New in

By | 15:44 5 comments
Ahojte :) Chodenie po výpredajoch určite nepatrí medzi moje koníčky. Nemám rada ten zhon a paniku popri poloprázdnych vešiakoch a regáloch a celkovo, je to pre mňa vyčerpávajúce. Ale keďže skúškové mi tohto roku dalo zabrať, potrebovala som si urobiť aspoň nejakú radosť a tak sme s Missy skočili do nákupného centra. Pôvodne len na kávičku, ale nakoniec sme sa rozhodli, že to riskneme a tu je výsledok. Čo vy a výpredaje, uchmatli ste si niečo?

Majte krásny deň
Marry






Necklaces -  Six / blush,highlighter - Essence / Black shoes - Blink / Cream shoes - CCC

5 komentárov: Leave Your Comments

  1. tie topánky sú krááásne!! môžeš napísať aj cenu? :))
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dokonalé! hlavne tie boty! mňa tieto výpredaje sklamali...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ach božeee ty botyy ♥ brala bych i ten essence blush :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krása, krása a krása! Ty boty jsou skvělé!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tie topánky su krásne :o) ja rada chodim na nakupy/vypredaje ale nemožem sa nijak nahlit a normalne relaxovať pritom :D ja som si teraz vypredaje celkom užila no.:D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)