Sunday make-up

By | 14:14 20 comments


Ahojte kočky, hlásim sa s ďalším líčením..
Prebudila som sa do slnečnej kráásnej a pohodovej Nedele a také bolo aj moje dnešné líčenie. Hrejivé farby a úsmev od ucha k uchu. K tomu zapletaný ležérny vrkoč a károvaná košeľa. Dokonca aj umélé miháče som si dala :D Dnes sa prekonávam. O chvíľu sa stretneme s Missy na fajnovom jedle v nejakom obchodnom centre, poklebetíme, posmejeme sa, proste super Nedela, presne taká  akú milujem... Čo som na líčenie použila nájdete v popise pod poslednou  fotkou. Tak ja bežím, majte ešte krásnu Nedelu  ;-*

 - Marry -  




    Použila som paletku tieňov z ebay, set na obočie Essence a oko som orámovala čiernou  mäkkou ceruzkou  od     Barry-m. Mihalnice sú z jednej zapadlej drogérky. Bronzér Miss sporty a make-up aj púder je od Dermacolu.

20 komentárov: Leave Your Comments

  1. Teeeda, úplně jak kočička z youtube. :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Elizabethko, od teba ma tento komentár veľmi potešil :*

      Odstrániť
  2. jeeeeeeej tak to ti velmi pristane, krasne licenie :o) este raz woou :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádhera! Někam na party naprosto ideální a byla by jsi za největší kočku!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. wou, asi to niekedy na tú party aj takto vezmem :))

      Odstrániť
  4. waaau to jsou očiska!! Krásné :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oči pôsobia veľko len vďaka líčeniu :) ďakujem Simone :))

      Odstrániť
  5. Super mihalnice! Aj ja som akosi prišla tomu nachuť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa stým málokedy chce piplať, ale niekedy mám náladu na niečo výraznejšie :) a ako píšeš,tak presne aj ja tomu viac a viac prichádza na chuť :)

      Odstrániť
  6. impressive! unfortunately I don't have big eyes to do the same!

    your newest follower no.401,hope you can follow back!

    Savina
    The Blossom Girls♡

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wow, úchvatné !! Hlavně ty řasy =*
    kkiss inhotblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Riasy tomu veľmi pomohli a zvýraznili celkové líčenie, ďakujem :)

      Odstrániť
  8. Ďakujem za také super ohlasy, líčenia začnem pridávať asi častejšie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Líčenie sa Ti veľmi podarilo!!! Krásne =D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jj, takové líčení mám nejraději, paráda! Jen škoda, že nejsou fotky kvalitnější, ale tak alespoň něco, že:))

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)