By | 15:55 11 comments

Ahojte baby ! Konečne som sa vrátila po štyroch dňoch z hlavného mesta, tentoraz trochu pracovne, takže na nákupy či zábavu veľa času nebolo. Snáď nabudúce :) Bratislavu milujem a vždy sa mi odtiaľ odchádza s ťažkým srdcom, no doma je doma :) Idem si trochu oddýchnuť po ceste a hneď sa vrhnem na vaše blogy! Mám čo doháňať :) 

 Krásnu nedeľu vám prajem :) Missy










11 komentárov: Leave Your Comments

  1. Jej, ja som bola v Bratislave teraz v lete, bývam na východnom Slovensku, takže to bol trošku zážitok spojený s dňom vo Viedni.. Len to rýchlo ubehlo.. :P

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. do Viedne by som sa aj ja rada konečne pozrela dúfam, že sa mi to tento rok podarí musí tam byť krásne :)

      Odstrániť
  2. a akú prácičku máš tu v Ba? škoda že som nevedela ... lebo rovno pri aupraku bývam :)
    Purpurová Lastovička

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dobre vedieť :) nabudúce skočíme na kávičku :) my sme bývali priamo v centre ale školenia sme mali aj v Petržalke

      Odstrániť
  3. Krasne fotky ! :) a to jidlo vypada skvele !!! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jedlo bolo veruže luxusné :) ešte teraz sa mi zbiehajú slinky :)

      Odstrániť
  4. ach, bože, pripájam sa k tým, ktoré zaujalo jedlo :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)