Ryor - profesionálne a ľahké odlíčenie

By | 15:52 11 comments

Bez ohľadu nato, aké krásne a dokonalé líčenie sme si vyčarili, ako dlho nám to trvalo a čo všetko sme na to použili sa aj tak každá jedna z nás dostane do kúpelne a veľdielo "spláchne" z tváre pomocou tampóna, obrúskov a pod. Tento proces  nezvykne byť u žien obľúbeným úkonom a najradšej by sme sa mu všetky vyhli. To je však to najhoršie, čo môžeme urobiť. Neodlíčená pleť trpí,nemôže dýchať, starne a chradne.


Make up ktorý by sme mohli nosiť permanentne ešte nevymysleli a čas strávený v kúpelni pred spaním zvykne podráždiť nervovú sústavu :D Obzvlášť, ak je to nekonečné odličovanie sprevádzané podráždením očí aj pokožky v jej okolí. Aby sa čas odličovania minimalizoval potrebujeme čo najkvalitnejšie výrobky, ktoré aspoň z časti obsahujú olejovú zložku. Ryor má hneď dva takéto výrobky. Obidve som vyskúšala a za obidve musím dať palec hore. Čas v kúpelni sa mi zredukoval na polovicu, oči nemám podráždené a spotrebujem menej vatových tampónov...
Reč bude o dvojfázovej odličovacej emulzii a profesionálnom odličovacom hydrofilnom oleji.
Dvojfázový odličovač už pozná veľa z vás. Je určený na odlíčenie celej tváre a je vhodný pre každý typ pleti. Ja som ho používala len na oči. Pozostáva z dvoch zložiek olej a mlieko. Tieto dve zložky sa po zatrepaní krásne spoja a odstránia vodeodolný make-up, riasenku a ďalšie nečistoty. Pred aplikáciou teda vždy tieto dve zložky pretrepte, aby sa ich sila spojila. Obsahuje  extrakt z očianky roztkovovej a komplex hydratačných látok. Účinok očianky poznali ľudia už dávno. Použiva sa v liečiteľstve pri očných chorobách. Lieči začervenané, podráždené, preťažené oči a dokonca sa používa aj na doliečenie pooperačných stavov. Odličovač nezanecháva mastný film a oči mi naozaj nedráždil. Jedinou chybou je jeho balenie 150ml. Kupovala by som ho na litre :)

Objem: 150 ml
Cena: 5 €
Kúpite na: http://www.ryor.sk/


Druhým produktom je profesionálny odličovací hydrofilný olej. Neobsahuje žiadne konzervačné látky a vďaka tomu je vhodný aj pre veľmi citlivú pleť a odlíčenie očných partií. Keďže ide o čistý olej, mal by sa naniesť na vodou navlhčený tampón a vzniknutou emulziou odstrániť make up aj bežné nečistoty. Komu vadia mastné povlaky, môže si poradiť ľahko, ako ja a to zmiešaním s nejakým obyčajným lacným odličovačom a vytvoriť si tak svoj vlastný, dvojzložkový. Je veľmi účinný a odlíči každú nečistotu, linku, či čokoľvek iné. Musím vyzdvihnúť balenie, ktoré je asi doživotné. 500ml oleja totižto len tak ľahko nespotrebujete a pri miešaní s vodou, alebo iným slabým odličovačom už vôbec nie. Odličovače vypotrebujem veľmi rýchlo a preto tento olejový a hlavne kombinovaťelný naozaj veľmi oceňujem. Vďaka nemu som spotrebovala všetky nefunkčné odličovače, čo mi stáli doma na poličke a zúfalo som krútila hlavou nad ich kúpou.
Objem: 500 ml
Cena: 10,80 €
Kúpite na: http://www.ryor.sk

Odličovanie sa pre mňa stalo ľahšie znášatelným povinným krokom. Nikdy nechodťe spať bez toho, aby ste si pleť a oči odlíčili!! To je základné pravidlo, ktorého sa držte. Po odlíčení  mám pleť a oči svieže a nepotrebujem k tomu ani vodu, ktorá mi pokožku veľmi vysúša. Po celom ťažkom a namáhavom dni, je tento pocit čistoty a sviežosti na nezaplatenie a o to lepšie sa mi zaspáva. Sú to skvelé a kvalitné produkty. Ryor ma zatiaľ nesklamal  a svojími kvalitnými výrobkami si získava viac a viac spokojných užívateľov. 

Patríte medzi nich ?
Marry


11 komentárov: Leave Your Comments

  1. Vyzerajú sľubne :) Pekná recenzia

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ryor znacka je skvela!!!! Nielen to, ze skvele posobi na plet...teda aspon tu moju ale jej velka vyhoda je aj cenova dostupnost!
    Pekna recenzia :-)
    annbeautylifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som o tejto znacke este nepocula, ale urcite sa rozhliadnem! :)

    www.perlaoreneta.blogspot.om

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dvoufázový odličovač jsem si koupila, každý o něm básnil, nelíbí se mi, leží mi doma:(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dvojfazovy odlicovac je uplny top! Velmi dobry vyrobok!
    Inak ak ta trapia suche nohy alebo paty super tip tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/krasne-nohy-s-allga-san.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vyzera zaujimavo :)

    independent beauty blog by she.is.the.one

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)