Saturday afternoon

By | 12:44 21 comments
Peknú nedeľu prajem :) Včera bolo krásne jarné počasie, slniečko hrialo a pofukoval príjemný vetrík, no zbožňujem to!!! Dnes už je všetko inak :-/ Neviem ako u vás ale u nás je od rána zamračené, prší a je zima :( Našťastie bláznivý apríl nám končí a dúfam, že bude už len pekne :) Čo ste porábali alebo ešte porábate cez víkend? Ja som si príjemne oddýchla na záhradke a podvečer sme sa ešte boli prejsť a po ceste sme opäť niečo nafotili :) Ako tak pozerám na tieto fotky, moja pleť aj keď je po zime dosť bledá ma výrazne žlto-oranžový podtón, takže možno už čoskoro budem môcť vytiahnuť aj naše oranžové zázraky od Biodermi a Garnieru :D Krásny zvyšok víkendu a dobrú chuť k obedu :)

-Missy-




















21 komentárov: Leave Your Comments

  1. krásné fotky i slušivý a určitě hlavně pohodlný outfit :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Pohodlný určite len som trochu podcenila teplotu vonku :D

      Odstrániť
  2. Odkiaľ si ? :) Lebo v Ba je krásne :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. z ďalekého východu :) Závidím, že máte krásne slnečno :(

      Odstrániť
  3. pekné fotečky. Aj outfit je pekne zladený :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne fotky! Skvelý outfit! A tie topánočky…

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jej pekne fotky a si pekne zladena cierna a cervená to je proste super klasika.. a ja som teda bola cely vikend doma a aj tu je uz nejako zamračene..ale vzdy lepsie ako sneh a mrazy..takze mi to neprekáža nejako extra :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to máš pravdu radšej trochu mrakov ako snehové kalamity :) Ďakujem za pochvalu, uži si zvyšok dňa ;)

      Odstrániť
  6. nádherná číčí a super zvršok ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne fotky tá cica je super :) Pokiaľ chceš u mňa prebieha giveaway o náhrdelníky :) budem rada ak sa zapojíš http://fashion-paradis.blogspot.sk/2013/04/giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásne fotky! a ten červený rúž ti veľmi pristane :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásné fotky, ty brýle jsou suprový:-)

    > Na mém blogu probíhá giveaway, budu ráda, když se zapojíš :-)
    http://chi-c-oco.blogspot.cz/2013/04/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásný outfit a ty brýle jsou super :)
    Nikus

    OdpovedaťOdstrániť
  11. u nas sa nastastie vyprsalo v noci...a styl nosenia kabelky ala Vic Beckham?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D tak trochu, ale je to skôr z praktického hľadiska, aby som šetrila rúčky na kabelkách pretože niekedy do jednej napracem aj 10 kíl a takto som prišla o veľa dobrých kabeliek :(

      Odstrániť
  12. Skvelé fotky! :)
    A tá kabelka je naozaj úžasná! Už dlho takú zháňam.
    Ak chceš príď sa pozrieť na môj blog... akurát začínam
    MaryHvizdáková

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ďakujem ešte raz baby, ste strašne super!!!! :*

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)