Mousse vs. Moussant

By | 16:30 5 comments



    
Dnes vám chcem ukázať moje najobľúbenejšie produkty na čistenie pleti. Jeden z nich je pena a druhý penivý gél (mousse z franc. pena). Každovečerné čistenie pleti bolo donedávna pre mňa utrpením. Hlavne ak som po celom dni unavená dotackala domov a ľahla si do svojej milovanej postele, z ktorej odlepiť sa bolo nemožné ! Ale zakaždým som sa rýchlo prebrala z letargie a povedala si "...prepána! s tou hromadou chemikálií  na tvári predsa nemôžem ísť spať!!!" Nato nasledovalo doplazenie sa do kúpeľne a drhnutie omietky v polospánku niekoľkými tampóny a všakovakými odličovačmi, z ktorých na mojej tvári ostala taká machuľa, že mydlo bolo jedinou záchranou. Vďaka bohu za Biodermu a jej SOS výrobky, s ktorými je dnes odličovanie hrou :)


Hydrabio Mousse 

Prvá čistiaca pena pre citlivú alebo dehydratovanú pleť.



Čo sa týka čistenia pleti a starostlivosti o ňu donedávna som fanúšikom zelenej rady, ktorá je síce určená pre zmiešanú a mastnú pleť, ale mne veľmi vyhovovala a stále vyhouje. No moja pleť je skôr suchšia, hlavne teraz v zime, preto som chcela vyskúšať produkty aj z rady Hydrabio. Preto keď sa mi dostala do rúk táto hydratačná pena určená pre suchú a dehydrovanú pleť utekala som ju hneď vyskúšať. Poviem vám bola to láska na prvý dotyk :)

Čo sľubuje výrobca?
"Perfektne čistí pokožku a odstraňuje make-up z tváre a očí a zároveň pokožku  hĺbkovo hydratuje. Pena má hustú a bohatú šľahačkovitú textúru. Je vhodná aj na holenie. Po opláchnutí  sa pokožka stáva čistou , hodvábne jemnou a sviežou. pena je nekomedogénna a hypoalergénna." 
Balenie 150 ml, cena 21 €.


Aká je realita?
Výrobca do bodky splnil čo sľúbil!!! Hustá pena skutočne vyzerá ako šľahačka, až vás to láka ochutnať :)  Na tvári je úplne ľahučká, príjemne sa rozotiera a čo je dôležité rovnako ako gél vôbec neštípe v očiach ani pleť nijako nedráždi. Neprežeňte to s množstvom, stačí len malé množstvo. Po niekoľkých sekundách je každodenný make-up preč. Ostane po nej iba krásne čistá, svieža, hebká a hydratovaná pleť :) V porovnaní s gélom po použití peny pleť nie je pokožka napnutá. Super rýchle a ešte aj zábavné! Výraznejší, vodeodolnejší očný make-up pena neodlíčila dostatočne, no micerálka to zachránila :) 

Hodnotenie: 9/10
Jediným mínusom je určite cena.

Hydrabio Mousse bolo dokonca ocenené viacerými odborníkmi ako TOP produkt roka 2012!!


Sébium Moussant
Penivý gél na každodenné čistenie zmiešanej, mastnej pokožky alebo problematickej pokožky.



Tento gél bol jedným z mojich prvých výrobkov od Biodermi, ktoré som mohla vyskúšať. Používam ho už nejaký ten rok a som s ním veľmi spokojná. Má príjemnú gélovú konzistenciu modrej farby, ktorá sa pri dotyku s vodou a jemným masírovaním mení na bielu penu. Po použití budete mať pleť čistú a jemnú ako decká prdelka :))Odstráni aj permanentnejší make-up a rovnako ako Hydrabio mousse je vhodný aj na holenie. Vyzdvihla by som pumpičkové balenie, ktoré jedným stlačením presne nadávkuje množstvo postačujúce na jedno použitie takže určite s ním plytvať nebudete a vydrží veľmi dlho. Určite by som ho odporučila všetkým, ktorý majú mastnú pleť! Pretože neuveriteľne dobre zmatňuje, odstranňuje prebytočný kožný maz a má antibakteriálne účinky. Pre mňa mínusom oproti Mousse je, že moju pleť vysušuje a sťahuje... Ale keďže gél je určený na mastnú a zmiešanú pleť nie na moju suchú , tak si vlastne len plní svoju funkciu :) Balenie 200 ml, Cena 13 €.

Hodnotenie: 9/10 
 Bod sťahujem za vysúšanie a pocit napätej pleti



Ukážka toho, že obe produkty skutočne fungujú. Po dočistení micerálkou tampóny ostali takmer čisté, aj keď na fotkách to tak možno nevyzerá skutočne boli čisté :)



Myslím, že ak sa nerady odličujete, a je to pre vás otrava, určite tieto produkty oceníte. Sú vhodné aj pre tú najcitlivešiu či problematickú pleť, ktorá ocení hlavne to, že ju denne už nebudete drhnúť drsnými tampónmi či mydlom ...

Vyskúšali ste už niektorá niektorý z týchto produktov? Napíšte nám váš názor :)
- Missy-





5 komentárov: Leave Your Comments

  1. Já jsem si Biodermu za poslední dobu moc oblíbila, ale tyhle výrobky ještě ozkoušené nemám. Sébium Moussant bych ale ozkoušela ráda

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tú "šľahačku" by som strašne rada vyskúšala /ochutnala:D/ príde mi to ako chutné nalákanie na kúpu...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mam oba, s mousse sa holim a moussant pouzivam pravidelne uz vyse pol roka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ani jedno ani druhe vyzkoušené nemám ale zanedlouho by mi měla přijít výhra v jedne giveaway v podobe právě Biodermy tak se moc těším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jééé já bych chtěla tu pěnu co vypadá jak šlehačka :) Škoda že nemám suchou pleť :(
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)