Star of the day...

By | 8:00 16 comments




 Victoria je žena ktorú nemusím predstavovať. Nemám žiadne ikony, ani vzory, ale túto ženu uznávam po každej stránke. Pri pozeraní jej outfitov mi nedalo si ich nechať len pre seba. Pridávam pár obrázkov jej kabátov. Má ich niekoľko, ale každý jeden je "originál". Jednoduchosť a zároveň luxusnosť a prepracovanosť. Zameria sa len na jeden detail, buď farbu, alebo nejakú zaujímavú ale zároveň nenápadnú aplikáciu ako je napríklad golier z kontrastného materiálu. Takýto štýl zbožňujem a kiež by som disponovala na mojom účte takými ciframi ako ona..chodili by sme zrejme rovnako oblečené :D 
Kabelka na poslednej fotke je z jej kolekcie na jar 2013 a ja pri pohľade na ňu slintám až po zem. Výrazná a predsa nevtieravá. 
Victoria Beckham je pre mňa hviezdou nie len dňa.


Marry








16 komentárov: Leave Your Comments

  1. aj mne sa veru páči,pre mňa jednoznačná ikona

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Victoria je len jedna...je vážne top

      Odstrániť
  2. Victoria:)) I mě se líbí její kabátky:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie kabáty sú dokonalé, škoda že nie sú dostupné pre každého :/

      Odstrániť
  3. Také obdivuju její styl. Ta kabelka ! Dokonalá !

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jako ona ma uplne top styl, miluju veci, co navrhuje

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Po té kabelce také slintám!!!♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vidím kočky, že sa vám Vic páči a teda máte rovnako skvelý vkus ako ona.. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Slovicko "classy" ju vystihuje najlepsie !! Dufam ze sa nenahnevate ak poviem za všetky, ze rady privítame viac príspevkov o Victorii ✌💋😉

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)