3 kroky v boji proti akné

By | 16:19 12 comments

Nielen v puberte mnoho z nás bojuje s problematickou pleťou a akné, ale často to pretrvá aj v dospelosti. Môže to byť spôsobené či už zdravotnými problémami, zlou životosprávou, dedičnosťou, nedostatočným čistením pleti od make-upu a nečistôt, stresom, alergiou atď. Ďalšou častou príčinou môže byť priveľa kožného mazu, ktorý predstavuje ideálne výživné prostredie pre určité druhy baktérií. Tá sa následne premnožuje vo folikuloch produkujúcich maz. Uhry sa potom menia na bolestivé červené vyrážky nazývané pupáky. Riešením týchto problémov je v prvom odstránenie príčiny, v druhom zmena životosprávy (detoxikácia, vylúčiť vylúčiť nevhodné potraviny) a v neposlednom rade používanie vhodných kozmetických prípravkov.


Spoločnosť Bioderma má vo svojom bohatom sortimente radu, ktorá je určená priamo na mastnú akóznu problematickú pleť. Jej výhodou oproti ostatným prípravkom na trhu, je to že nielen zmierňuje prejavy, ale pokožku zároveň lieči, regeneruje a pomáha predchádzať týmto nepríjemných príznakom. Zelená rada nazvaná "Sébium" je prvou radou s ktorou Bioderma prišla na trh a z vlastných skúseností môžem povedať že aj najlepšou! Medzi stálice nedávno pribudli nejaké tie novinky, o ktorých by bola škoda sa nezmieniť :) 



Všetky tieto krémy majú spoločné to, že obsahujú unikátnu patentovanú kombináciu Bakuchiol + brevet Fluidactiv®, ktoré regulujú kvalitu kožného mazu priblížila kvalite zdravej pokožky a tým efektívne predchádzala vyrážkam a čiernym bodkám. Zložky ako AHA estery, kyselina salicylová a kyselina citrónová, napomáhajú náprave kože odstránením vyrážok a čiernych bodiek, zatiaľ čo glukonát zinku  upokojuje a znižuje začervenanie spojené so zápalovým procesom. Ich ľahká textúra účinkuje rýchlo a zanecháva kožu jemnú a upokojenú. Všetky sú samozrjeme hypoalergénne, nekomedogénne a vyznačujú sa výbornou toleranciou. Bez obsahu Parabenov.



Sébium Global - na tento krém som sa veľmi tešila, keďže moja pleť nie je dokonalá. Nie je síce ani mastná, ale ako som už milionkrát písala zelená rada mi od Biodermy sadla najviac :) Od tohto krému som čakala naozaj veľa. Používam ho už takmer 2 mesiace a som nadmieru spokojná!
Ide skôr o sérum ako o krém, pretože ma riedšiu vodovú konzistenciu. Je ľahučký, nedráždi, dobre sa roztiera, rýchlo vsiakne a vonia úžasne za melónmi. :) Používam ho na noc kedy sa pleť regeneruje, ale skúšala som ho aj na deň pod make up a obstál dobre. Pokožku vôbec nevysušuje, ale krásne vyhladí ako "deckú prdelku". Veľkým plusom je, že mi po ňom vymizli čierne bodky a drobné jazvičky. O čo mi hlavne aj išlo. Ešte chcem upozorniť, že po nanesení ma jemne štipkací efekt, hlavne ak máte akné alebo drobné ranky, netreba sa toho zľaknúť. 


Ďalším krokom pri akné je jeho redukcia a zahojenie drobných rán.
Tento mini SOS krém Sébium Al, sa používa lokálne priamo na vyrážku. Má výborný aplikátor, s ktorým nanesiete krém iba na to jedno postihnuté miesto a nemusíte sa toho ani dotýkať prstami. Vďaka jeho baleniu ho môžete mať stále pri sebe a reagovať tak hneď na vzniknutý pupák. Reaguje skutočne okamžite po nanesení. Zjemňuje začervenanie, zbavuje nepríjemného svrbenia a brzdí zväčšovaniu vyrážky, tým, že ju ako keby zasuší. Ak po použijete na noc, garantujem vám, že ráno sa budete príjemne diviť :) Môžete ho použiť aj na jazvičky. je to malý zázrak. Má príjemnú nedráždivú vôňu, môžete ho použiť aj pred líčením pod make-up. 


Posledným krokom je krytie a zjednotenie tónu pleti. To by malo zabezpečiť AL korektor 2v1. Bohužial z tohto produktu som bola osobne sklamaná. Veľmi ma síce nadchlo balenie, ale obsah teda už vôbec nie.
Zelený korektor, ktorý je určený na zakrytie začervenania, sa nanáša hrozne zle. Mám pocit ako by som sa snažila naniesť si na tvár gumu. Druhá časť korektora je tónovací krém, ktorý by mal zjednotiť odtieň pleti. Opäť celé zle. Krém je veľmi riedky, takže krytie je menej než nič a tá farba je asi pre africké osadenstvo ako pre bledé európske. Verím tomu, že má antibakteriálne a hojivé účinky, ale neviem si ho predstaviť na denné líčenie. Na dekoratívke musí Bioderma ešte veľa popracovať. 




Mali ste už možnosť vyskúšať tieto produkty? Čo na ne hovoríte? Máte mastnú, problematickú alebo akóznu pleť? Ako sa o ňu staráte? Alebo sa akné síce občas objaví, ale nejako to neriešite? 
Odporúčam stránku http://sebiumglobal.sk/ kde nájdete kopec užitočných informácií a rád ohľadom problematickej pleti, po registrácií obdržíte vzorky a môžete vyhrať skvelé ceny :)


Marry & Missy  (*.*)

12 komentárov: Leave Your Comments

  1. tak táto rada by sa mi zišla..aj keď som mala vzorku,a nejak mi príliš nesadla..inak tiež myslím že by Bioderma mohla ostať iba pri starostlivosti a nie dekoratívke:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Koľko pletí toľko chutí :)
      Tak veru, jediné čo môžem z dekoratívky pochváliť je BB-krém ten im vyšiel aj keď nie každý by so mnou asi súhlasil ..

      Odstrániť
  2. Ja som vyhrala v jednej GA na jednom blogu AL korektor 2v1 tak som zvedavá že ako to s ním bude:) či sa skamaratíme alebo nie:D pretože moja pleť je hrozná:( ale ešte si chcem kúpiť aj SOS krém Sébium Al a aj Sébium Global keďže čítam na ne veľa pozitívnych recenzii tak určite skúsim!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite skús Global alebo ešte aj Sébium sérum je výborne ak sa chceš zbaviť jazvičiek a všelijakých pozostatkov po akné. Ale na celkovú regeneráciu kože ti odporúčam Matricanne krém, ktorý hojí, pôsobí do hĺbky a obnovuje kožné bunky. Pleť budeš mať ako znovuzrodenúú :)

      Odstrániť
    2. a mohla by som sa spýtať ktorý Matriciane krém ? lebo pokiaľ viem sú 2 druhy či to je jedno ?

      Odstrániť
    3. sú 3 druhy a každý je určený pre inú vekovú kategóriu ... skús si pozrieť túto stránku http://www.matriciane.sk/ určite tam nájdeš zaujímavé informácie o týchto krémoch ... ja používam Matriciane Multi-defense :)Missy

      Odstrániť
  3. Z Global som mala len maličkú vzroku, čiže neviem posúdiť, Biodermu Sebium mám rada, ale nemôžem povedať, že tie výsledky boli 100% :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám doma sadu vzorečků téchto novinek a už vím, že Blogal si určo pořídím :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten korektor mi příjde brutálně tmavý, ale s akné taky bojuju a Bioderma mi malinko pomohla, ale nic převratného to nebylo :(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadá to úžasně :) naštěstí moc velké problémy s akné nemám.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zo sebium mam pore refiner a to je taka klasika :) Inak skoda, tiez som bola odst uchvatena z toho obalu, hlavne ten zeleny korektor na zacervenane miesta vyzeral, ze by mohol byt fajn, ale ta konzistencia je asi podla tvojho popisu dost biedna :/ skoda...

    Tina z Make up Addict

    OdpovedaťOdstrániť
  8. V lekarnach som si postupne vydrankala hocico z tejto rady a najviac mi sedi sebium hydra, ten si kupim aj cele balenie. Mala som aj Global, ale ked som na neho skusila dat makeup/bb tak sa mi pekne krasne odzmolkoval kadelahsie.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)