TRIPLE C ( cross/ cap/ camo )

By | 14:51 12 comments

What if...

Nikedy sú zlé dni a niekedy ešte horšie. Človek si povie, čo keby som nechal všetko tak, na všetko sa vykašľal a odišiel niekam preč. Čím viac sa snaží, tým viac sa všetko rúca...No aj to má v naších životoch svoj význam. Ťažkosti, porážky a neúspechy či sklamania sú súčasťou života a ich prekonávaním rastieme a dozrievame. Stávame sa niekým s minulosťou, osobnosťou a vlastnými názormi a postojmi. Formujeme sa a to je základ všetkého, lebo pokiaľ sa niečo v naších životoch deje, je to neklamný znak toho, že nestojíme na mieste...A o to predsa ide, nie?
..Teraz to trochu odľahčim a poviem vám, že fotiť outfit v treskúcom mraze nie je teda med lízať :D No aj z toho sme sa poučili. Štvrť hodinové hľadanie karty z foťáka v kope snehu, ktorá sa v skrehnutých rukách nie a nie udržať, mokré vlasy a zamrznutý úsmev nás síce neposilnili a ani neobohatili. Ale zábava ktorú sme pri tom zažili a smiech cez slzy si budeme pamätať ešte dlho. Kvalita fotiek nie je nič moc, ale musíte nám odpustiť. So zrkadlovkou do takého počasia sa naozaj nedalo ísť. Na druhý deň bolo oteplenie a my sme si trieskali hlavu o stenu, takže trpezlivosť ruže prináša...
 A aké je resumé ?
V živote musíte mat na mysli Triple L (love/ laugh/ live) no a pre dnes len moje Triple C (cross/ cap/ camo).


Majte sa krásne :)
Marry


Cap, scarf - Gate / sweater, parka - NY / pants - ebay / shoes - CCC/ red belt - retro

12 komentárov: Leave Your Comments

  1. Krásné fotky a tobě to neskutečně sekne...ty vlasy ! :) Článkem jsi mě pobavila, alespoň, že všechno dopadlo dobře :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Deniska ! :)) dobre to dopadlo, len sme rozmŕzali ešte týždeň :)

      Odstrániť
  2. Hrozně se mi líbí ty fotky, kde máš konečky vlasů do zelena :-)
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tie fotky milujem aj ja! vážne uvažujem, že si ich na tú zelenú dám :D len odkiaľ takú farbu??

      Odstrániť
  3. Chjoo nadherne vlasy!!! a svetr!! a boty! :D
    Moc pekny clanek :)
    Jsem mooooc rada, ze te vidavam na mem blogu a ze mame stejny nazor ohledne jidla :)) Kuuuurna :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Simone je to vzájomné, tvoj blog úplne milujeme obidve a pravidelne sledujeme, sme rady, že aj tebe sa u nás páči :)

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. dlho som po ňom túžila, keď ešte nebol v nijakých obchodoch a videla som ho len na fashion blogerkách zo zahraničia, keď som ho zbadala v NY, musela som ho mať :D

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)