Make up of the day ☜♡☞ Blue

By | 14:25 11 comments





 Čas na zmenu ! 
Neviem ako dlho tu chce Zima ešte oxidovať a ako dlho ma bude ešte  baviť  chodiť do školy a riešiť všetky problémy, ale musela som nejako prelomiť stereotyp. Z blond ombré sa stalo modré a zo zemitých očných odtieňov tiež. V živote sú prelomy, kedy každý z nás potrebuje niečo zmeniť, aby mohol pokračovať ďalej. Ja som začala vlasmi. Líčenie pozostáva najmä z modrej Diamond ceruzky z Avonu. Trblietky síce má, ale rozhodne to nie je to, čo sľuboval obrázok v katalógu. U Avonu som si na to ale už zvykla. Objednala som si ich v troch rôznych farbách a urobím na nich aj samostatnú recenziu. Ďalej som použila  čierny tieň na zvýraznenie  a čiernu linku. Na spodok viečka som použila čiernu ceruzku Barry m a aj trochu fialového tieňa pre oživenie. Bielym som doladila vnútorný kútik oka a oblasť pod obočím. Obočie som vytvarovala štetcom Zoeva na linky z rady Bamboo a paletkou od H&M. Osobitne postup a použité produkty nebudem znova písať, lebo je to presne to isté ako vždy a na všetko som už písala aj recenzie. Budem rada ak mi napíšete ako zvládate a prežívate túto nekonečnú zimu vy a či sa chystáte podstúpiť nejakú zmenu, alebo niečo podobné. Ja sa musím priznať, že sa začínam aj zdravšie stravovať, tak uvidíme, ako dlho mi to vydrží. Tento víkend musím venovať škole, takže si veľmi neoddýchnem, ale tým, ktorí oddychovať môžu a budú, už teraz prajem naozaj krásny a vydarený vikend.

Marry ;*





11 komentárov: Leave Your Comments

  1. Moc se mi to malování očí líbí.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super vlasy aj líčenie :) krásna si :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. OU jééé! Toto si trafila krásne. A krásne fotky. Aj ja chcem taky fotak ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani ďakujem, no a foťak je základná zrkadlovka Nikon

      Odstrániť
  4. Na to, jak nemam ráda modré stíny, tak toto je perfektní! Hlavně ty odstíny :)
    Blondies z BlondiesBOOK

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. modré nejako nemám v obľube ani ja..ale toto je taký príjemný kompromis :) ďakujem

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)