Bioderma Sensibio AR Kompaktný Make-up

By | 16:35 25 comments
Na biodermovské novinky sme sa veľmi tešili už od minulého roka. No naša radosť bola o to väčšia, že sa nám naskytla možnosť vyskúšať tieto produkty priamo na sebe a napísať vám naše názory. Marry vám ako prvý zrecenzovala BB-krém, na ktorý sa tešilo asi najviac z vás a dnes je rad na mne a témou bude kompatkný make-up.
Nová rada Senzibio AR je ako už viete, určená pre citlivú pleť so sklonom k začervenaniu. Nedostatočná starostlivosť o citlivú pokožku môže spôsobiť, že z prechodného začervenania sa stáva trvalé s rozšírenými žilkami a možnými zápalovými prejavmi. Toto ochorenie sa nazýva Rosacea. Produkty AR obsahujú Patent Rosactiv ®, ktorý  biologicky redukuje začervenanie a predchádza jeho ďalšiemu vzniku, odstraňuje pálenie pokožky a chráni hydrolipidický film pokožky. Prvoradou úlohou je teda liečiť a nie len zakamuflovať. 





Dostupný v dvoch odtieňoch svetlý/tmavý - light/golden;

"Špeciálny kompaktný make-up vyvinutý pre citlivú a reaktívnu pleť so sklonom k začervenaniu či pleť s rosaceou. Intenzívne prechodné začervenanie, stále začervenanie, malé viditeľné cievy. Znižuje začervenanie, zjednocuje pleť a chráni pred UV žiarením."

Moja skúsenosť? 
V prvom rade oceňujem obal, ktorý je praktický "3-poschodový" so zrkadielkom a skvelou hubkou na nanášanie make-upu. Po otvorení som sa však zľakla odtieňa. Jeden pritmavý, druhý oranžový :D Nakoniec mi došlo že ten exotický odtieň tam je preto, aby zakryl začervenania a cievky. Vybrala som si ten svetlejší. Prvý krát som ho nanášala iba hubkou, pretože som musela otestovať :D Predtým som ju však trochu postriekala termálnou vodou aby mi nevsiakla celý make up do seba. Šlo to dobre, make up sa pekne rozotieral bez fľakov, ale predsa len som ho nakonci ešte poriadne zapracovala štetcom na make-up. Výsledný efekt po zapudrovaní bol na počudovanie veľmi prijateľný :) Krycia schopnosť je taká stredná, je potrebný korektor. No čo musím vyzdvihnúť je ZAMATOVÁ HEBKOSŤ pokožky!  Konzistencia mi veľmi sadla, ľahká, krémová, nevysušuje, nezalieza do vrások, hydratuje a zanecháva svieži look :) Rozhodne to ale nebude nič pre bledulky a studené tipy a hlavne teraz v zime asi pre nikoho. Ale v lete na opálenú pokožku ich určite vypotrebujem, pretože jediné mínus u mňa sú skutočne len tie odtiene...

VLASTNOSTI:

- Vďaka patentu Rosactiv® účinkuje priamo na faktory zodpovedné za oslabenie kožných kapilár, ktoré sú zdrojom permanentného začervenania
- Trvale a dlhodobo pôsobí proti prechodnému a intenzívnemu začervenaniu vzniknutého vplyvom agresie (počasie, emócie, diéty, teplo atď.) i proti začervenaniu permanentnému (malé, viditeľné cievky)
- Ukľudňuje a hydratuje
- Chráni pokožku pred UV žiarením SPF 30/UVA 16 (faktor zhoršujúci začervenanie)
- Zjednocuje odtieň pleti a zakrýva nedokonalosti
- Pokožku zanecháva zamatovo hebkú
- Ľahká aplikácia
- Excelentná tolerancia pokožky
- Nekomedogénny
- Bez parfumácie

Doporučená cena: 18,90€
balenie: 10 g
V predaji od január/ február 2013 vo vybraných lekárňach 
po / pred
pred/po


Vyskúšali ste už tento make-up? Ak nie išli by ste do toho? Tešíme sa na vaše názory :)
-Missy-

25 komentárov: Leave Your Comments

  1. Išla by som do toho :) Aj keď je dosť drahý ale vyzerá byť riadne fajn :)

    Pozývam na Giveaway ktorá prebieha u mňa o krásne sako Gai Mattiolo: http://spwfashion.blogspot.sk/2013/02/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. uff mne sa zda ze je dost oranzovy :/ neviem v poslednom case som s biodermou nie spokojna. Mam pocit, ze este donedavna ked ludia o nej az tak nevedeli mali kvalitnejsie veci a cim dalej tym sa mi zda menej kvalitna a cena ta ista ak nie este vyssia :/
    ale dam este tejto znacke sancu a uvidim neskor :O)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani mne tá farba nesadla, ale Marry zasa áno a pritom má svetlú pleť takže je to asi individuálne ...čo sa kvality týka tak biodermu používam asi len rok a pol takže neviem to nejak porovnať, niektoré výrobky mi sadli viac iné menej asi ako u každej značky... zatiaľ jej ostávam verná uvidíme časom :)

      Odstrániť
  3. hm, podľa mňa pôsobí na tvári moc okato :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. on sa celkom dobre vie prispôsobiť ak ho dobre zapracuješ štetcom, ja som to v rýchlosti trochu odflákla a aj som použila trochu väčšie množstvo, aby ste videli rozdiel, záleží aký má kto podtón pleti

      Odstrániť
  4. Ja mam zatial skusenosti iba s miclerarkou a ta je skvela,tak mozno aj toto bude mat u mna cestne miesto. A to je len v tejto jednej farbe?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie nie v dvoch odtieňoch svetlejšom a tmavšom... na obrázku možno ten rozdiel nie je až tak vidno, ja mám na tvári ten svetlejší, tmavší sa zatiaľ trochu bojím vyskúšať :D ale určite vám ešte nafotím obe na porovnanie :)

      Odstrániť
  5. ešte nie ale zaujal ma....možno ho niekedy vyskúšam..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kurnik, ráda bych odskoušela něco podobného od Biodermy.. ale mám moooc světlulinkou pleť :/
    Snad se někdy poštěstí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :nezúfaj :) pokiaľ viem bioderma už pracuje na dekoratívnej kozmetike takže určite budú aj prijateľnejšie odtiene pre nás snehulienky :)

      Odstrániť
  7. Odpovede
    1. :( tak to je skôr otázka na výrobcov, ale viac menej preto aby neutralizoval začervenania a viditeľné cievky, pretože tie sa dajú prekryť jedine žltou farbou ... skutočne neviem, je to môj názor, ak to zistím dám vám vedieť :)

      Odstrániť
  8. Myslela jsem si, že bude hodně strašný a že nic nezakryje, ale nevypadá zas tak špatně:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ta to sme dve :) tiež som do ňho nevkladala veľké nádeje no nakoniec ako vravíš je dosť dobre použiteľný a celkom schopne krycí! Konzistencia sa im veru podarila horšie s tou farbou, ale to je zas individuálne, pretože ako som spomínala Marry má svetlý typ pleti a jej sadla veľmi dobre :)

      Odstrániť
  9. ani jsem nevěděla, že Bioderma dělá pudry :D vypadá skvěle, ráda bych vyzkoušela,
    ale nějaký světlý odstín, tenhle je docela do oranžova :)



    PS: Zvu tě k sobě na giveaway.
    http://bloggerandbeautifullife.blogspot.cz/2013/02/love-love-love.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. práveže tento oranžový je ten najsvetlejší :(

      Odstrániť
  10. Já mám od Biodermy micelárku a ta je teda boží! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Musím říct, že make-up podle fotek dělá skvělou službu.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. mám citlivú pleť, tak toto je presne pre mňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Vyzerá to naozaj dobre, ja mám dosť takých červených jazvyčiek azda si ho obstarám aj ja.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Hmm vyzera to fajn :) vyskusala by si som

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)