Zoeva - Smoky Shader (234)

By | 13:35 13 comments

Zdravím vás kočky, 
predčasom sme avizovali novinky z radu Zoeva, konkrétne novučičké štetce. Ten kto je v kozmetike a make upe trochu zbehlejší vie, že aplikácii štetcami (kvalitnými) sa len tak niečo nevyrovná. Áno viem, že mnoho maskérov a vizážistov používa pri práci dodnes prsty, ale na to, aby ste si to mohli dovoliť, musíte byť vážne trieda.  Po kozmetických štetcoch siaha aj tak väčšina z nich a nevedia si ich vynachváliť. Štetce by sme mohli rozdeliť podľa použitia na dve základné skupiny a to na tie, ktoré sú určene na tvár a tie, ktoré používame na oči. Dnes sa pozrieme, na čo je dobrý napríklad taký Smoky Shader :)


 Štetec dorazil pekne zabalený v taštičke, ktorú vidíte. Je uzatvárateľná na taký gumový zipsík. Naozaj ma milo prekvapil taký pekný a mnohorako využiteľný obal. Samotný štetec je celkom pekne zastrihnutý, nepelichá, je pevný a odolný. Aj po umytí si stále drži svoje kladné vlastnosti. Mnoho z vás si povie na čo je takýto štetec dobrý. Svoje využitie nájde pri nanášani očných tieňov akejkoľvek konzistencie. Pigmenty, sypké, pudrové ale aj krémové tiene. Čím sa líši od aplikácie prstom, alebo inými nekvalitnejšími napodobeninami je zjavné z obrázku. Zatiaľ čo so štetcom je tieň omnoho precíznejšie a presnejšie nanesený, jednoliatejší a sýtejší, prstom je to mazanica neurčitého tvaru a ešte aj slabej monoklovej (modrina pod okom) farby. Tieň aj farba dostanú celkom iný rozmer a to len vďaka použitiu štetca, ktorý je na to určený. Čo poviete, trošku rozdiel, však? Často sa stretávam s tým, že po kúpe očných tieňov je veľa ľudí nespokojných s tým ako vo finále vyzerá na oku. Či už slabou pigmentáciou, výdržou a podobne. Pritom stačí zvoliť správny nástroj na aplikáciu a je to. Čo na to hovoríte? Čím si aplikujete make up, alebo tiene na oči vy? Blížia sa sviatky a tak vám aj s Missy prajeme, aby ste si oddýchli a načerpali čo najviac nových síl. A nezabudnite že s úsmevom ide všetko ľahšie :))
Marry ;*


13 komentárov: Leave Your Comments

  1. mám doma a jeden z najoblubenejsich zatial :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Má super obal! Zoeva si dala záležať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne to som si povedala, keď mi štetec prišiel..dali si zááležať :))

      Odstrániť
  3. ja sa tiež chystam na recenziu štetca a inak krásny odtien ma ten pigment, mne prišla taká kávová hnedá :) ale asi by ma viac potešili tieto veci..:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ox..a ja by som brala zas radšej ten kávovo hnedý..to si mi ani nemala písať, teraz chcem aj ten :D

      Odstrániť
  4. Wow tak ten musím mít! a ty pigmenty nemají chybu, fialová - moje oblíbená :) moc fajn recenze ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u mňa vedie skôr hnedá, ale tebe by fialová rozhodne pristala :)

      Odstrániť
  5. Oh I love the purple eyeshadow,stunning color!

    xoxo Pakize

    Madame Keke

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aj ja sa uz chystam na nákup zoeva stetcov :) a asi som nepochopila,ten tieň bol darček?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som si predvcerom kupila podobny - znacka Coastal Scents na www.mix-cosmetix.sk. Kvalitny prirodny vlas - odporucam.
    S pozdravom, Julia

    OdpovedaťOdstrániť
  8. brutálna farba, krásne pigmentovaná. štetček bol skvelá kúpa !!!!

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)