Osvieženie tela a ducha s FA

By | 18:00 11 comments
Uprednostňujete vaňu alebo sprchu??? Ja určite vaňu, pretože si v nej môžem vychutnať dlhý, teplý a voňavý kúpeľ. K môjmu tradičnému rituálu ešte patria sviečky, relaxačná hudba a kopeeec peny :D Má to ale jednu nevýhodu - keď vychladne voda, musím z vane vyliezť :(( Čo sa týka výberu sprcháčov a pien do kúpeľa nie som prieberčivá, uprednostňujem vôňu a cenu :) a výrobky FA spĺňajú oboje ....





Fa Pena do kúpeľa Lxurious Moments - Black amethyst and Pink viola - "Je nová, jedinečná pena do kúpeľa, ktorá poskytne vašej pokožke intenzívnu starostlivosť a zanechá ju jemnú a hebkú. Nechajte sa očariť hýčkať bohatou penou ktorá sa leskne ako čierny amethyst." píše na obale.
No vôňu to má prenádhernú!!! Človek sa naozaj po nej cíti luxusne :) Vôňa a farba fialiek a levandule upokojuje a opantá zmysly. Odporúčam na dobrý spánok alebo po náročnom a stresovom dni. Pena má fialovú farbu no po rozpustení vo vode je úplne číra. Ak si však potrpíte na veľkú a hustú penu ako ja, budete asi trochu sklamaní, pretože hoci sa pri použití veľkého množstva nejaká ta pena spraví, po chvíli sa rozplynie :( Aspoň u mňa to tak bolo ...


Fa Luxurious Moments - deodorant - deodorantov snáď nikdy nie je dosť, potenia vás síce žiadny nezbaví, ale zakamuflovať to dokáže mnoho z nich :) a tento sľubuje až 48 hodinovú sviežosť! no :D to radšej testovať nebudem, ale musím sa priznať že ma tento deodorant milo prekvapil ... je šetrný k pokožke, osviežuje, chráni proti poteniu a má dosť prenikavú, ale zato príjemnú vôňu, takže ho môžete použiť aj namiesto voňavky :) Navyše zabraňuje vytváraniu bielych fľakov na čiernom oblečení. Za seba môžem len a len odporúčať :)



Fa sprový gél Double power - Body&Hair sporty fresh- V sprche takisto uprednostňujem veľa peny ale aj sviežu vôňu, pretože sprchou potrebujem skôr prebudiť ako po ňej zaspať. A tento sprcháč je úplne úžasný! Sprchové gély Fa mám veľmi rada už dlhé roky. Každý jeden vonia super, nevysušujú a penia :)) Tento nie je výnimkou ..."Objavte povzbudzujúcu sviežosť so sprchovým gélom. Zloženie s izotonickým minerálnym komplexom osviežuje pokožku, pomáha ju obnoviť a posilniť a zabraňuje jej vysúšaniu. Relaxujete s povzbudzujúcou vôňou sporty fresh. Na telo aj vlasy."
Môžem potvrdiť to čo sa píše na obale. Svieža sladkastá vôňa, ma naštartuje a navodí dobrú náladu a dodá energiu. Krémová konzistencia je pre mňa zárukou hydratácie. Je určený hlavne po fyzickej aktivite či po cvičení a môžete si ho zobrať aj do fitka ako 2v1 sprcháč a šampón na vlasy :) Opäť z mojej strany spokojnosť!


viac info vo vašich drogériách alebo na stránkach  www.schwarzkopf.sk a www.fa.com.
-Missy-

11 komentárov: Leave Your Comments

  1. Zy mňa kúpel-presne tak ako to je u teba,po vychladnutí vody už aj von.
    a z týchto vecí by som šla do deodorantu. Do kúpeľa a na telo používam iba výrobky so zásaditým ph a to majú bohužiaľ máloktoré...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mam tiez rada kupel, ale ekologicky maniak vo mne mi nedovoluje si ho dopriat velmi casto :) preto si kupel doprajem asi tak raz za polroka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiež milujem kúpeľ ale ja si ho častokrát aj predlžujem :) Keď je voda chladnejšia, kúsok z nej vypustím a dopustím zas horúcu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. sprchujem sa castejsie ako kupem, z toho dovodu ze je to rychlejsie, ale nepohrdnem dlhyyym kupelom s penou a nejakou uzasnou vonou :D a samozrejme sviecky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. hezký článek:) Tenhle deodorant mám doma taky a voní hezky;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tiež milujem kúpeľ..hlavne po veľmi ťažkom dni a hlavne keď nikto nie je doma a môžem si pri ňom i spievať :D:D a tá pena od Fa vyzerá super..určite si k nej pričuchnem :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Koupel.. to je něco pro mě.. uvolnění jako nikdy♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. za mňa skôr sprcha...ale, čo sa kúpeľu týka... mám teraz penu Fann s vôňou mandlí- myslím , že je dostupná iba v ČR, ale teda vôňa je to nádherná!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tiež uprednostňujem vaňu :) aj keď nie vždy je na ňu čas :/

    Pozývam na Giveaway ktorá prebieha u mňa o krásne sako Gai Mattiolo: http://spwfashion.blogspot.sk/2013/02/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. fúúú od kedy som v BA a na byte mám bohužiaľ iba sprchu ani neviem čo to je dať si dlhy, horúci a voňavý kúpeľ.... na FA deodorantoch som bola kedysi závislá, musela som skúsiť všetky a niektoré ozaj krásne voňajú a netreba ani voňavku.... teraz žiaľ mám od FA asi iba 2...

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)