Ryor - výživný krém Exclusive

By | 12:12 6 comments

Na koniec pracovného týždňa, vám prinášam jednu rýchlu recenziu na krém, ktorý momentále používam. Ako už viete z názvu ide o výživný krém Exclusive od RYORu. Je to mastnejší a výživnejší krém, preto je vhodnejší na noc, ale v prípade suchej pleti ho môžte kľudne použiť aj cez deň. Ja ho takto striedam. Ak viem, že budem celý deň v práci alebo sa od rána nezastavím, nakrémujem si ním pleť, nechám vsiaknuť, nanesiem trochu bázy a nakoniec kvalitný make-up, ktorý mi vydrží celý deň a pleť je s týmto krémom dostatočne vyživená po dlhú dobu. Ak mám deň voľný a nedávam si žiadne ťažké make-up iba bb krém tak tento krém nepoužívam, pretože nemám rada na pleti pocit mastnoty, vtedy ho volím skôr na noc. Je príjemne sviežo parfumovaný, krásne pleť hydratuje a rozžiari. Stačí ho skutočne málinko, preto vám jedno balenie vydrží aj niekoľko mesiacov.








- je vhodný pre všetky vekové kategórie
-zadržiavaním vody chráni pleť pred vysúšaním
-na dennú aj nočnú starostlivosť
-pre pleť vystavenú nepriaznivým vonkajším vplyvom
-pre suchú, vysokocitlivú pleť
-dermatologicky testovaný
    - 50 ml, 4,80 €




Kúpite ho na stránke http://www.ryor.cz/sk/produkty alebo vo vybraných predajniach a určite navšívte FB stránku https://www.facebook.com/RyorSlovensko, kde sú vždy čerstvé informácie o akciách a novinkách :)

 -Missy-



6 komentárov: Leave Your Comments

  1. Vyzerá naozaj hutne, v zime sa určite hodil, našťastie je už teplo, takže maybe budúci rok :)

    Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hutný naozaj je, na zimu ako stvorený ... ja ho však používam aj teraz hlavne na noc, alebo aj ráno ak viem, že ma čaká celý deň v klíme :(

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. To som rada, majú skutočne bohatý výber :)

      Odstrániť
  3. Mala som od ryoru krem na mastnú pleť a vôbec som nebola spokojná, pleť sa mi bohužiaľ mastila stále

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Škoda ... ale to je presne o tom, že každému vyhovuje niečo iné ... Ja mám napríklad suchšiu pleť a používam niekoľko výrobkov na mastnú, ktoré mi úplne sadli takže je to o nekonečnom skúšaní a testovaní, ktorý výrobok pleti nakoniec vyhovie :)

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)