Wishlist

By | 17:01 20 comments
Neviem, či to máte tak aj vy, ale vždy keď si zaobstarám niečo, čo som veľmi chcela, spokojnosť mi vydrží asi tak týždeň a objaví sa ďalší a ďalši wishlist. Na zozname sú pritom veci nielen kozmetické ale naopak rôznorodé. Znova a znova sa objaví niečo, čo naozaj nutne potrebujem. Určite to poznáte :D. Toto je ten posledný. Niektoré veci z neho už mám, niektoré zrejme zamením, napríklad pri štetcoch Sigma zrejme siahnem po nejakej alternatíve, ktorých sa teraz vyrojilo ako húb po daždi. Ak sledujete Petru, určite ste v obraze. Fotoaparát potrebujem malý a šikovný, aby som ho mohla mať nonstop so sebou a mohla zachytiť všetko, čo potrebujem a s výsledným obrázkom musím byť spokojná. Viete mi nejaký taký poradiť? Priznám sa, že v elektronike trošku tápam :) Hodinky Michael Kors som chcela veľmi dlho, ale po tom čo som ich uvidela na živo jednoznačne vyhral Marc Jacobs. Čierna kabelka so zlatými detailmi mi v šatníku chýbala a už som to napravila. Koženú spike jacket už tiež mám, ale snívam ešte o jednej, ktorú možno ulovím v najbližšej dobe a určite vám ju ukážem. Na make upy Clinique som počula samú chválu, tak som si jeden zaobstarala. je to drahšia značka, ktorá nie je dostupná v bežných drogérkach s naozaj kvalitnými produktmi. Recenzia na tento make up bude už čoskoro. No a topánky nemôžu chýbať v žiadnom mojom wishliste. Moja srdcová záležistosť. Bohužiaľ u nás takéto neviem zohna,ť čo ma strašne štve. Ten náš úžasný slovenský výber že...nevadí. Ak nič podobné nenájdem, budú musieť prísť topánky ku mne (ešte že existuje ten internet :D). O čom snívate vy? Čo si plánujete v najbližšej dobe kúpiť?

Krásny deň
Marry ;*

20 komentárov: Leave Your Comments

  1. prečo vyhrali Marc Jacobs hodinky nad MK? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenka : predstavovala som si och na základe obrázkov celkom inak..a trošku ma zklamal ich reálny výzor..tvar a farba,ale Marc Jacobs ma očaril :)

      Matulka: wishlist som vytvorila v dobe keď som chcela ešte práve MK,ale ako som napísala vyššie, nejako mi na živo neulahodili..no vo wishliste som to už nemenila :)

      Odstrániť
    2. teraz som ich porovnávala a máš úplnú pravdu! M<3J<3 :)

      Odstrániť
  2. moc pěkný Wishlist!:) Ty hodinky a taškaa<33

    OdpovedaťOdstrániť
  3. stále si niečo dopisujem do mojho wishlistu, no samozrejme aj plnim :) Ono sa stále vždy nájde, čo by človek chcel :)

    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne..každá žena vždy po niečom túži.. a ak tvrdí že nie..pravdepodobne klame :D

      Odstrániť
  4. Ja som dlho snívala práve o spomínaných hodinkách Michael Kors. V decembri som ich dostala k narodeninám a som z nich nadšená. Momentálne zháňam tie pravé štetce. Veľmi v obraze nie som, takže určite zavítam na stránku, ktorú si doporučila. Ďakujem :)
    http://margifashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono to je presne o tom..dopriať si to, čo nám urobí radosť :) teším sa že ti MK sadli..sú krásne, len ku mne mi akosi nepasovali..Petru si určite pozri..je to jedna z najlepších blogeriek z Česka a Slovenska..

      Odstrániť
  5. Sice nemám ráda když se nám metalačkám míchají obyčejné holky do šatníku (viz ten okovaný křivák) ale budiž, nic ve zlém :-) No také bych si jí s chutí přidala na wishlist ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oj..tak to keď uvidíš bundu akú som si kúpila, tak ma asi veľmi nebudeš mať rada :D Moja je totižto vybíjana od vrchu až po spodok :D

      Odstrániť
  6. Mě se zas všechno co jsem chtěla a pak si koupila rychle znelíbí.:(

    Bublinka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. no to je ďalšia varianta..tá horšia..priznávam bez nátlaku..že občas sa to stane aj mne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Úžasné topánky....Ja tiež zháňam jedno čierno-biele sako, no nikde nie je -ako vravíš výber na Slovensku je o ničom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už dlho si s tým naším výberom žeriem nervy..ale topánky sú jedna z vecí, ktoré bez vyskúšania kupujem len v krajnom prípade..v bundách, sakách a pod. som si oveľa istejšia :)

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)