Líčenie s NYC Chelsea Chic

By | 17:30 25 comments

Ahojte! Dnes som sa rozhodla napísať vám niečo o novom prírastku v mojej kozmetickej zbierke. Ide o kontúrovacie tiene od NYC, ktoré som  si našla pod stromčekom a ktoré určite stoja za zrecenzovanie.


Paletka je na pohľad veľmi sympatická. S jej rozmermi 8x4cm ju hravo strčíte do každej kabelky. Obal vyzerá že toho znesie dosť aj keď pre istotu som to netestovala :))  Po otvorení zistíte, že na tieňoch sa nachádza priehľadná fólia, na ktorej je presne vyznačené, ktorý tieň na čo máte použiť. Súčasťou je aj mini aplikátor, ktorý je dosť nevyužiteľný, no v stave núdze aj to je niečo :)





Samotné tiene sú priemerne pigmentované a 3 z nich obsahujú strieborný shimer alebo ak chcete perleť. Najtmavší z nich je úplne matný a najviac pigmentovaný. Perleťové tiene sú určené na rozjasnenie oka a hnedý na kontúrovanie. Mala som ich na sebe celý deň a kým modrý a ružovú opadli tak hnedý držal ako kliešť :))



Použitím všetkých tieňov dosiahnete veľmi decentné denné líčenie, ktorým zvýrazníte oči a podškrtnente celkový pohľad. Navyše na zadnej strane obalu nájdete návod ako tiene postupne aplikovať. Oporúčam použiť podkladovú bázu.




Zvýraznením čiernej linky a intenzívnejšou vrstvou týchto tieňov aj pod dolným viečkom hravo zmeníte denné líčenie na večerné ... Blesk mi zožral farbu inak sú farby o niečo výraznejšie.



SWATCHES



Túto paletku by som odporúčala začiatočníčkam v líčení ako aj každej babe, ktorá uprednostňuje jemné líčenie. Za cenu asi 5 € (keďže to bol darček musela som si to zistiť) myslím, že celkom využiteľná šikovná vecička. Ja osobne ju teraz dosť často používam. 


-Missy-

25 komentárov: Leave Your Comments

  1. NYC je veľmi šikovná a dostupná značka ... veľmi pekne zrecenzované :) pekný výsledok
    Purpurová Lastovička

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Zuzi :) tiež ma výsledok milo prekvapil :) presne ako píšeš - šikovná a cenovo veľmi dostupná značka ...

      Odstrániť
  2. jéj veľmi ti to pristane na poslednej fotke

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne tiene. Ja mám rada NYX ale na veľa blogoch som čítala, že ich tiene stoja za nič. NEviem mne vyhovujú.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jedným vyhovujú, iným babám zasa nie ... podľa mňa je to taký priemer na bežné denné líčenie :)

      Odstrániť
  4. Paletka vypadá úžasně :) Od NYCu mám i růžovou mozaikovou tvářenku a nemůžu si ji vynachválit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. po tej lícenke už dlho pokukujem asi dám na tvoje odporúčanie :)

      Odstrániť
  5. Tieto tiene su skvele...priznavam neverila som, ze za taku smiesnu sumu mozu byt fakt tak dobre hlavne co sa tyka pigmentacii. Ja som ich kupovala kamaratke ale v inom odtieni.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. překrásné odstíny, tyhle zbožňuju! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. šikovná vecička, mať takto všetko pokope :) mala som podobnú nyc paletku v GA v lete, ale neskúšala som ju. tak vidím, že to aj celkom stojí za to. na poslednej fotke si veľmi pekná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tento nápad mať všetko pokope sa mi veľmi zapáčil :) a ďakujem :o)

      Odstrániť
  8. stíny vypadají krásně a to líčení se ti s nimi fakt povedlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Jani, snažila som sa aby to bolo pre vás čo najnázornejšie :)

      Odstrániť
  9. ja som mala túto paletku tiež, ale nebola som s tieňmi moc spokojná - ku večeru sa všetky farby "zmenili" na rovnaký odtieň šedastej (aj napriek kvalitnej podkladovej báze), tak som ich posunula ďalej malej segre. líčenie je veľmi pekné

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je pravda že tieto tiene nevydržia dlho a ani niesu nejak extra pigmentovane ... ale mne na také to rýchle denné líčenie vyhovujú a navyše im môžem mať stále so sebou :)

      Odstrániť
  10. Krásné líčení, moc se mi to líbí, kdybych neměla už dvě paletky, tak bych do ní šla...i když za ty peníze bych mohla nějakou koupit ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Moc ti to sluší na poslední fotce! A krásně nalíčené oči..hezky jsi si s paletkou pohrála :).

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vyzerá byť veľmi úžasná :) :)

    www.spwfashion.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tiene sú krásne a veľmi ti pristanú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. velmi ti toto ličenie pristane, ja mam nejake tie menšie paletky od nyc, ale už ich velmi nepouživam, no tato paletka ma velmi očarila 4v1 :) krásne !

    OdpovedaťOdstrániť
  15. to líčenie Ti veľmi pristane a myslím, že je úplne perfektné na deň :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Krásné líčení =) Opravdu moc povedené.
    kkiss inhotblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)