Spring wishlist

By | 12:40 3 comments

Keď sa konečne začalo otepľovať a vyzeralo to, že zima už je definitíve preč, začala som uvažovať nad tým čím túto sezónu vylepším svoj šatník. Prvým bodom bola u mňa kožená bunda, ale nakoľko behom jedného týždňa sme zo zimy vhupli rovno do leta, tento bod asi odložím až do jesenného wishlistu. Skúsim sa skôr poobzerať po klasických trenchcoatoch alebo blazeroch, a v prípade chladnejších dní mám dobrú zásobu teplých svetrov :) Takže ďalším bodom boli topánky. Opäť sa zmenili plány a z kotničiek boli zrazu na papieri lodičky a sandále. Zamilovala som sa do týchto so zrkadlovým opätkom. Aj vy ste ten prípad, že si nekupujete topánky k outfitu, ale outfit k topánkam? :D ... Kožené kraťasy sú maximálnym hitom, zladíte ich s obyčajným tričkom, či vzdušnom šifónovou blúzou. Doplnkami si vôbec nemusíte robiť starosti, stačia pekné hodinky, okuliare na oči a vôňa ktorá vás vystihne jedným pričuchnutím :) U mňa momentálne vyhráva Lanvin "Me". Má navyše prekrásny luxusný flakón! Čerešničkou na všetkom je kabelka! Musí byť praktická, kvalitná a vhodná k takmer každému outfitu. Mojou favoritkou posledných mesiacov bola burgundy kabelka od Sofie Coppola pre Louis Vuitton. Je to presne to čo som hľadala! Wishlist by som nezakončila organickou kozmetikou KORA od Mirandy Kerr a novým kvalitným foťáčikom. Tak uvidíme čo sa mi podarí si splniť, určite vás budem priebežne informovať :) A čo vaše wishlisty??? 

- Missy-

3 komentáre: Leave Your Comments

  1. Tú bordovú kobelku by som rozhodne neodmietla :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. my by sme ju brali vo všetkých farbách :))

      Odstrániť
  2. Kabelka a kalhoty - šup do mé skříně :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)