Privacy

By | 15:37 23 comments
 V poslednej dobe som na blog prispievala hlavne líčeniami a recenziami. Dnes si od toho na chvíľu oddýchneme a ukážem vám niečo z môjho súkromia. Čo jedávam, čo čítam, čo milujem, a na čo mám slabosť. Osobnejší kontakt je pre mňa veľmi podstatný k vytvoreniu prijemého pocitu, že píšem pre ľudí, ktorí ma aspoň trochu poznajú :))

Brokolicová polievka s kozím syrom a benátskym chlebíkom, dnes sa mi podarila :)



Cestou do školy alebo mesta čítam Lovestar alebo JOY

Sem tam aj nakúpiť treba :))

Doplnky milujem, a obzvlášť náhrdelníky. Mám ich už niekoľko a stále ich dokupujem..nemôžem si pomôcť..

Moja slabosť a smrť :D Čím bláznivejšie , tým viac ich milujem. akékoľvek tvary a druhy..tentoraz som neodolala  Spikes boots

a nakoniec Ja v mojom obľúbenom zimnom svetri :))
Veľmi vás pozdravujem a posielam kiss
Marry  ;*

23 komentárov: Leave Your Comments

  1. Moc krásné svetříky:) A ten náhrdelník<3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. JOY si vždy každý měsíc kupuji :). Na poslední fotce jsi nádherná...závidím ti vlásky :)!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joy zbožňujem, a vlásky máš ešte krajšie Deniska ;*

      Odstrániť
  3. mnaaaam, ta polievka vyzera dokonale!! prave sa snazim si strazit prijem kalorii, takze o dacom takom mozem akurat tak len snivat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. o tom udržiavaní príjmu kalórií by sme mohli debatovať, ťiež sa snažím :D, toto je ale chutné aj zdravé :)

      Odstrániť
  4. Topánky sú brutálne! :)Teším sa na outfit v nich :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) určite nejaký bude, čakám už len na rozumenjšie počasie bez tých potokov na chodníkoch a cestách

      Odstrániť
  5. Brokolicový krém bych si dala, mňam!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. dala bych si polévku, ale já tak nerada vařím :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som tomu už nejako prišla nachuť, zaberie to dosť času, ale výsledok stojí zato :)

      Odstrániť
  7. mnam ! :) zbožnuju brokolicovou polívku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Brokolicová polévka vypadá skvěle! :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. mnam hned by som si dala tú brokolicovú polievku...:) tie topánky sú perefktné!!! a na poslednej fotke si veľmi pekná....:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidím že brokolicová polievka je hit :D ďakujem za milý komentár ;*

      Odstrániť
  10. Na té poslední fotce vypadáš krásně. A nádrdelníky taky zbožňuju!

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o 30 dolarů do obchodu Chicnova. Budu ráda, když se připojíš. :)
    http://stylewithoutlimits.blogspot.cz/2013/02/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Náhrdelníkov nieje nikdy dosť, ďakujeme za pozvanie :)

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)