Make up Paletka H&M

By | 13:35 20 comments

Sú veci, ktorým nikdy neodolám. Jednou z mojích slabostí je pekný obal. Samozrejme, že len pekný obal nestačí, no keď sa krásny obal  spojí so šikovným obsahom, nie je čo riešiť. Táto malá šikovná paletka obsahuje všetko čo má mať. Trio základních tieňov na oči, ktoré budu sedieť každej žene a ako plus trio tieňov na obočie. Líčenia, ktoré sa dajú vytvoriť s takouto zostavou farieb si môžete pozrieť v naších predošlých líčeniach  TU TU. Štetček s aplikátorom nebudem rozoberať. Je tam do počtu, ale v zúfalých situáciach sa zíjde aj ten. Tiene sú tak akurát pigmentované, aby ste nepôsobili zmaľovane. Takže aj začiatočník si s ňou poradí. Musím podotknúť, že ten kto hľadá čierno čierny pigmentovaný očný tieň by bol sklamaný. Tento je vhodnejší skôr na bežné nosenie, ako na extravagantné tmavo čierne výrazné líčenie, aj keď dymové líčenie sa dá dosiahnuť určite aj s touto paletkou. Svetlý tieň je príjemne telový a bolo trošku ťažšie ho vôbec na fotografii zachytiť, keďže krásne splýva s farbou pokožky.To ale neznamená že je slabo krycí, skôr naopak. Pigmenatáciu ma veľmi peknú.  Na oku potom pôsobí prirodzene a decentne. Na paletke sú aj obrázky ako tiene vhodne skombinovať a postupovať v líčení pre začiatočníčky, čo sa mi veľmi páči. Celkovo je paletka veľmi dobre riešená. Je pekné, šikovná a nezaberie vám veľa miesta. Hodíte ju do kabelky a máte postarané o oči aj obočie, čo je základom pri úprave každej ženy. Pri kupovaní však buďte obozretné, kupujte len tie, ktoré sú zabalené vo fólii a dokonca aj tú si nechajte skontrolovať pri pokladni predavačkou. Stalo sa mi totižto, že po otvorení bola paletka už skúšaná a musela som ju ísť vymeniť. Cena paletky je 5,99 eur. Čo na ňu hovoríte. Máte radšej neutrálne farby, zemité, alebo naopak výrazné?
V predstihu vám už prajem krásny víkend, užite si ho a oddýchnite si. Kiss ;*
Marry





20 komentárov: Leave Your Comments

  1. http://eeverywomen.blogspot.sk/ kukk moj blog tiež :) len teraz zacinam ale neviem to rozbehnut :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já po tady těch stínech pokukovala v H&M a jsem docela ráda, že jsem se neunáhlila a nekupovala podle obalu. Jak máš ty swatche na ruce, tak se mi ty barvy moc nelíbí a na mně skoro žádné stíny, které nemají máslovitěkší konzistenci ani neudrží. Díky za recenzi
    Blondies z BlondiesBOOK

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Farby naozaj vyzerajú inak na paletke a inak na ruke. Čakala som že hnedý bude viac hnedý. Je trošku tmavší, ale svoje využitie si nájde. Som rada že recenzia mala zmysel :))

      Odstrániť
    2. naneštěstí pro mě, jsou to odstíny hnědé, ve kterých vypadám jak panda :D

      Odstrániť
  3. Tuto paletku som obzerala davnejsie ale vtedy som ju nakoniec nehala tam, ked som si povedala, ze ju skusim uz ju nemali :-(
    A s tym odolavanim pri veciach s peknym obalom mam aj ja problem :-) Este aj vodu na pytie som si na strednej skole v obchode vyberala podla toho ako vyzerala flaska. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. farby sú trošku iné ako človek očakáva ...neviem aké farby vyhovujú tebe, ale možno by si bola sklamaná..aj preto som túto paletku recenzovala a ukázala na ruke..nie je zlá, len odtiene sú na prvý poľad zavádzajúce... a k tým obalom..:))) sme na tom absolútne rovnako..či ide o kefku na zuby, vodu..je to jedno :D

      Odstrániť
  4. Odstíny pěkné, ale ty stíny dělají takové podivné šmouhy? :-O Jinak se vůbec nedivím, že si obalu neodolala, to se jim povedlo :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Šmuhy nerobia, to len ja som ich na ruku nanášala tým pribaleným aplikátorom, a keďže som ním urobila len tenký pásik, tak som xcela rozotrieť ešte zvyšok tieňa čo ostal na aplikátore, aby ste farbu videli trocha lepšie...no a obal je bezkonkurenčný :))

      Odstrániť
  5. veľmi dobre vyzerá tá paleta !

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Teda HM ma čím ďalej viac prekvapuje.Páči sa mi to riešenie tiene na oči aj obočie v jednom. Obal je tiež krásny,a neviem či aj táto má-ale veľmi som si obľúbila aj to magnetické zatváranie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka odpisujem trošku neskôr ale predsa a poteším ťa, lebo aj táto má presne to magnetické uzatváranie :)) Už som urobila recenziu aj na Bronzér od H&M a z toho som trošku sklamaná, ale táto paletka sa im podľa mňa veľmi podarila !! V poslednej dobe sa maľujem len s ňou..

      Odstrániť
  7. farby su velmi pekne, urcite aj kvalitne. mam jednu paletku z HM a som s nou veeelmi spokojna :)
    a ta cena....no nemam co dodat :D super!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yvetka presneee..farby sú super, balenie je super aj cena..všetko..takito si ju nemôžem vynachváliť a už sa maľujem len sňou :)

      Odstrániť
  8. Na paletce se mi stíny moc líbí, ale jak je máš na ruce, tak už tak hezký nejsou :/
    Nikus

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Foťák trošku zožral farby, ale sú naozaj trochu svetlejšie..mne to ale vyhovuje..sú to totižto také chladné a nie teplé odtiene..a také som preesne dlhšie zháňala..

      Odstrániť
  9. Paletka má krásný obal, taky jsem jedna z těch, které na obal hodně dají :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. obal robí veľa..čo si budeme hovoriť :)))

      Odstrániť
  10. Na kolik prisla? ja ji tam videla, ale cenu jsem nenasla..:/

    www.evzuu.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)