Max Factor - Eye Brightening Mascara

By | 15:01 20 comments

 Žiarivé oči ženy, sú ako tisíce žiarivých sĺnk.

Jedna americká herečka, mexického pôvodu raz povedala : "Keď má žena žiarivé oči, žiadny muž si nevšimne vrásky, ktoré má pod nimi". Táto žena očividne vedela, o čom hovorí. Základom je byť šťastná, spokojná a vyrovnaná vo vnútri a to sa na vašom pohľade zaručene odzrkadlí. Nie všetky však máme od prírody krásne, husté a výrazné riasy a tak si musíme trošku dopomôcť. Max Factor prišiel ešte s jedným vynovením. Ich maskara Eye brightening obsahuje dokonca svetlo odrážajúce častice, ktorých odlesky korešpondujú s vašou farbou očí. Objemová maskara, ktorá obsahuje iFX aplikátor, vám  zvýrazní prirodzenú farbu očí a oddelí objemné riasy. Dostupné sú 4 odtiene pre hnedé, zelené, modré a orieškovo hnedé očí. Ja som majiteľkou maskary pre zelenoočky. Zachytiť krásnu farbu a odlesky bolo veľmi ťažké. V reále je pohľad krásny, jasný a hlavne prežiarený. Rozdiel medzi touto a klasickou čiernou maskarou je veľmi viditeľný. Snáď to na fotkách bude aspoň trochu vidieť. Som zvedavá na váš názor na takýto typ špirál, ktoré sú vyvinuté konkrétne pre každú jednu z nás. Cena je rôzna, do 10 eur za 7,2 ml.

Majte krásny víkend :)
Marry   ;*







20 komentárov: Leave Your Comments

  1. Moc pěkně zpracovaný článek:)
    Zvu tě ke mě na Ga.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som tomu akosi neprišla na chuť...čierne ja čierna, asi som na to už zvyknutá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zvyk je zvyk, tiež mi najviac vyhovuje čierna, ale pre bežné,jemné,denné líčenie je fajn prispôsobiť tomu aj riasy :)

      Odstrániť
  3. Kebyže nie som študent a pracujem, tak by som vyskúšala toho oveľa viac.. Ale takto si to nemôžem dovoliť a našetrené peniaze skôr miniem na oblečenie. Špirálu mám tú svoju obľúbenú a keď je potreba, tak sa k nej stále vrátim :D Niekedy určite vyskúšam aj iné. Ale ty máš nádherné oči. :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Simonka, máš úplnú pravdu. Študent si nemôže dovoliť rôzne výstrelky a novinky. Po oblečení siaham tiež ako po prvom, ale ja som tak strašne zvedavá :D že nemôžem vydržať a z drogérie sa vždy vráťim aj s nejakou kozmetikou, ktorú chcem vyskúšať. Musíme počkať, kým budeme zarábať a to si teda píš, že až potom to poriadne roztočíme ! :))

      Odstrániť
  4. vyzerá to dokonale ;)
    nechápem načo to dávajú podľa farieb očí...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oči tak viac vyniknú a rozžiari to pohľad.

      Odstrániť
  5. TO je nádherné! Ty odlesky jsou skvělé. Na takový oči bych se mohla koukat pořád :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na odlesky sa neviem vynadívať hlavne niekde vonku na dennom svetle..a ďakujem Deniska za lichôtku ;*

      Odstrániť
  6. podľa mňa je to zbytočnosť...teda pre mňa...ja si vystačím aj s klasickou špirálou :) inak krásny blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeme za uznanie, veď blogujeme pre vás :) čo sa týka maskary, je to o zvyku :)

      Odstrániť
  7. Mam ji take, jen s odlesky pro modre oci a mam ji tuze rada :) akorat se mi nepodarilo ji tak pekne zachytit, takze obdivuji jak se Ti to krasne podarilo :) Mam moc rada i jeji kartacek, celkove MF jsou me favoritky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No s tým zachytením som sa poriadne nababrala :D musela som naniesť trojitú vrtsvu, aby to foťák zachytil, ale nakoniec sa podarilo. MF sa postupne aj u mňa stáva top značka a nielen čo sa týka maskár.. :))

      Odstrániť
  8. ja stále hľadám dokonalú špirálu (diego dalla palma je super, ale tá cena :D ), neviem či vyskúšať túto, kefka vyzerá byť celkom dobrá a tie odlesky ma lákajú.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. aj mna hrozne láka, len teraz sa neviem rozhodnúť ktorú. kedže mám hnedozelené oči :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hnedozelené mám aj ja :), podľa toho ktorá ti prevažuje, ale ja by som skôr volila pre hnedé :))

      Odstrániť
  10. mam ju doma v hnedom, ale este je asi prilis cerstva :) mam pocit ze je hrozne riedka a tych par mihalnic mi spaja a ked dam viac vrstiev, tak ten efekt je sice vyrazny, ale nie som si ista ci v pozitivnom slova zmysle :) ale tak snad po nejakom case trosku "vyschne" a bude sa mi s nou lepsie pracovat...tebe spravila krasne mihalnice :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si takmer každú špirálu nechávam odstáť, presne pre ten dôvod, ktorý píšeš ! celkom inak sa s nimi potom pracuje..:)) ďakujem za veľmi dobrý dotaz :))

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)