Tortoise Glasses

By | 20:41 16 comments



Prednedávno sa nám naskytla možnosť spolupráce s okuliarovým celosvetovým gigantom FIRMOO
Ponúkajú dioptrické okuliare ale aj okuliare bez akýchkoľvek šošoviek, ktoré môžte nosiť len tak, ako napríklad aj ja. Najskôr sme nad tým len mávli rukou. Už asi rok sa snažím nejaké obstojné si zohnať, no vo všetkých som vyzerala divne. Nesedel mi tvar, veľkosť ani farba...Nikdy by som neverila, že mi sadnú okuliare, ktoré som si ani nevyskúšala, ani ich na živo nevidela. Keď je však možnosť zariskovať bez peňažnej ujmy, rozhodla som sa ísť do toho. Preletela som si celú ponuku a vybrala niejaké väčšie. Nechcela som klasiké čierne a tak ma zlákali tieto - Tortoise.

Skvelé je, že ponúkajú prvý pár okuliarov zadarmo pre všetkých. Nájdete ich  TU
Zaplatíte teda len poštovné do vašej krajiny, bez sumy za okuliare. Poštovné ale nie je najlacnejšie. Stále je to ale zanedbateľné v porovnaní s tým, aké pálky za okuliare, zvlášť tie dioptrické pýtaju u nás. Výber majú široký, jeden druh v niekoľkých  farebných prevedeniach. Obdržíte okuliare, púzdro, mäkké púzdro, handričku, náhradné šrúbky a také šikovné zariadenie na ich zašrúbovanie :D


MARRY

Čo na nich vravíte?

16 komentárov: Leave Your Comments

  1. moc ti sluší, je to super módní doplněk :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, veru oživí to nejeden outfit :)

      Odstrániť
  2. Většina lidí dnes brýle bere už jen jako doplněk a jsou za ně rádi, tobě moc sluší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne, dnes je to skôr vychytávka mať okuliare a chce ich každý, v minulosti to bolo ako za trest...

      Odstrániť
  3. Už dlhšiu dobru váham nad kúpou okuliarov z Firmoo (no kúpa je asi zlé slovo keďže sú zadarmo :D ). Ani neviem prečo som tak ešte neurobila :) :)

    www.spwfashion.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hrozně moc ti sluší :) také uvažuji o brýlích jen se k nějaké objednávce nemohu dokopat :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. veľmi ti to sluší ;)
    a firmoo je proste super aj ja mám odtamaď okuliare ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc ti to sluší a obdivuji všechny, co tyhle brýle nosí s noblesou. Já si myslím, že bych v nich vypadala jak blb :-)
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, a určite by sa ti nejaké hodili, treba len hľadať a nevzdávať to :) Tiež som tie správne našla až po vyše roku ..

      Odstrániť
  7. Velmi sa mi pačia a tebe velmi pristanu :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc sa ti tie okuliare hodia.
    Zavítaj na moju giveaway: http://momosbeautydiary.blogspot.sk/2013/01/giveaway-ii.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Strašně moc ti to sluší! :) Jsou krásný♥
    Nikus

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ty jsou krásný! Sluší ti. Máte krásný blog holky :).

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)