First spring OOTD

By | 9:07 22 comments
Krásne slnečné popoludnie všetkým! :) Ako som už na fb avizovala, s novým ročným obdobím prichádza aj nová inšpirácia. Preto som rada, že konečne môžem po roku prevetrať svoj šatník. Jar je moje najobľúbenejšie obdobie, preto som sklamaná, že sa  postupne začína vytrácať hranica medzi zimou a letom :(  Slniečko je síce krásne žiarivé a horúce, ale ešte zradné, preto oblečenie netreba podceňovať. Večery a rána sú predsa len ešte dosť chladné a podľa predpovedí sa ešte má ochladiť. Ale napriek tomu s z prvých slnečných lúčov veľmi teším tak ako aj vy a dúfam, že nám takéto krásne počasie ešte dlho vydrží :) Ja som mala dnes v práci konečne voľno tak sme mohli niečo pofotiť, snáď to bude pre vás aspoň trochu inšpiratívne. Zvolila som kúsky ktoré mám veľmi rada, a ktoré pomerne často teraz nosievam. Pohodlný asymetrický sveter, ktorý ochráni pred chladným vetrom a klobúčik zasa pred ostrým slnkom. A čo v týchto dňoch nosíte najradšej vy?

-Missy- 













Photos by M.B

White hat, Grey cardigan, Black Leggins, Grey silver heels boots, Burgundy bag, Louis Vuitton

22 komentárov: Leave Your Comments

  1. krásný outfit, moc ti to sluší a ta kabelka je super! :-)

    T.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Vďaka Vera, mám šikovného priateľa :)

      Odstrániť
  3. topánky sú zaujímavé a parádne! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka, už ich mám asi 3-4 roky, myslela som že už si ich ani neobujem, ale mám ich rada a hodia sa takmer ku všetkému :)

      Odstrániť
  4. hezké fotky, závidím ti tu odvahu nosit klobouk, taky bych chtěla, ale u nás v zapadákově by na mě každý hleděl jak na ... ;) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niki vôbec sa nemusíš báť nosiť klobúk, ak sa ti to páči :) Čo tam po ostatných ... Ak na teba budú zazerať tak len preto, že budeš kočka :) Ja mám tiež občas pocit že žijem v zapadákove :D kvôli tým pohľadom ale čo už, snažím sa to ignorovať :)

      Odstrániť
  5. Nádherné fotečky a celkově o tobě ani nemluvím! Jsi nádherná :)!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Deniska ďakujeeeem :-* ty vždy vieš potešiť a polichotiť ;)

      Odstrániť
  6. Odpovede
    1. Ďakujem, ale už tiež majú čo to za sebou :)

      Odstrániť
  7. WOW! Teeda, vyzeráš úžasne. Tomuto hovorím štýl, pretože všetko spolu ladí, hoci je každý kúsok špecifický. Neznášam, keď niekto nazýva štýl mix všetkého, čo doma nájde a hodí to na seba.
    Prosím ťa, kde si kúpila tie legíny??? Strašne dlho hľadám legíny s imitáciou kože a neviem ich nikde nájsť...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jééj ďakujem :* Tiež mám ten istý názor na kombináciu všetkého možného, mne sa páči jednoduchá a nadčasová elegancia, ale tým nechcem povedať, že každý deň chodím oblečená tip top :D
      Legíny mám z Anglicka, je to značka Insanity, ktorá vyrába práve takéto rôzne kožené kúsky. Neviem či u nás sa dá kúpiť, tiež som dlho hľadala tie pravé a tieto mám už asi 3 alebo 4 rok a stále sú ako nové! Skús mimibazar sú tam nejaký predajcovia týchto anglických značiek alebo ak máš paypal tak vyskúšaj ebay :)

      Odstrániť
  8. Veľmi pekný outfit, všetko spolu tak pekne ladí a ten asymetrický sveter je proste naj! :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jsi velmi zlatá, moc Ti to sluší... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. posledne 4 fotky su super, inak nema tu premiera kabelka z wishlistu?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Evie :) Áno je to presne tá z wishlistu, mám z nej veľkú radosť :)

      Odstrániť
  11. Topanky a kabelka su the best :) fakt uzasne :) velmi ti to pristane!

    Tina z Make up Addict

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc hezké, za kabelku a boty dávám k jedničce několik hvězdiček.
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ďakujem vám všetkým za krásne komenty :*

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Veľmi pekný outfit:) a zaujímavý blog ;)

    http://sajmafashionsecret.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)