Max Factor - Giant Pen Stick

By | 19:53 13 comments

Kvalitné výrobky, aké má Max factor nás s Missy poslednú dobu celkom pohltili. V naších kozmetických taštičkách dominuje práve táto značka, ktorá ma nielen kvalitné výrobky, ale aj široký sortiment a hlavne prijateľné ceny. Určite už všetky poznáte Chubby stick lip balm od značky Clinique. Má ich už takmer každá blogerka a to v celej sade všetkých odtieňov. Predávali sa samostatne, ale aj v sadách. Ja osobne využijem 2, možno 3 odtiene  a to by bol drahý špás pri osobitnom kupovaní tak drahých balzámov a zároveň  zbytočnosť pri kúpe celej sady. Navyše sú to len balzámy a ja mám radšej niečo viac "rtenkové". Cenou, farbou aj konzistenciu ma zaujal Max Factor a ich Giant pen stick. Vo fun-parfumériách  práve prebieha skvelá zľava a tak môžte vlastniť ten svoj odtieň za 5 eur a nejaké drobné. Konzistenciou sú krémové, sýte. Pery krásne vyhladia, zarovnajú a nezanechajú lepkavé. Pokial nejete ani nepijete, super držia. Nezlievajú sa ani netvoria ryhy vo vnútornom kútiku pier. Mám niekoľko rúžov v podobnom odtieni, ale všetky ostali bokom a používam len tohto miláčika. Intenzitou a žiarivosťou farby si ma úplne získal. Nanášanie je hračkou a zvládnem to hravo aj počas cesty do školy. Nevýhodou je krehký obal, teda skôr vrchnák a fakt, že je nutné ceruzku zastruhávať. Vlastním odtieň couture blush, ktorý mi krásne sadol. Sadne ako bledulkám tak aj tým snedším typom, je veľmi univerzálny. Na perách vynikne oveľa viac ako na ruke, keďže pery majú už svoju samotnú, ružovo-červenú prirodzenú farbu. Určite ho nafotím aj v ďalších článkoch priamo v nejakom líčení a podobne. Cenovo je o viac než polovicu lacnejší ako tie od Clinique a mne aj oveľa viac vyhovuje. Ako ste na tom vy? Zasiahla vás éra "chubby stickov", vlastníte nejaký, alebo o tom počujete prvý raz? Ja si skočím určite aj po ďalší v krásnej slabunkej ružovej farbe, také ja môžem 

Marry







13 komentárov: Leave Your Comments

  1. Vidím, že tento odtieň je krásny sýty! Ja som jeden skúšala vo Fann na ruku a bol veľmi málo pigmentovaný, takmer ako balzam, takže aspoň vidím, že čo odtieň to odlišná pigmentácia. Musím sa po nich ešte pokukať. Túto spoluprácu Vám úprimne závidím Max Factor je skvelý! ;)
    alliknowaboutcosmetics.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na fotke je ruka asi 3krat pretretá, mne osobne veľmi farba vyhovuje aj jej intenzita, ten svetlý zrejme bude trošku slabší podľa toho čo píšeš..ale rozhodne sa na neho pôjdem mrknúť :)

      Odstrániť
  2. dneska jsem tyhle rtěnky zkoušela v Douglasu, odstíny se mi nelíbily, asi jsem čekala víc, no uvidíme po čase, třeba změním názor

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som si odtiene najprv pozrela na nete a na zahraničných blogoch...keď som ich videla na živo, zaujali ma hlavne tie svetlé odtiene..ono je to ťažké, lebo v tych obchodoch je také svetlo, že všetko sa zdá o 4 stupne svetlejšie ako je to na dennom svetle...preto na to treba brať ohľad..zvyknem si kupovať ružové, fialové odtiene a aj keď sa tento zdal v obchode ako svetlulinko ružový, v normálnom prostredí je to krásna sytejšia ružovo-fialová farba a ďalším faktorom je, že pery sú samé o sebe tmavšie ako pokožka ruky, kde väčšina rúže v predajniach skúša..kôli tomu sa mi už niekoľko krát podarilo kúpiť nesprávny odtieň..ale odkedy som si to uvedomila, nikdy som kúpu neľutovala..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som ich akurát dneska pozerala v DM ke a tam ťa výjdu lacnejšie ak si ich kúpiš teraz lebo je na nich 25% zľava ako dáš 35 bodov. A isto si ich pár kúpim. A tento odtieň sa mi naozaj páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v dm som dlhšie nebola..ďakujéém za info ;))

      Odstrániť
  5. ja uz som ich videla na fanpage-i, chubby sticky sli uplne mimo mna, nemam ani jeden.. uvidim aky bude tento nazivo:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. AHojte ! pozývam vás na natalyburtonweb.sk sledujte túto lokalitu ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vypadají moc hezky, musím se po nich podívat.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Už som si ho dnes zaobstarala:) a ten výraznejší ružový na perách vyzerá neodolateľne:)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)