Spotrebované za marec

By | 17:16 12 comments



Zima je pomaly, ale isto už za nami a tak ako meníme šatník, meníme prevažne aj kozmetiku. Preto sme sa rozhodli, že predtým až  niečo poputuje do koša sa sa vami podelíme o dojmy a skúsenosti. O niektorých produktoch sme sa už zmieňovali, o iných ešte nie. Preto začneme pekne postupne zľava doprava. 


Telové mlieko Yves Rocher - bol súčasťou myslím že druhého Ladyboxu, bola to limitovaná edícia takže neviem či ho ešte zoženiete, ale predsa len voňal tak vianočne a určite to nie je vôňa ktorú by som chcela cítiť po celý rok. Je vyrobené z čisto rastlinných zložiek a jeho hlavnou zložkou je olej z repky olejnej. Rýchlo absorbuje do pokožky, ľahko sa rozotiera, nezanecháva mastný film a pokožku krásne zjemní a hydratuje. 

Loréal Studio Silk&Gloss - potrebovala som niečo, aby moje kučery neboli mdlé a držali svoj tvar. V drogériách toho na výber veľa nie je a tak som siahla po tom prvom čo som našla. Je to sprej, ktorý by mal vykresliť a zvýrazniť vlny a dodať vlasom lesk a hebkosť. Spočiatku to tak aj bolo, ale po čase aj tento produkt ako všetko ostatné pred ním mi vlasy začal zlepovať a vysušovať :( Ale bohužiaľ také moje vlasy sú, rýchlo si zvykajú a neustále si pýtajú niečo nové a lepšie. Takže nepovedala by som že je to chyba produktu a verím, že niekomu vyhovuje aj dlhodobo.

Podklad pod očné tiene od ELFu - myslím, že tento produkt nepotrebuje komentár. Rozhodne jedna z najlepších podkladových báz na slovenskom trhu!

Nivea soft - odľahčená verzia klasickej Nivei, ktorú sme mali doma vždy do kedy si to pamätám. Najuniverzálneší krém pod slnkom. Používam ho na ruky, nohy, tvár, pery, vlasy a keby sa dala aj jesť tak si s ňou pomažem aj chleba :D Vrelo odporúčam!

Essence Mineral compact powder - púdre ako také sa snažím obmedzovať, pretože moju pleť ešte viac vysušujú, hlavne v chladnom období. Ale vylúčiť úplne ich nemôžem pretože ich funkcia je nenahraditeľná.
Tento minerálny púder od Essence musím pochváliť, je jemný, nepráši, pleť pekne zmatní a zafixuje make-up. Odtieň 06 Matt cashmere - mojej pleti sadol dokonale. Dokonca je po ňom pleť jemná ako ten kašmir v názve. Škoda len, že sa rýchlo sa míňa a mne ešte dokonca spadol a rozmrvil sa :( No zaujímavé je, že balenie ostalo neporušené bez škrabančeka :)) Zato dávam veľké plus.



Essence Long lasting eye pencil - druhá najlepšia kajalová ceruzka akú som kedy mala. Krásna sýta čierna farba, dlhá výdrž aj na vnútornej linke, nerozmazáva sa a dobre sa s ňou pracuje. Je vysúvacia takže netreba ju strúhať, na druhej strane jej tam nie je veľa takže rýchlo sa vypotrebuje.

Catrice Volume Mascara - táto špirála je podľa mňa nepodarok roka! Neviem či s ňou máte zlé skúsenosti vy, ale moje sú také, že rýchlo zasychá, smrdí, štetinky má na môj vkus príliš husté, drolí sa, trochu riasy síce prečeše, ale žiaden objem som nespozorovala. Pre mňa veľké mínus.

a to najlepšie na koniec... Bioderma Matriciane - Rozhodne oproti predchádzajúcemu produktu ako prepadáku je tento určite nejlepší kozmetický objav minulého roka! Obsahuje iba pleti vlastné zložky, vyživuje, hydratuje a lieči. Viac si o ňom môžete prečítať v recenzii TU. Na to že má len 30 ml mi vydržal takmer 5 mesiacov, síce som ho zvykla aj striedať s iným krémom, ale aj tak ma výdrž prekvapila. Určite je to aj vďaka dávkovaču, s ktorým to rozhodne nepreženiete :)


Ak máte tiež skúsenosti s týmito produktami, či už také isté alebo úplne iné napíšte mi do komentov budem veľmi rada :) 

-Missy-

12 komentárov: Leave Your Comments

  1. Odpovede
    1. :) no nejako sa mi to po zime nahromadilo

      Odstrániť
  2. čierne ceruzky essence sú naozaj super. Ja mám síce klasickú na strúhanie, ale je naozaj úžasná a čierno čierna :) Inak mám ten istý púder a bohužiaľ dopadol rovnako:/. Budem musieť dávať väčší pozor. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. súhlasím aj tie strúhacie sú super :) toho púdru je mi ľúto je fakt dobrý, musíme si obe dávať väčší pozor :))

      Odstrániť
  3. toto mlieko od YR ja strašne neznášam smrdí mi je proste hnusné xPP len mi tak stojí dom zrejme niekomu podarujem ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak všetci máme iné čuchové bunky :) vôbec nevadí snáď nájde mliečko správny domov :)

      Odstrániť
  4. dobre sa ti podarilo minut :) ten puder mam inak aj ja a je naozaj super!

    Inak ak ta zaujima ako funguju Oriflame rozjasnujuce gulicky recenzia tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/04/oriflame-rozjasnujuce-gulicky.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nesnáším, když mám všeho dost a najednou dojde hrozně moc věcí téměř najednou :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pozývame vás na našu giveaway :) http://martinaalaura.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj, holky máte super blog :) Jsem nová čtenářka, navštivte i mě :)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tú špirálu mala moja kamarátka a vyhodila ju do koša :D
    to telové mlieko som mala-zbožňujem tú vôňu :D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)