Blanket of snow

By | 15:00 32 comments
Ahojte :) Tento víkend som celý v práci preto som pre vás dopredu pripravila aspoň tento fotočlánok. Cez týždeň nám opäť pekne nasnežilo a to dúfam už naposledy, pretože aj keď zimu mám rada už by som radšej privítala slniečko, teplo a suché chodníky ... Ale kto by sa nezamiloval do takejto páperovej prikrývky!! Nedalo mi to nevyužiť a počas prechádzky s priateľom niečo nepofotiť :) Zima nám bola strašnááá, našťastie bol na blízku (na okraji lesa) zašitý maličký podnik, kde sme sa pri krbe a teplom čajíku zohriali... Ako budete tráviť víkend vy? Tešíte sa už na jar? :) 


















32 komentárov: Leave Your Comments

  1. Nádherný outfit moc ti to v něm sluší a fotky jsou dokonalé! ;) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oox ďakujem Veronika :) nie sú síce žiadne profi fotky so zrkadlovkou ale som rada, že sa páčia :)

      Odstrániť
  2. Na predposlednej fotke je kalvária PO? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skvelý outfit. Tie čižmičky su k tomu perfektné!!

    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka Sue :) sú to len také huňaté štucne, pre niekoho možno gýč, ale pre mňa v zime skvelý doplnok :)

      Odstrániť
  4. Tak fotky jsou překrásné všechny, co mě ale od prvního pohledu fascinovalo jsou tvoje boty a vlasy:)♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super outfit, mně se hrozně líbí zasněžená krajina, ale i tak se těším na teplejší počasí :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to sme už minimálne dve :) ďakujem Rory

      Odstrániť
  6. Prešov? :).
    Inak, krásne fotky!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I love this post. From the fur shoes to the curly hair. Its very nice^^ :)

    <3

    Would you like follow each other?:)

    http://thecasualprincess.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. KOčica :-) a tie cervene leginy ci silonky odkial? Take sme hladali... :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vieš čo anička z ebay asi za 3 eurá :) taže neviem či som pomohla či nie :)

      Odstrániť
    2. hej, popozeram, alebo posli link, objednavame cez ebay :-) diik

      Odstrániť
  9. och, krásny outfit, veľmi ti pristane. o fotkách ani nehovorím ;-) veľmi pekný príspevok

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ta první fotka je nádherná. Moc se mi líbí košile.
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)