Novinka : Max Factor Clump Defy

By | 17:36 26 comments



 Dámy a Páni, som späť...a hneď vám predstavím novinku od Max factor, senzačnú špirálu Clump defy. Nie je to tak dávno, čo sme sa na našom FB bavili o tom, že dokonalá špirála snáď neexistuje. Búď super vytočí ale drolí sa, alebo rozčeše ale nepredĺži..skrátka vždy má nejakú chybu..V mojom prípade ide o zlepovanie rias a drolenie. Táto novinka je ale propagovaná ako presne tá dokonalá, ktorá vám riasy za žiadnych okolnosti nezlepí. A viete čo? Po odkúšaní musím súhlasiť a zaspievať trikrát alelúúja :D 




Moje riasy viažu na seba dvojnásobok špirály ako u normálneho človeka  a tak aj pri jednej vrstve vyzerajú zlepené a akoby s nánosom 40 vrstiev. Neviem čím to je, no ale budiš. Nevkladala som do nej veľké nádeje a o to väčšia radosť a prekvapenie potom nasledovalo. Aj pri niekoľkom vrstvení  sa nedrolila ani nezlepovala, len zvyšovala počet rias a viac a viac ich zhusťovala a rožčesávala. Pri tom ostávalo všetko úplne prirodzené a nenásilné. Presne toto som hľadala. U mňa sa stala top na dlhšie obdobie, a vyradila z prevádzky všetky špirály čo doma mám. (odhadom 30 :D). Určite to nie je moje posledné balenie, aj napriek cene totižto naozaj stojí zato!! Myslela som, že keď  na oku drží ako kliešť, neopadáva a nerozmazuje sa, odlíčiť ju bude big problem. Na moje prekvapenie išla dolu najľahšie zo všetkých špirál čo mám ...nechápem to, len si stále spievam alelúja :D

Oficiálny popis :

Kefka na báze inovačnej technológie Anti-Clumps dokáže riasy nafarbiť bez toho, aby ich zlepila. Má rovnomerne rozložené štetinky, ktoré predchádzajú zlepeniu rias, nádherne ich farbia, zvýrazňujú a oddeľujú.

Zloženie farby sa opiera o systém dvoch polymérov vytvárajúci prispôsobivú vrstvu, ktorá umožňuje nanášať jednu vrstvu maskary za druhou, až pokým nezískate objem, po akom túžite. A keďže riasy sa nezliepajú, ich vzhľad môžete kedykoľvek počas dňa alebo pred večerným podujatím jednoducho osviežiť nanesením novej vrstvy maskary. 13,1 ml, cca 14 eur (cena je rôzna).
Jediné čo by som ešte dodala je, že  veľmi podstatou časťou je spôsob nanášania. Špirálu nanášam s vypuklou časťou a nie s tou ohnutou. Docielim tak väčší tlak a trenie špirály o riasy. Dostane sa tak aj k tej najmenšej riase a poriadne ju obalí  a vyčeše. Ohnutou časťou nakoniec prečem riasy a tým ich ešte viac vytočím. Každý si nájde svoj spôsob nanášania, ktorý mu bude vyhovovať. Ide o to, aby ste si neprešli letmo 2 krát po riasach, ledabolo sa ich skoro ani nedotknete a potom ste sklamané že riasenky nefungujú tak, akoby mali. Nebojte sa poriadne pritlačiť a o riasy poriadne oprieť. Kľudne si vydvihnite prstom viečko o niečo vyššie, aby ste sa   mohli riasenkou ešte lepšie k riasam dostať. Oko bude pôsobiť akoby bolo väčšie a otvorenejšie. Uvidíte ten rozdiel..

Krásny zvyšok dňa a úspešný týždeň 
Marry ;*

PS: dolné mihalnice som nemaľovala osobitne, je to len odtlačené z tých horných, keďže si mihalnice maľujem pri prižmúrenom natiahnutom viečku. Pri osobitnom nanesení je efekt samozrejme omnoho väčší..



26 komentárov: Leave Your Comments

  1. A to som myslela, že ja mám veľa špirál(cca 10) a tu čítam, že ty máš 30:D
    Júj, no a MF špirálky, aj všetko ostatné od nich, mám veľmi rada. Každá jedna recenzia na túto špirálu ma postupne láme na jej kúpu, aj keď momentálne žiadnu nepotrebujem!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) haha posledná veta tvojho komentu je presne dôvodom, že ich mám až okolo 30 :D Nepotrebujeme a predsa kupujeme :D

      Odstrániť
  2. Wooooow, tak musím uznat, že vypadá naprosto parádně.. Tyjo.. Já jsem teď měla svou první řasenku s "curved brush" od MaxFactor 2000 Calories a moc mi aplikací nevyhovovala zprvu, ale přesně jak tu píšeš, nakonec jsem se s ní nějak zkamarádila a přišla na to, jak správně ji používat a teď ji mám celkem ráda. No navnadila jsi mě dostatečně, takže jakmile si půjdu pro řasenku, tak asi vím, po jaké sáhnu =D =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak, tak...väčšinou kým prídem nato, ako s riasenkou pracovať si už aj musím kúpiť novú, lebo pôvodná mi dôjde..:D ale základ ostáva..nebáť sa pritlačiť..:)

      Odstrániť
  3. Woow 30 řasenek :-) Já když se mi jich nahromadí 5 tak je už už chvátám dopotřebovat :-) Recenze vypadá vážně skvěle, všeobecně si myslím, že řasenky MF jsou dobré. Já mám nejraději 2000 calories. To je moje stálice, ale ráda zkouším nové takže si Clump píšu na seznam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 2000 calories mám aj ja..a tiež je celkom fajn..ale táto mi príde minimálne o tri triedy lepšia :)

      Odstrániť
  4. vďaka za recenziu, hneď ju idem dnes kupovať :-) blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadá docela dobře, Max Factor podle mě řasenky prostě umí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. milujem takéto zahnuté kartáčiky ;) zrejme by to bola moja láska ♥♥

    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vau, krásne to vyzerá na riasach! Perfektné!! :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. vyzerá teda perfektne. Tiež inak takéto špirály nanášam na riasy vypuklou časťou - lepšie tak maluje a zvyrazní :)

    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ju prvý týždeň nanášala ohnutou časťou..a nebolo to zlé..ale niečo tomu chýbalo..akonáhle som to otočila, výsledok bol dokonalý :)presne ako píšeš..zvýraznenie bolo omnoho väčšie..

      Odstrániť
  9. Ja som s nou velmi spokojna. BTW na fotkach spodne riasy namalovane mas, tak to PS trosku nechapem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemaľujem si ich nikdy osobitne, lebo by som ich mala asi až po bradu ..a vyzerá to hrozne..ale tým, že mám pri maľovaní rias prižmúrené natiahnuté horne viečko, trochu špirály sa mi na spodných zrejme odtlačilo..chcela som len na to upozorniť, aby čitateľky neposudzovali výkon špirály tam, kde som ju výslovne neaplikovala :D dúfam že som to dostatočne vyvetlila :D

      Odstrániť
  10. vyzera dobre a pekne ti zvyraznila, vytocila a predlzila riasy :) aj obal je pekny :) ja som mala inu od maxfactor a bola to naj spirala aku som mala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. wow to su riasy :) velmi sa mi pači a rozmyšlam, že si ju pojdem kupiť, od MF nemam zatial žiadnu špiralu..:) inak 30 špirál..wow, ja mam deväť a z toho nepouživam ani všetky a zda sa mi že mam ich vela..:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, mne tiež všetky stoja a používam jednu :D čo už ..choroba z povolania :D

      Odstrániť
  12. hmmm....asi stoji za povsimnutie :D krasne ti to spravilo riasy !

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Max Factor ma najlepsie spiraly :) na tuto sa tiez chystam, ked miniem tych svojich aktualnych 15, co mam doma :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. skvela recenzia a riasy ti urobila fakt kraaasne! budem musiet vyskusat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, veľa urobí spôsob nanášania s ktorým je potrebné sa trochu pohrať a dostať sa do toho:))

      Odstrániť
  15. No keďže som násťročná, nemôžem si tento zázrak dovoliť, avšak v budúcnosti sa po ňom určite obzriem. Moja najlepšia špirála doposiaľ je od maybelline colossal volum Express..tá taká žltá..ale akosi ma láka tá imperial ur dermacolu čo používa aj msl3nik. Nemáš s ňou skúsenosti?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tou žltou od Maybelline mám tiež veeľmi dobrú skúsenosť..no a čo sa týka tej od Dermacolu, nie si jediná, ktorá sa ma na ňu pýtala..takže si ju zaobstarám a spravím pre vás recenziu :)) snáď pomôže..no a ešte taký dodatok vo Fun parfumériach bude uvádzacia cena špirály MF Clump defy 10,90 eur, čo je už oveľa prijateľnejšie :))

      Odstrániť
  16. Zrovna bych si měla nějakou pořídit a tahle vypadá skvěle! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)