Bioderma Sensibio AR BB krém

By | 14:49 14 comments

 Na novinky od Biodermi som sa nevýslovne tešila. Kto ma pozná vie, že na BB krémy som maniak. BB krém Sensibio AR je pre pokožku ktorá ma sklon k začervenaniu a je citlivá. Niečo, čo je ako stvorené pre mňa. Po otvorení som bola veľmi prekvapená, pretože na mňa vykukla až pritmavá farba. Na obale je označenie clair light. Som veľmi bledý typ a make-upy si nakupujem v najsvetlejšom odtieni. Nechápala som, prečo nevymysleli niečo svetlejšie. No nenechala som sa odradiť a vyskúšala som ho. Nanášala som ho štetcom  zo syntetických vláken. Najskôr som vyzerala ako oranžový pomaranč :D..Čím viac som ho do pleti zapracovávala, tým sa jeho odtieň lepšie a lepšie prispôsoboval odtieňu pleti. Krycia schopnosť však ostala aj po rozotretí, čo je veľké plus. Podstatný je spôsob aplikácie ! Prstami nikdy nedosiahnete taký efekt, ako pri použití štetca, alebo hubky. Obzvlášť ak chcete vyššiu kryciu schopnosť a dlhšiu výdrž!




Konzistencia je niečo, čo musím vychváliť do neba. Nemám rada ak je make-up príliš tekutý, alebo naopak príliš hutný. Tento je hutnejší, ale pri tom jemný ako zamat. Krásne sa rozotiera, zapracuváva a netvorí žiadne šupinky, suché miesta, alebo fleky. Za konzistenciu mu dávam 100 bodov z 10. Krytie je tiež viac než super, čo vidíte na fotkách. V jednej vrstve to nie je ono, teba pridať. Vďaka možnosti vrstveniu som vytvorila požadované krytie , šité mne na mieru. Pleť mi zjednotil, nepodráždil, neupchal. No veľa robí aj správne zvolený púder, ktorým výsledok zafixujete a umocníte krytie. Mala som po ňom svieži pocit celý deň. Ja mám pleť velmi mastnú a zároveň veľmi suchú. Divná kombinácia, ale naučila som sa s tým žiť. Musím si pred každou aplikáciou, či už make-upu alebo BB krému naniesť podkladovú bázu. S ňou vydržal BB krém na svojom mieste celý deň bez pohybu. Ako by obstál v skúške bez nej neviem, lebo bez podkladovej bázy sa ja jednoducho nezaobíjdem. Ako bonus prikladám poslednú fotku, kde som chcela ukázať, že aj keď som biela, žiadny rozdíel medzi tvárou a krkom sa nekonal a farba bola naozaj prirodzená. To je pre skeptikov, ktorých by tmavá farba BB krému odradila. Nemôžem však zaručiť, že sadne naozaj každej bledulke. Každá máme iný typ a odtieň pleti a každému s pleťou každý make-up, či BB krém inak zreaguje.
 Nedostatky vidím teda v odtieni, ktorý nemusí sadnúť každému a v priemernom krytí. Krytie sa však dá zvýšiť vrstvením, keďže mu to jeho konzistencia dovoľuje a nič sa vám nebude hrudkovať. Patrí k lekárenskému sortimentu, takže žiadne zhoršenie kvality pleti ani podráždenie nehorzí, práve naopak. U kórejských a všetkých ostatných BB krémov sme zvyknuté, že do nich napchajú doslova všetko možné. Pleť pod ich nánosom nedýcha a upcháva sa. Toto je alternatíva pre tie z vás ktoré vyžadujú niečo ľahké no zároveň prijemne krémové a primerane krycie na zjednotenie pleti, čo navyše pleť upokojuje, nedráždi a zbavuje ju nepríjemného pnutia a začervenania.
PS:Ospravedlňte môj výzor. Niesom vôbec upravená, mám na sebe len testovaný BB krém a púder, ale bolo to skoro ráno a ja som práve vstala :D Fotka je bez blesku na prirodzenom dennom svetle a bez akýchkoľvek úprav.

  • 40ml
  • zamatová konzistencia
  • ľahké rozotieranie
  • dá sa vrstviť
  • vyhovujúce krytie
  • spf 30
  • zmierňuje začervenanie
  • matný prirodzený finish
  • cena 18,90 eur


VLASTNOSTI:
- Vďaka patentu Rosactiv® účinkuje priamo na faktory zodpovedné za oslabenie kožných kapilár, ktoré sú zdrojom permanentného začervenania
- Trvale a dlhodobo pôsobí proti prechodnému a intenzívnemu začervenaniu vzniknutého vplyvom agresie (počasie, emócie, diéty, teplo atď.) i proti začervenaniu permanentnému (malé, viditeľné žilky)
- Patentovaný prírodný komplex D.A.F. ®  zvyšuje toleranciu pokožky
- Ukľudňuje, hydratuje a obnovuje kožnú bariéru.
- Chráni pokožku pred UV žiarením – SPF 30 (faktor zhoršujúci začervenanie)
- Zjednocuje odtieň pleti a zakrýva nedokonalosti.
- Rozjasňuje, zmatňuje a pokožku zanecháva zamatovo hebkú
- Excelentná tolerancia pokožky
- Nekomedogénny
- Svieža jemná parfumácia




Čo na neho vravite. Ste maniaci na BB krémy ako ja? Trpíte tiež podráždenou a začervenanou pokožkou? Ako proti tomu bojujete?


Krásny zvyšok dňa !
Marry ;*

14 komentárov: Leave Your Comments

  1. Tak to je super, na to, že to vypadá hodně tmavě, po rozetření ti i krásně sedí k pleti...tomu já říkám kouzlo:).
    Píšu do wishlistu:).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite na farbe mohli zapracovať viac, nie každému typu pleti sa zrejme pripôsobí. Ale po prispôsobení je skvelý :)

      Odstrániť
  2. vypadá to skvěle. já mám pokožku úplně v pohodě,takže nevím tenhle by asi nebyl nic pro mě. na tobě výsledek super fakt :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite by si ním nič nepokazila. Je to hlavne preventíva, pretože začervenanie a podráždenie je spôsobované hlavne žiarením. S spf 30, ktorý tento krém má, je pleť dokonale chránená. Nevysušuje sa a pomalšie starne :)

      Odstrániť
  3. podla toho čo píšeš máme pravdepodobne rovnaký typ pokožky...až na odtieň, asi tento BB krém vyskúšam keď vravíš, že je tak dobý...:) inak na tej fotke som ťa nespoznala ale zlatá si, tak mladšie tam vyzeráš...:) Aneta Malis photoblog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Každý máme iný odtieň a typ pleti. Naozaj nemôžem zaručiť, že zapasuje každému. Nie je to lacná záležitosť. Preto odporučám vyskúšať tester, vzorku, alebo niečo podobné, myslím že v každej dobrej lekárni by ho mali mať. Odtieň je veľmi dôležitý. Keď sadne ten, s ostatnými vlastnosťami tohto BB krému budeš určite spokojná. Základom je BB krém poriadne zapracovať do pokožky :))

      Odstrániť
    2. a čo a týka toho mladého vzhľadu, tak nenamaľovaná vyzerám na 15 :D a mám 24..raz to bude veľké plus :D

      Odstrániť
  4. Ten som dostala k vyskúšaniu tiež:)tak som zvedavá ako mi sadne:)))Lebo mám tých BB už dosť odskúšaných:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pre mna bol velmi tmavy a neprisposobil sa :/ skoda.. moja recenzia TU s ostatnymi novinkami som ale velmi spokojna :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dôležité je poriadne ho zapracovať do pleti a nenechávať hrubú vrstvu..predsa len je to krém..ma slúžiť k rozotretiu a nie k hrubému nánosu ako super krycie makeu-py...súhlasím, že mohli vymyslieť viacej odtieňov...jeden jediný určite nesadne každému..

      Odstrániť
  6. Páni, fotky před a po jsou úžasné. Bohužel však není až tak úplně pro můj tip pleti.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som s nim vcelku spokojna, ale na to, ze je to svetly odtien, je jednoducho pritmavy. Odkladam na leto.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)