MUST HAVE!

By | 16:00 3 comments


Mojím večný problémom vždy bolo, čo si ráno naniesť na pleť, aby bola po celý deň hydratovaná, vyzerala sviežo a fixovala make up po celý deň! Keďže som v práci od rána do večera a klíma nie je mojím najväčším nepriateľom moje požiadavky sa začali zvyšovať! Klasické krémy a podkladové bázy, ktoré mi doteraz robili dobre sa rýchlo vpili a pleť bola v momente opäť suchá a make-up začal postupne opadávať. Na druhej strane mastnejšie a výživnejšie krémy mi upchávali póry a pleť sa veľmi leskla. Potrebovala som niečo medzi tým. Preto keď nás spoločnosť NIP+FAB oslovila, vedela som presne po čom siahnem! Je to značka, ktorú používa nie jedna celebrita, a prečo sa dozviete na ich slovenskej stránke www.nipfab.sk.


Po tomto zvlhčovači a vyhladzovači som pokukovala už dávno, no bála som sa investovať do niečoho o čom nemám poňatia, či by mi to napriek lákavému zloženiu pomohlo. Preto chcem poďakovať firme NIP+FAB za možnosť otestovať tento produkt, o ktorom už teraz môžem povedať že je to "zázrak"! Predstavujem Vám:

Moisture Fix
  • Bol špeciálne vyvinutý s časticami kyseliny hyalurónovej (elixír mladosti), ktoré viažu 1000 násobne viac vody, než je ich váha, aby viditeľne "vyplnili" a zaoblili pleť a značne tak vyhladili vrásky.
  • Zvlhčujúci olej z hroznových jadierok (silný antioxidant a lapač voľných radikálov) s jeho mierne sťahujúcimi vlastnosťami pomôže kožu napnúť, zpevniť a zdokonaliť elasticitu pleti.
  • Olej zo semienok rastliny Limnanthes Alba zasa pomáha odstraňovať znaky starnutia a ochraňuje voči každodennému zaťaženiu vonkajšími vplyvmi.
  • V spolupráci s ďaľšími aktívnymi zložkami ako je jojobový olej, olej z púpavky dvojročnej, šípkový olej, glycerín a lanolín zanechajú pleť vzhľadom i pocitom mladšiu, jemnejšiu a prirodzene žiariacu.
  • Výborný ako podklad pod make-up, neupcháva póry
  • Pumpičkové balenie.



Tento zázrak vlhkosti oprava zanecháva pokožku hydratovanú + chránenú. Dodá jej prirodzený lesk a elasticitu. Jemná krémová konzistencia zaručuje, že sa krém veľmi dobre absorbuje, takže odchádzate z domu s krásnym leskom, ktorý nie je spôsobený mastnotou. Postačí vám jedna až dve stlačenia pumpičky na celú tvár a krk. Kyselina hyalurónová pleť krásne vyplní a hroznový olej zase vyhladí takže pleť je hneď pripravená na nanesenie make-upu ktorý vydrží niekoľko násobne dlhšie ako s klasickým krémom.
Moja pleť bola po zime dosť unavená a suchá. Takže ja som videla rozdiel už pri prvom použití! Moju pokožku to ozdravilo, rozžiarilo ako doteraz nič predtým a tá hebkosťťť...!!! Po pravidelnom používaní každé ráno dokonca zmizli jemné linky okolo úst a očí a nanášanie make-upu sa stalo oveľa jednoduchším :) 
Teraz si neviem predstaviť ráno bez tohto môjho skvelého pomocníka. Jediným mínusom je to že neobsahuje SPF, pre tých ktorí si na to potrpia. Avšak spoločnosť NIP+FAB plánuje uviesť tento rok na trh produkt CC Cream, ktorý už SPF obsahuje :)
Cena za 50 ml je 22,90 čo nie je málo, ale do kvalitného podkladu sa oplatí investovať. Navyše: 

Máme pre Vás 10% zľavu na objednávku z eshopu. Pri nákupe stačí len zadať kód - MARRYMISSY

Vyskúšali ste už niečo od tejto značky? Čo vás zaujalo najviac a chceli by ste vyskúšať?


-Missy-

Nabudúce si predstavíme ďalší skvelý produkt a to Očný krém a korektor

3 komentáre: Leave Your Comments

  1. Odpovede
    1. ani ja to nepoznám, ale vyzerá to lákavo :D

      Odstrániť
  2. tuto značku znám z boxů krásy, ale jaké má výrobky jsem ještě nezkoumala, ale tento zní lákavě:)

    Zvu tě k sobě na giveaway http://by-anett-s.blogspot.cz/2013/03/jarni-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)