Sunday Random

By | 15:07 22 comments

..jahody a 86% čokoláda, zdravé a chutné..
..ranný budíček Stifík..

..čokoládkam nikdy neodolám..
..jeden z lepších bronzerov N.Y.C a energy drink bez cukru..
..na raňajky alebo desiatu ich chrúmem len tak, bez mlieka či jogurtu a pri mojom malinkom synovcovi som si obľúbila vodu pre malé deti :D..
..k tomuto nemám čo dodať, skôr než dopozeráte tento článok sú fuč :D..

22 komentárov: Leave Your Comments

  1. všetko také mňam :) hlavne toffife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veru, po všetkom sa len tak zaprášilo :D

      Odstrániť
  2. Tenhle energy drink není bez cukru, není tam sugar free :D:D:D jinak hezké fotky, samé dobroty :)

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fotka je z takého presného uhlu, že to nie je vidieť ale naozajna zadnej strane v hornej časti je označenie sugar free :)

      Odstrániť
    2. myslela som predný uhol :D nie presný :DD

      Odstrániť
  3. Prosím si jahody, Kinder čokoládu a Toffife :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :D Baby podplatila Vás nejaká výrobňa čokolády? Po zhliadnutí fotiek som išla hneď hľadať čo máme doma sladké:)))))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D to mal byť podtitulok , že vzhliadnutie len na vlastnú zodpovednosť :D, Missy je z našej dvojice tá, ktorá sladké veľmi nemusí a ja Marry bez sladkostí nevydržím ani deň:)), osladiť život si predsa treba, na to sme tu príliš krátko, aby sme si odopierali..samozrejme nie sa prežierať :D

      Odstrániť
    2. Tak tak, ten podtitulok by tam mal byť:) Ja som rovnaká ako Marry, proste sladké musí byť a keby som si ho odoprela, tak by som bola len nervózna a na nič iné by som nedokázala myslieť:D

      Odstrániť
  5. Úžasný Random!! :) Miluji tzto příspěvky a ještě ve sladkém podání! :)
    Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja sladké často nejem, ale keď vidím tento článok, tak by som zjedla úplne všetko :D
    Inak keď je niečo bez cukru (ako ten energy drink), tak to znamená že to má plno umelých sladidiel a to tiež nie je žiadna výhra. Radšej cukor a keď už, tak dobrá náhrada cukru je napr. stévia:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Stéviu poznám zo školy, ale nejako som sa k nej zatiaľ nedopracovala...ale určite skúsim, v bežnom živote sladím len diabetickými sladidlami, aj keď ani to nie je ideálom... Niekedy ale nerozmýšľam nad tým čo jem alebo pijem až priveľmi, pretože všetkého veľa škodí, aj prííliš zdravej stravy :D

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)