Essence for lips part I.

By | 10:25 19 comments

Ahojte kočky, 
dnes som mala voľno a vďaka počasiu som z domu nevystrčila nos. Robila som si poradok v kozmetickej taštičke a redukovala počet leskov, ktoré nosím vždy so sebou. Zistila som, že značka Essence je čo sa týka pier pre mňa asi najistejšou voľbou. Samozrejme, že mám aj lepšie a kvalitnejšie, tie sú ale aj drahšie a farby nie vždy mne vyhovujúce. Cenou, výberom aj farbami je Essence naozaj najlepší. A povedzme si otvorene, na bežné nosenie do školy, alebo na nákupy sa len málo žien líči leskami Chanel, alebo Dior. Lesky používam prevažne v "nude" odtieňoch a práve Essence ponúka široký výber. Nie všetky sa dajú zohnať priamo v predajniach, ale môžte skúsiť aj stránku babybaby.cz, kde sá ešte dajú zohnať niektoré kúsky z limitiek a podobne. Vlastním aj niekoľko rúžov tejto značky a tie vám nafotím v ďalšej časti článku. Na dnes by toho bolo už veľa a nechcem vás unudiť. Ceny všetkých si už nepamätám, ale bude to okolo 2 eur. Budem rada ak mi napíšete, aké lesky máte najradšej vy (značku, farby,) a  či preferujete lesky alebo rúže.
Krásny zvyšok dňa

Marry ;*


Začnem najvýraznejším odtieňom, ružovo-fialovým. Je výraznejší než ostatné, ale na perách po rozotretí určite nesvieti na kilometre. Ostáva jemný fialkový. Bežne si takéto farby nekupujem, ale tento ma veľmi milo prekvapil a nosím ho veľmi často. Vzhľad tváre osvieži a prebudí. Oživí tak aj jemnejšie bežné líčenie. Výdrž je obyčajná, ako u všetkých klasických leskov. Rovnaká bude aj pri ostatných v tomto článku. Konzistencia je krémovejšia, nie je vodnatý. Vodnaté lesky priam neznášam. Pery nevysušuje ale naopak krásne hydratuje. Niekomu nemusí vyhovovať aplikátor, ktorý je trochu nezvyčajný. Myslím, že tým z nás ktoré maju pery klasické a v normálnej veľkosti bude vyhovovať. Tie ktoré majú pery plnšie a väčšie ako býva zvykom si na neho ale určite tiež zvyknú. Stačí si nájsť spôsob nanášania, ktorý vám bude vyhovovať.


Tento lesk má krásnu farbu. Využiť sa dá ku každému líčeniu. jemnému či výraznejšiemu. Konzistenciu ma riedšiu ako predošlý a následujúci lesk, ale nie až priveľmi. Vodnatý určite nie je. Nie je to nič strašné, ale ako som už spomínala, viac mi vyhovujú tie krémovejšie.  Nelepí a výdrž ma klasikú. Aplikátor je klasický, je širší ako na obrázku. Odfotila som ho zboku, aby ste mohli vidieť názov odtieňa.


Light candy je neutrálny, mliečny odtieň. Farbí len minimálne, ale svojou konzistenciou mi vyhovuje najviac. Musím spomenúť vôňu, ktorá je božská. Vanilka zmiešaná ešte s niečím, neviem čím:D Je krémový, hydratačný a tým, že jemne zosvetlí pery alebo aj rúž, ale pritom ostane prirodzený ho používam najčastejšie. Je tak príjemný, že by som si ho najradšej dávala aj pred spaním :) 


 Balzám alebo pomádka v krásnom kelímku, krásnej jemnej farby. Kto by odolal. Krémový, hydratačný, slabšie parfúmovaný. Nie je mastný až prehnane, skôr naopak. Vôbec nelepí ani nezanecháva pocit mastnoty. Tento si neodopriem ani pred spaním :)

Odtiene idú zdola nahor tak, ako sú postupne opisované v článku.


19 komentárov: Leave Your Comments

  1. Priznám sa Essence lesky moc rada nemám. Inak, ale používam všetko možné. A nedávno som sa namotala na Rimmel veci, ktoré som zistila, že sú celkom fajn. Inak najobľubenejší asi La Roche-Posay rúž...hydratačný, farbný proste super!

    alliknowaboutcosmetics.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za tip :) určite sa po ňom mrknem ;)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. ten som ešte nemala, ale chystám sa vyskúšať

      Odstrániť
  3. Já mám od Essence lesko-balzám, lesní plody a je tedad vážně úžasný... na 29Kč? super kauf...

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne to sa mi na nich páči..lacné, voňavé..vystihla si to Jani, super kauf :)

      Odstrániť
  4. Od Essence jsem měla Stay with me i tento odstín, ihned jsem si ho zamilovala! Nejen díky jeho "cukrové" barvě, která je na puse nádherná, ale i díky aplikátoru, který vyhovuje nanášení! U nás bohužel tuto barvičku přestali prodávat, tak už ho nemohu sehnat, jinak by byl mým stálým doplňkem kosm. taštičky! :)
    Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skús sa pozrieť na stránku ktorú som spomenula babybaby.cz, myslím že tam ich ešte majú...aplikátor vyhovuje aj mne..stretla som sa s tým že niekto na neho nadával..ale neviem čo mu mohlo vadiť :D

      Odstrániť
  5. Od essence mají super lesky :)))
    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten xxxl jsem měla a co se týče stay with me, brousí, si na něj zuby :) ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. stay with me je minimálne o dve triedy ak nie o tri lepší než ten xxxl, takže rozhodne ho vyskúšaj, kým sa ešte predávajú.. :)

      Odstrániť
  7. preferujem rúže. lesky mám ale prevažne od essence, mám ich rada. najmä xxxl shine a stay with me, u ktorých zasa oceňujem sýtu farbu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám doma viac rúžov ako leskov ale rúže používam asi 4 dokola a lesky všetky..,niečo na tom bude :D..a tiež som zistila že prevaha leskov je od essence :)

      Odstrániť
  8. Ja som lesky od essence este neskusala, niejako ich regal vzdy obchadzam. Veci ktore som od essence vyskusala ma skor sklamali okrem tienov na obocie ... ale ak mam pravdu povedat tak ruze a lesky by som si kupit mohla ved tie nemusia byt kvalitne teda aspon ja si na tom nezakladam. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. essence nie je značka z ktorej by som si sadla na zadok, ale presne ako píšeš, sú veci , ktoré nemusia byť neviem ako kvalitné nato, aby splnili hlavnú funkciu..:)) odporúčam ti stay with me, asi najlepšie lesky od nich, takže keď už, tak tento..inak som u nich tak isto spokojná najviac so sadou na obočie,podkladovou bázou na oči a aj niektoré tiene majú fajn, no a nakoniec lesky na pery.. inak preferujem aj ja iné značky pri výbere ostatných kozmetických produktov :)

      Odstrániť
  9. Já měla ten XXXL shine a letěl do koše, nevím, jestli špatná série nebo co, ale děs a hrůza, vůbec nedržel na rtech, matlal se, barva dělala čmohy. Recenze ZDE
    Blondies z BlondiesBOOK

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hmm, ako som spomínala je riedši ako zvyšné, ale ani čmohy ani nič podobné nerobil..trošku horšie držal , vďaka tej riedkej konzistencii..ale dá sa to prežiť..ale mám pre teba typ, takéto lesky nemusia hneď letieť do koša..to by bola škoda najmä preto akú peknú má farbu..stačí nožnicami alebo niečím ostrejším vybrať hrdielko lesku a doplniť lesk niejakým mastnejším alebo hustejším..stačí málo..založiť naspäť hrdielko a poriadne aplikátorom premiešať obsah aby sa zjednotil..a hotovo..nový lesk a krásnou farbou a príjemnou konzistenciou je na svete :))

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)