Pre lesklejšie a pružnejšie vlasy ....

By | 15:00 17 comments

Opäť víkend, opäť pracovný :( Našťastie mám trochu času sa vám povenovať :) Nedávno ako ste už postrehli sa nám naskytla možnosť otestovať produkty od firmy Schwarzkopf. Produkty na telo sme už vyskúšali a napísali o nich aj článok *TU. Teraz sú na rade produkty na vlasy, na ktoré bola potreba viac času. Ide hlavne o šampón a kondicionér Gliss kur s novým zložením a to Marrakesh olejom a kokosom pre viac lesku a pružnosti bez preťaženia vlasov.
Výrobca na obale uvádza: "Máte normálne až namáhané vlasy? Šampón (kondicionér) Marrakesh olej a kokos so vzácnym ošetrujúcim olejom uľahčuje rozčesávanie a poskytuje hĺbokvú starostlivosť bez zaťaženia vlasov. Nová regeneračná receptúra s Komplexom tekutého keratínu regeneruje poškodenia na povrchu, ako aj vo vnútri vlasov." 


Ako to hodnotím po mesiaci používania ja? Šampónmi a inými prípravkami od Gliss kur som nebola nikdy nejak ohromená. Vyskúšala som ich už mnoho niektoré boli lepšie niektoré boli horšie. Takže od tejto novinky som tiež neočakávala nejako veľa. No musím povedať, že som ostala milo prekvapená. Už po prvom použití som videla ten rozdiel. Len esencia kokosu v nejakom prípravku, je pre mňa znamením, že nejaký ten efekt by to malo mať. Preto som za skôr zamerala na účinky tohto vzácneho marrakesh oleja. 
Šampón používam klasicky, nanesiem nie veľké množstvo na vlhké vlasy poriadne napením a zmyjem. Pre tých, ktorí si potrpia na penivosť šampónu určite sadne, okrem toho počas úmývania sa rozplynie tá úžasná vôňa kokosu!! ...oxx... Následne nanesiem do vlasov kondicionér a necham pôsobiť aspoň tých 15 minút. Vlasy si potom opláchnem a už počas toho oplachovania cítim aké sú moje vlásky čisté, jemné a voňavé!!! Na záver vlasy už len jemne prečešem hrebeňom so širokými zúbkami, aby som ich zbytočne nepolámala. Vďaka balzamu mi rozčesávanie nerobí nejaký veľký problém. Po vysušení moje kučery sú ako znovuzrodené!!! Na moje prekvapenie krásne držia tvar, sú pružnejšie a vyzerajú zdravšie a sú nádherne leské!!! Môj priateľ ich milujeee ... Aj keď v šampónoch už mám svojho favorita určite ho budem často striedať s týmto :) Vyskúšali ste ho už?

-Missy-



bez blesku
s bleskom


Zloženie: Aqua, Cetearyl Alcohol, Citric Acid, Quaternium-87, Dimethicone, Isopropyl Myristate, Argania Spinosa Kernel Oil, Cocos Nucifera Fruit Extract, Panthenol, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glyceryl Stearate, Propylene, Glycol, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Ceteareth-20, Phenoxyethanol, Dimethiconol, Parfum, Methylparaben, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionone, Cyclomethicone, Linalool

17 komentárov: Leave Your Comments

  1. krásne vlasy! ešte som ho neskúšala ale určite vyskúšam lebo Gliss Kur mám veľmi rada..a kokosová vôňa,to môže byť naozaj skvelé:)

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) určite ak používaš gliss kur tak ani tento ťa nesklame :) ten marrakesh olejček fakt robí zázraky hlavne na suché poškodené vlasy :)

      Odstrániť
  2. môžem súhlasiť! prvý šampón, ktorý lesk sľuboval a aj mi ho dodal :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čítala som tvoju recenziu a som rada, že sa zhodneme :)

      Odstrániť
  3. Keď som žila na Slovensku tak boli u mňa šampóny gliss kur v prvej päťke obľúbených. Ale v Kanade značku Schwarzkopf nepredávajú :( Ešte som si ani nestihla prečítať recenziu ale keď som videla obrázok tak som si povedala, že ich musím niekde zohnať hneď som kukla na ebay a tam si kúpila šampón aj kondicionér síce to mám vďaka poštovnému predražené ale moja radosť bude stát za to ... potom som dočítala recenziu a som happy že si s ním spokojná. Moje vlasy sú podobné tvojím až na to, že ja si ich pravidelne žehlím takže dúfam, že výsledok bude aj u mňa rovnaký.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je veľká škoda že u vás túto značku nedostať :( ale vďaka Bohu za ebay náš každodenný :) no naozaj musím povedať že šampón aj kondicionér predčili moje očakávania a môžem vám ich odporučiť ďalej :) samozrejme každá máme iné vlasy a čo je príjemné mne nemusí byť ostatným ... ale verím, že aj ty s ním budeš spokojná, keďže píšeš že máš podobný typ vlasov :) prípadne daj potom vedieť :)

      Odstrániť
  4. kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasne kucierky!!! zavidim (v dobrom)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. A nemastia sa ti po ňom vlasy? Mne sa totižto mastia po každom šampóne....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie nemastia, ja mám totiž opačný problém, že mne 90% prípravkov vlasy ešte vysušuje

      Odstrániť
  6. Šampónek používám a jsem nadmíru spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tento som ešte nemala :) ale skvelá recenzia ...čiže určite vyskúšam ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Holky každý tricholog vám řekne že silikony ne...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tento som ešte nemala http://www.skmoda.sk/37/arganovy-olej

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)