Bio kokosový olej Saloos

By | 15:21 28 comments

Ahojte, na túto recenziu som sa chystala už dlho, preto som rada, že konečne je na svete :)
Ako som už milionkrát spomínala kokos je moja srdcovka. Preto 70% telových a vlasových výrobkov ktoré doma mám obsahujú túto zložku. Netrvalo dlho a vďaka stránke Bionatural som mala doma aj ten pravý za studena lisovaný bio kokosový olej od značky Saloos
Má všestranné využitie od varenia cez starostlivosť o pleť, vlasy až po liečivé účinky... Okrem toho že nádherne vonia a ešte lepšie chutí, oproti ostatným olejom je asi najľahší, nemastí, rýchlo sa vpíja a je vhodný aj na mlsanie. Môžete ho použiť ako masku na vlasy, pretože úžasne hydratuje! ako sérum na končeky, telový olej, po opaľovaní, na suchú pleť, popraskané pery, nechtovú koštičku ... Ja ho mám na nočnom stolíku a keď si ním práve niečo nenatieram tak z neho ujedávam :D 



A prečo je taký super? Pretože ...
- je to čisto rastlinná starostlivosť o celé telo i vlasy, skvelý kúpeľový i masážny olej s nádhernou vôňou, ideálny tiež po holení -ošetruje vysušenú a namáhanú pokožku
- ako potravina má antivirálny a antibakteriálny efekt
- silne potlačuje kvasinky, plesne, kandidu (candida albicans)
- stimuluje metabolizmus, pomáha pri diabete, nadváhe, poruchám štítnej žľazy, používa sa pri liečbe podvýživy
- má nižšiu energetickú hodnotu ako ostatné tuky, jeho trávenie je podobné skôr sacharidom

Ako jediný rastlinný olej je v tuhej forme, topí sa pri teplote 25 stupňov. Ale nemusíte sa trápiť s roztápaním vo vodnom kúpeli alebo nebodaj ten najhorší variant v mikrovlnke!! (to prosím nie!) Stačí ak si naberiete trochu tuhého oleja lyžičkou alebo čistým prstom a necháte roztopiť v dlaniach. Ak nemáte problém so studenými rukami bude to trvať pár sekúnd, ak nie tak len ho položte na teplé miesto  :)

Hodnotenie: 10/10
Obsah: 250 ml
Kúpite na: www.bionatural.sk
Cena: 8,50 €

Okolo prírodných olejov v kozmetike začína byť v poslednej dobe veľký boom! Zasiahol aj vás?
-Missy-








28 komentárov: Leave Your Comments

  1. ja som si kupila predvčerom kokosový olej od purity vision,lebo tento saloos nebol v DM :( ale som s nim spokojná,úplne iná kokosová vôňa/chuť ako tie umelé chemické kokosáče :D tiez aj ujedám,aj sa ním natieram,len do vlasov neviem,či ho môžem použiť,ked sú skôr rýchlo mastiace.asi vyskúšam,čo to urobí :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tá vôňa pravého kokosu je nenahraditeľná :) ak máš mastiace sa vlasy tak ho môžeš použiť ako masku, ktorú necháš pôsobiť a následne opláchneš šampónom, tým pádom do vlasov vsiakne čo má a ten prebytočnú olej zmyješ :) alebo len na poškodené končeky :)

      Odstrániť
  2. zaujímavé že má také všestranné využitie:)) ďakujem za tip
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak a práve vďaka tomu všestrannému využitiu mu ostanem verná :) nie je začo :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. :) určite treba do toho ísť nebudeš ľutovať :)

      Odstrániť
  4. O kokosovém oleji jsem už slyšela, pořád přemýšlím jestli si ho objednat,tvá recenze mě ujistila, takže si ho co nevidět objednám !:)))


    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nikol tak tak ma teší že som pomohla :) Potom daj vedieť ako si spokojná :)

      Odstrániť
  5. Ja mám ho doma a pečiem na ňom a dáva, si ho do vlasov a je naozaj superácky!

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja ho milujem. robím si na ňom kuracie steaky, natieram si ho ako anticelulitídny olej, krém na tvár, mihalnice aj obočie na podporu rastu, na končeky vlasov, na ruky :D proste sa u mňa nestratí. milujem jeho konzistenciu, chuť, vôňu a účinky. je to láska na celý život!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) tak to si presne vystihla ! aj u mňa je rovnako dobre využiteľný :) ten anticelulitídny olej je inak super tip, ešte som ho takto neskúšala, celulitídu síce nemám ale prevencia nezaškodí :)

      Odstrániť
  7. zboznujem kokosovy olej. doma mam trochu inej znacky, ale je to pecka!!

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Přesně tenhle mám a taky si ho nemůžu vychválit :) Používám místo tělovho mléka po holení, občas jako zábal na vlasy, na zuby (trošku vybělí mi přijde, pokud si to jen nenamlouvám a i kdyby ne, aspon dezinfikuje) a taky momentálně na obličej :) Ze začátku jsem se toho trochu bála (mám mastnou pleť s pupínky), ale zkusit se má všechno...A světe div se, používám ho asi týden místo nočního krému na navlhčenou pleť a mám jí o 100% lepší ... Méně se mastí, míň pupínku, paráda ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je super že si spokojná a používaš ho takmer na všetko :) zaujali ma tie zuby to určite tiež ešte dnes vyskúšam !!! :) aj s tou pleťou je to pravda, že síce je to olej, ale na pleť pôsobí veľmi blahodárne dokonca liečivo, môžem potvrdiť aj ja :)

      Odstrániť
  9. tento si uz mala? (http://www.bio-obchod.sk/produkt-4109/kokosovy-olej-panensky-bio-purity-vision.htm) vies mi povedat, ci je kvalitou a pod. horsi? mam v plane si kupit len teraz neviem ktory je lepsi :) dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nemala som ho ale viem, že ho majú v DM aj veľa báb ho používa, ale ja osobne s ním skúsenosti nemám tak neviem porovnať či je lepší alebo horší, no myslím si že ak je to tiež čistý bio kokosový olej za studena lisovaný tak by to malo byť to isté, len iný výrobca. No treba si poriadne prečítať zloženie a či je vhodný aj na vnútorné použitie teda na jedenie, ak nie je tak to nie je pravý olej (mal by mať nejaké logo pravosti) !!! Tento Saloos sa dá kúpiť aj v zdravej výžive :)

      Odstrániť
    2. hej ten co maju v DMke je na jedenie. Dakujem :o)

      Odstrániť
  10. v dm-ke som pozerala po kokosovom oleji no nevedela som sa rozhodnuť či si ho mam zobrať, no v poslednom čase ma kokosovy olej zaujal, a vela som o nom čitala, no asi si objednam tento isty alebo predtym ešte pozrem či nahodou tento nemaju v dmke, lebo ja som tam videla asi iny..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. podla mna si videla purity vision,tento saloos nemaju v dm,uz som sa na to pytala :) ale je vyborny,aj ten ti mozem odporucit :)

      Odstrániť
    2. áno, v DM majú ten purity, ale neviem či je vhodný aj na jedenie prípadne mi to baby napíšte aby som vedela :) ja som zatiaľ spokojná s výrobkami Saloos :)

      Odstrániť
    3. ja som si tiež kúpila ten z DM-ky od Purity Vision, mám ho síce len týždeň, ale som s ním spokojná:-) a je vhodný aj na varenie a pečenie :-P
      T.

      Odstrániť
  11. vyzerá veľmi dobre ! vyskušam :)

    http://martinaobonova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Hodně jsem o těhle bio kokosových olejích četla.. chtěla bych ho a celý bych ho snědla :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Dřív jsem kokos měla moc ráda,ale poslední dobou mi nějak začal vadit.
    Jinak u mě na blogu právě probíhá soutěž a ráda bych tě pozvala blogspot.cz/2013/03/soutez.html#comment-form a potěší mě, když se zúčastníš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Kupuji si ho už několik let a naprosto ho miluju :) Skvělý blog :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Na značku Omega & more nedám dopustiť sú jediný, ktorý dodajú k svojim výrobkom aj BIO certifikát. Majú aj extra panenský aj na varenie - pečenie. a majú o tom strašne vela a dobrých informácií. http://bezchoroby.sk/3-omega-3-aminokyseliny/kokosovy-olej.html

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)