Similar, but different

By | 13:56 26 comments
Prednedávnom som vám ukázala líčenie s hnedými tieňmi a hrubou linkou. Líčenie je to skvelé, ale stretla som sa s reakciami, či je vhodné na bežné nosenie. Tak som sa pokúsila vytvoriť líčenie, ktoré je podobné a predsa použiteľné takmer na každú príležitosť. Je vhodné do práce na pohovory, alebo ako v mojom prípade aj na skúšky. Stačí vám trojica tieňov a to béžový, tmavohnedý a svetlo hnedý s nádychom mahagónu. Je to taký základ, ktorý by mal byť v každej ženskej výbave. Nad hornými riasami oko ohraničíme čiernou mäkkou ceruzkou a vo vonkajšom kútiku ju trochu rozblendíme s tmavohnedým tieňom dostratena. Krásne tým oko uzavrieme. Trochu svetlejšej farby nad, pred a pod tmavo hnedú, no a béžovou vyplníme zvyšok viečka, hlavne vnútorný kútik a miesto pod obočím.

Čo na to poviete? Preferujete skôr takéto líčenie, alebo predsa len by ste siahli po hrubej linke?

Majte krásny deň :)
Marry



26 komentárov: Leave Your Comments

  1. moc hezké, kdybych se uměla takhle líčit, tak to nosím i do práce. zrovna dneska jsem si zkoušela vyfotit oko s líčením, bez šance, nechápu jak to holky fotite :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nafotiť aspoň jednu fotku ktorá bude schopná, a ako tak zachytí realitu líčenia je fakt strašne ťažké..z milión fotiek, keď sa podaria 3 tak sme šťastné :D Chce to hlavne pevné nervy..a to sa týka aj pri líčení..určite by si to zvládla aj ty, nie je to ťažké..hlavne som sa to snažila popísať tak hravo a jednoducho..trochu tieňa nad,trochu pod :D a je to..

      Odstrániť
  2. Pekné líčenie, ja zbožňujem v poslednom čase odtiene hnedej na očiach. Ale mám rada aj výrazné líčenie.. :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne aj ja som si v poslednej dobe obľúbila tieto tiene..je to také "must have" každej ženy a nikdy tým nič nepokazí...:)

      Odstrániť
  3. nemam rada delenie denne a vecerne licenie :D podla mna je to dost konzervativne...preco by som sa nemohla zmalovat aj cez den?? je to len otazkou vkusu...nech mi niekto skusi povedat,ze som na den prilis nalicena,hahaha,poslem ho do ***** :)) inak,krasne licenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No teraz si mi písala z duše... presne to neznášam aj ja..a ešte tie hlúpe hlášky ľudí, či tak chodím bežne..už som sa naučila brať to flegmaticky..ale predsa,..niekedy to zamrzí..inak ďakujem za pochvalu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. myslím, že toto je perfektné ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mě se líbí toto i hrubá linka...kdybych ji uměla tak jako ty perfektně, nebránila bych se :). Ale tohle se mi líbí také hodně. :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. s linkami to nie je až také zlé ako si všetky baby myslia..chce to cvik..a úplne dokonalé navyše vychádzajú z módy..kostrbaté budú hitom :))

      Odstrániť
  7. toto sa mi veľmi páči :) stará dobrá klasika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nádhernéééé!:) milujem na očiach takéto zemité farbičky :)) palec hore

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miuš ja tiež, čím ďalej, tým viac..a ďakujem :)

      Odstrániť
  9. aj ja si myslim že tieto odtiene su must have každej ženy :o) krásne líčenie :) moja najoblubenejšia kombinácia v poslednom čase :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Suhlasim,taketo licenie je univerzalne a myslim, ze svedci kazdej zene :) ja som si napriklad vsimla, ze fialove tiene mi robia uplne unavene oci, zatial co pri hnedych mi doslova ziaria :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tinka, tak to si úplne vystihla...hlavne zelené oči pôsobia s fialovými smutne a uplakane, a presne hnedé odtiene sú pre zelenoočky ako strvorené :)) a pre tie , ktoré nemajú očné bielko žiarivo biele, ale skôr tlmené, to platí dvojnásobne!..Určite niekedy spravíme aj článok, aké farby akým očiam pristanú..ďakujem veľmi za tvoj komentár :)

      Odstrániť
  11. krásne!!! ja bežne nosím linku na hornom viečku, len o niečo tenšiu ako je tvoja. Takže nevidim problém, nosit to do práce .
    Inak velmi pekný blog, sledujem ta :)

    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Sue, toto líčenie sa hodí naozaj kamkoľvek, a s tenšou linkou sa tiež nič nedá pokaziť :)) Ďakujeme za pochvalu

      Odstrániť
  12. pardon - sledujem vás :) kedže ste dve :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. perfektne nalicene :)

    independent beauty blog by she.is.the.one

    OdpovedaťOdstrániť
  14. pekne ličenie nema chybu


    POZYVAM VAS NA GIVEAWAY POSLEDNY DEN http://aj-ro-na.blogspot.cz/search/label/Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ešte raz za super ohlasy na toto líčenie, budem sa snažiť pridávať viac takýchto bežne využiteľných :))

      Odstrániť
  15. If I could ever change my color eye I would prefer this one, the honey hazel!!!

    Savina
    The Blossom Girls♡

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha thanx! I prefer black :D or just brown :))

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)