Bronzing powder by H&M

By | 14:20 22 comments

 Prežívam teraz tak trochu busy school days a už ma to prestáva baviť. Dnes som asi väčšinu času v škole prespala. Nepotešil ma ani tento bronzer od H&M, ktorý ma zlákal krásnym zlatým obalom. Myslela som, že bude trochu viac farbiť. Na tvári sa akoby stratí a skoro vôbec ho nevidieť. Využitie tak nájde skôr ako klasický tmavší púder, ale ja ho nevyužívam ani tak. Okrem toho že má takzvaný čínsko-vietnamský smrad má pre mňa aj divnú farbu na tvári...po rozotretí akoby ružovo hnedá...no neviem to celkom dobre popísať, ale celkovo ma až na ten krásny obal vééľmi sklamal. Porovnala som ho s tým bronzerom, ktorý asi každá z nás pozná. Nedajte sa zmiasť farbou na fotke. Možno vyzerá na prvý pohľad výrazne ale stačilo by pár ťahov štetcom a zmizol by nadobro. Teda zanechal by taký menší špinavý fľak otrasnej farby. Cena bola 5,90 eur a ak máte nejaké nápady, ako ho využiť, budem povďačná :D Pripájam aj fotky zo školského outfitu. Keď už bola taká nuda, tak sme sa aspoň fotili :D Pozdravujem vás a posielam kiss ;*

Marry





mobil nestíhal zaostrovať :D

22 komentárov: Leave Your Comments

  1. ten od Essence mám, s tím druhým zkušenosti nemám žádné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Slečny, parfém z giveaway mi ještě nedorazil, mám tušení, že se musel někde cestou ztratit :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to nám nehovor ani zo žartu !! hneď v pondelok sa pôjdeme na poštu informovať, kde nastala chyba. KeĎže balíček mal aj spätnú adresu ale ani k nám naspäť nedorazil, nechápeme kde môže byť problém...určite ťa budeme priebežne informovať..parfém mal veľkú peňažnú hodnotu aj váhu takže aj poštovné nebolo najlacnejšie..sme z toho veľmi sklamané!!.. ostáva len dúfať že si ho niekto neprivlastnil a nemal tak "krajšie" vianoce.

      Odstrániť
    2. Snad se balíček najde, byla by to vážně škoda, určitě dejte vědět, co na poště...

      Odstrániť
  3. Ten essence vyzerá oveľa lepšie a isto bol aj lacnejší.... Škoda podľa mňa má HM pekné obaly ale obsah no neviem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lacnejší bol môžno aj o viac ako polovicu...keby nemal taký výrazný oranžový podtón, bol by ideálny..

      Odstrániť
  4. Ja broznery nepoužívam, ale máš skvelé okuliare..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten H&M vypadá hezky... takový přirozenější, né tak oranžový odstín...

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prirodzenejší je určite..možno svetlým blond typom bude vyhovovať skvelo. Mňa len zaráža, že aj napriek tomu že po otvorení je na prvý pohľad tmavší ako ten essence, po nanesení na tvár je oveľa jemnejší..

      Odstrániť
  6. No práveže mne by možno ten odtieň H&M vyhovoval viac, lebo som úplná beloba. Akurát, že ktorý bronzer od Essence to je, pretože tam sú dva odtiene. Dík :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mam ten essence bronzer pre blond verziu :)

      Odstrániť
    2. Super, ďakujem, tak ten mám, a je na mňa dosť výrazný, s ním musím opatrne, tak mrknem po tom H&M :)

      Odstrániť
    3. :)) nie je začo..ten z H&M je voľným okom v obale ešte tmavší ako ten essence, len po rozotretí sa nejako stratí, tak snáď ti sadne a nebudeš sklamaná ako ja...

      Odstrániť
  7. Moc ti to sluší! Jinak mi přijde, že ten z H&M vypadá přirozeněji.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. zkus od NYC :) chválí ho všechny blogerky a ted uz i ja :) NYC bronzer odstín Sunny :) Stojí asi kolem 60 kč a je nejlepší! :) + zrcátko :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujém ta tip :)) si veľmi milá..ale ten už mám tiež a na môj vkus je veľmi do oranžova ..:/..hľadám niečo výrazné ale v odtieňoch tmavej hnedej..dymovej.

      Odstrániť
  9. Minule som na youtube pozerala jednu holku z Ameriky a tá chválila púder od Elfu, z rady Studio v odtieni Coco, že to je pre ňu najlepší brozér :)) na fotkách vyzerá ozaj do hneda :)

    Nius07

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ten z HM na mna posobi ako puder a nie bronzer :) skoda ale obal je pekny :D
    ten od essence nemam, ale trosku mi vadi ze je do oranzova :/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)