Konečne slnko, konečne JAR !

By | 12:12 10 comments
Je to túú..aj vy sa tak veľmi tešíte? Táto zima bola nekonečná a svoj kožúšok som odkladala na 5 krát, ale zima sa stále vracala. Tento raz je to už definitívne a so zimou odišla aj zlá nálada, či depresia. Ráno ma prebudili lúče slnka dopadajúce na moju posteľ..krásny pocit. A bude už len lepšie ! :)) Krásny víkend všetkým :)
MARRY

10 komentárov: Leave Your Comments

  1. Juuuj, veď to ja mám rovnaký pocit. Keď mi ráno do izby svieti slniečko, ešte si schválne nechávam vytiahnutú roletu, aby som tu nemala ako v bunkri a ráno sa zobudím s lepšou náladou. Tá zima bola fakt neskutočne dlhá, ale je koniec a aj tej spomínanej depresie :D

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. presne, presne..hneď sa lepšie vstáva, keď do izby prekukne slniečko po tej dlhočiznej zime :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. presne tak konečne :) možme si začať užívať slniečka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tiež som happy, že už bude konečne teplo! :) Včera som dokonca prvýkrát vytiahla šaty a koženku, takže spokojná som bola strašne :)
    * * *
    Pozývam vás na moju prvú giveaway, hrá sa o 4 produkty, ak máte záujem, budem veľmi rada ak sa zúčastníte! :) http://lyanellebeast.blogspot.sk/2013/04/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiež sa strašne teším, že ma už zobúdza slnko a vonku je teplo :) Bolo na čase!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ved konence, ta zima bola fakt nekonecna!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)