ... tekuté, gélové, penové, v pere, v tube, vodeodolné, čierne, farebné ..... téma ktorou sa zaoberáme stále a stále aj budeme, pretože trh sa neustále rozrastá o nové možnosti ako si rýchlo a čo najjednoduchšie vyčarovať tú najkrašiu a najrovnejšiu očnú linku a dodať tým svojim očiam sexi mačací a zvodný pohľad :) Linka je pre mňa jednou zo základných vecí bez ktorých sa môj každodenný make-up nezaobíde. Dnes vám predstavím môjho favorita medzi linkami :)



Značka Max Factor je podľa mňa kráľovnou drogériovej kozmetiky. A táto linka to len potvrdzuje. Výborne sa s ňou pracuje, má praktický špongiovitý hrot, ktorý umožňuje vytvorenie skutočne precíznej linky. Vodeodolná farba sa nerozmazáva a s istotou vydrží od rána do noci. Ja som testovala jej výdrž na očiach aj na ruke a na oboch mi linka vydržala 2 dni bez akéhokoľvek narušenia. Vydržala nápor vody aj klasického odličovača! Nekecám!!! Farba je úžasne uhlíkovo čierna, aj keď podľa môjho foťáka to je sivá :D ale tým sa nenechajte zmiasť :) Dajú sa s ňou vytvoriť rôzne druhy liniek: tenké, hrubé, mačacie, zatočené, rovné, jednoducho presne také na aké máte práve chuť :) Jedinú  nevýhodu vidím v tom, že ak pri aplikácií linky náhodou ďobnete tam kam nechcte, musíte rýchlo konať s vatovou tyčinkou a kvalitným odličovačom, inak vám rýchlo zaschne a kvôli jednej čiarke alebo bodke budete musieť odlíčiť nanovo celé oko :( 


Linku nanášam klasicky: najprv si potiahnem tenkú čiaru pozdĺž celého horného viečka. Od vonkajšieho kútika oka zaľahka nakreslím diagonálnu čiarku, ktorú v ďalšom kroku spojím s hornou linkou a nakoniec to ešte raz celé potiahnem jednou vrstvou linky aby som celú linku zjednotila a uhladila :) Viď obrázky....






TEST s vodou


Odtiene, z ktorých si môžte vybrať sú štyri: Deep Black, Metalic Anthracite, Metalic Lilac a Metalic Turquoise a cena je 7,90 €






"Očná linka je kľúčovou pomôckou, pokiaľ chcete upraviť alebo zmeniť tvar svojich očí, pomocou nej dokážete zmeniť aj ich veľkosť, zaručiť objemnejší vzhľad rias a dokonca vyvážiť nerovnomerné črty tváre. A pokiaľ sa jedná o túto sezónu, zabudnite na tradičné čierne linky a pre maximálny výraz svojich očí siahnite po tmavo sivých alebo tmavohnedých odtieňoch." Pat McGrath

Používate tekuté linky? Ako sa vám s nimi pracuje? Napíšte nám vaše skúsenosti s linkami, prípadne odporučte nejakých svojich favoritov :)
-Missy-





13 komentárov: Leave Your Comments

  1. teda, vyzera skvela aj tvoj popis je super... vodeodolnu linku som nemala a zisla by sa.. ja momentalne pouzivam z MUA, ale tak s touto sa neda porovnavat.. sice sa nerozmazava, ale ku koncu dna sa odlupuje..ale tak co by som chcela za euro :)

    Dievcata chcela som vas vsetky pozvat na GIVEAWAY o dekorativnu kozmetiku znaciek Gosh, MUA atd: TU

    Ďakujem velmi pekne.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) určite by som vám ju neodporučili keby som s ňou sama nebola spokojná :) veď aj za euro môže byť dobrá linka ale ak si fakt potrpíš na výdrž tak táto je určite no.1 ;)

      Odstrániť
  2. naozaj vyzerá skvele! ja používam tekutú linku od Elf a nemôžem si ju vynachváliť:) ale túto tiež vyskúšam.

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. od elfu ma milo prekvapili tie mini tiene, ale linku som od nich ešte nemala... možno raz vyskúšam vďaka za tip :)

      Odstrániť
  3. tak táto vyzerá fakt skvele..už dlho hľadám naozaj kvalitnú tekutú očnú linku a ty si mu ju zoslala ako na zavolanie :D ďakujem! len škoda, že ju nemajú aj v hnedej :-P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie je zač Mia, rada som pomohla :) určite nebudeš ľutovať :)

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. paradoxne to bola len taká momentka :D ale ďakujeeem ;)

      Odstrániť
  5. Musím povedať, že poriadnu čiernu tekutú linku už zháňam strašne dlho a podľa tejto recenzie sa Max Factor stáva jasným favoritom na kúpu! :)
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja tekute linky pouzivam, ale teraz menej ako inokedy, ale rada si ich dam, táto vyzera super :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Máš nádhernou košili a líčení je opravdu super! Děkuji za ukázku líčení linek, takovou se chci naučit už hodně dlouho :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kvalitná linka sa vždy zíde, takže ďakujem za tip! :) Ja mám väčšinou problém s otláčaním linky na horné viečko, ale táto by to robiť nemusela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tekuté oční linky jsem používala celou střední.. Jak na horní víčko, tak i do vnitřní, spodní linky.. Teď je nepoužívám vůbec, používám gelové a jsem spokojená... Tyhle vyzkoušené nemám, vypadají skvěle.. Možná zkusím:)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)