Gold watch "LEGEND"

By | 11:53 12 comments
Dlho som hľadala pekné zlaté hodinky, ktoré by sa mi hodili k môjmu šatníku. Keďže som neodolala "Jacobskám",  ktoré sú v ružovom zlate, potrebovala som aj nejaké klasické, jednoduché zlaté. Nechcela som nič predražené, ale zas ani žiadne šmejdy. Našla som tieto a zamilovala som si ich. Majú krásny okrúhly, nadčasový ciferník s nastavením dátumu. Veľmi mi vyhovujú. Kupovala som ich v Košiciach v zlatníctve a už si presne nepamätám ich cenu, ale pohybovalo sa to niekde okolo 70 eur. Za takéto hodinky je to myslím skvelá cena. Nosím ich veľmi často k rôznorodým outfitom a dokonale som sa s nimi zžila. Navyše sa mi veľmi páči názov tejto značky. LEGEND...krásne sa to číta, píše aj vyzerá. Majú krásne luxusné balenie a aj  na taštičku v čeveno zlatej kombinácii sa neviem vynadívať. Jedným slovom spokojnosť po každej stránke. Čo vy a hodinky, nosíte ich? Poznáte značku Legend? Meníte podľa ročných období farby a štýly hodiniek? Ja to striedam a na leto využívam všetky, od bielych cez čierne až po zlaté.
Na slovenskom trhu dlho chýbali hodinky, ktoré by svojou kvalitou prevyšovali cenu. Riešenie tohto problému sa stalo našou prioritou a od roku 2001, získaním značky "Legend" sme ho vyriešili. Po desať ročnej skúsenosti vieme, že to bola správna voľba, a ocenili to hlavne predajcovia, ktorí sú zároveň aj hodinármi. Výrobky značky Legend poznáme podľa toho, že majú kvalitný strojček, sú vyrobené z prvotriednych materiálov, ktoré zaručujú dlhú životnosť a ich nadčasový design je samozrejmosťou. 

Marry





12 komentárov: Leave Your Comments

  1. Tenhle typ mi moc nesedí, ale tobě jdou hezky, jsou krásné :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sorry, podľa mňa vyzerajú strašne lacno. Ako také "šmejdy" z trhu :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hodinky sú v prvom rade kvalitné, to je pre mňa najpodstatnejšie,s tým, že sa nebudú páčiť každému som samozrejme rátala :) Na trhy nechodím, takže to porovnať nemôžem, ale v zlatníctvach je tento typ hodiniek najklasickejší, potom sa cena už len stupňuje v závislosti na značke.

      Odstrániť
    2. Ahoj :) S tými hodinkami som to nemyslela v zlom, mne sa práveže typ "jacobsiek" páči. Akurát mi strašne pripomínajú "zlaté" hodinky, ktoré sa kedysi predávali na blšákoch. Pravdupovediac, ja si fashion hodinky ani nekupujem. Mám doma dva superluxusné kúsky automatických hodiniek, takže aspon 5 rokov žiadne nové na svojej ruke neuvidím.
      Inak, váš blog som objavila len včera a veeeľmi sa mi páči.

      Odstrániť
  3. Ďakujem za každý názor, tento článok som sem dala ako tip pre vás na možno nie tak veľmi známe hodinky, ktoré sú kvalitné a navyše cenovo prístupné. Teší ma, že väčšine z vás sa páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)