Birthday + OOTD

By | 17:50 24 comments
Dnes len krátko a stručne. Mám narodeniny a oslavujem. Bohužiaľ aj dnes som mala školu, ale to mi nebránilo oslavovať aj tam. Ďakujem všetkým zúčastneným, odchádzala som so skvelým pocitom :* Za týždeň sa mi nahromadilo v telefóne pár fotiek a medzi nimi aj niekoľko outfitov zo školy. Nič ohromujúce, tak to berte s rezervou :) Dnes len toľko.. Pozdravujem a posielam kiss ;*
Marry





24 komentárov: Leave Your Comments

  1. Všechno nejlepší!! :) Máš krásnou bundičku♥
    Nikus

    OdpovedaťOdstrániť
  2. proste slivka uprostred vyučovania nemá chybu :D
    ešte raz všetko NAJsamlepšejšie

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta slivka v skole nema chybu :-)
    Vsetko najlepsie prajem ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. čo budeš...vylož slivku na lavicu...:D happy B-day..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všetko najlepšie :D
    A slivka celkom do toho prostredia aj zapadla :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. gratulujem a pozývam na svoj nový blog,ktorý som založila na svoje narodeniny takže 28.2. :)
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. aj ja mám dnes narodeniny :D haha daj natoo
    všetko najlepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Všechno nejlepší:)
    A ta bunda a obal na mobil je krásný:) moc povedené fotečky:))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak to teda ti prajem krásny narodeninový den, všetko najlepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moc se mi líbí svetr na první fotce a Slivka ve škole mě pobavila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ty si to umíš užívat:))!!
    Všechno nejlepší:)!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Všetko len to najlepšie.Nech sa ti splní všetko po čom túžiš. ;o) Krásne outfity

    OdpovedaťOdstrániť
  13. svetrík máš z kadiaľ? nemá chybu.. A všetko najlepšie prajem ! Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Peťka :)) svetrík bol darček, je značky Berkertex, ale také isté som videla v jarnej kolekcii H&M

      Odstrániť
  14. Ďakujem , ďakujem za všetky priania a želania :)) Každý koment som si prečítala a tešila sa z neho :* ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  15. pekné fotky Happy B-day :)

    http://martinaobonova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)